Ayhan Şamandar: Cuntribuzione di u Trenu d'Alta Velocità à Bolu

Samandar hà dettu nantu à a cuntribuzione di u trenu d'alta veloce à u Bosforu
Samandar hà dettu nantu à a cuntribuzione di u trenu d'alta veloce à u Bosforu

Düzce University Facultà di Tecnulugia Dean Prof. Dr. Ayhan Şamandar hà datu una cunferenza intitulata "A cuntribuzione di u Trenu d'Alta Velocità à Bolu" à a succursale di Bolu Hearths Turchi. Indicà à a cunferenza chì hà datu chì a linea di treni d'alta velocità prevista per esse custruita trà Ankara è Istanbul deve passà per a strada Düzce-Bolu-Gerede, Ayhan Şamandar spiegò i motivi di a linea Düzce-Bolu-Gerede à u populu turcu. cù dati scientifichi.

Spiegà perchè a linea di treni d'alta velocità prevista per esse custruita trà Ankara è Istanbul deve passà per a linea Düzce-Bolu-Gerede à a cunferenza tenuta in a filiale di Bolu di i Fogli Turchi, a Facultà di Tecnulugia di l'Università di Düzce Dean Prof. Dr. Ayhan Şamandar hà dettu chì u trenu d'alta velocità hè u prughjettu più impurtante chì cambierà u destinu di a regione.

Dichjarà chì i scientisti giapponesi anu ancu espresu a so opinione chì u trenu d'alta velocità deve passà per a strada Düzce-Bolu-Gerede, Ayhan Şamandar hà enfatizatu chì più di 125 mila passageri seranu trasportati ogni ghjornu nantu à sta linea è l'investimentu tornerà in 15 anni.

Serà pussibule ghjunghje à Istanbul in 70 minuti da Ankara in 50 minuti.

Spieghendu chì u destinu di a regione cambierà cù a linea di treni d'alta velocità chì passa per Düzce è Bolu, Şamandar hà dettu: "I scientisti giapponesi chì sò ghjunti à Düzce dopu u terrimotu m'hà dettu chì ùn simu micca sfarenti da voi. Eru ancu sorpresu. Chì ne pensi. Avete solu una mancanza per mè; Avà capisce megliu i scientisti giapponesi chì dicenu chì u trenu d'alta velocità. A linea di trenu à alta velocità prevista trà Ankara è Istanbul passa sopra Beypazarı è Mudurnu, ma ùn si ferma micca à Beypazarı o Mudurnu. Inoltre, sta linea corre parallela à a linea di falla. Hè una linea cumpletamente pianificata per andà trà Ankara è Istanbul in 80 minuti. Dicemu ancu; Implementemu a linea Düzce-Bolu-Gerede invece di sta linea. Mari Neru Occidentale da Düzce; Zonguldak è Eregli ghjunghjenu à u trenu d'alta velocità di u Mari Neru Centrale da Gerede. Di novu, ghjunghje à Istanbul da Ankara in 80 minuti. Ma pigliate diversi treni. Lasciate u trenu A viaghja trà Ankara è Istanbul senza piantà. Chì u trenu B si ferma in dui lochi. Chì u trenu C si ferma in ogni locu è i treni passanu unu dopu à l'altru ogni 15 minuti. À quellu tempu, un minimu di 125 mila passageri seranu trasportati nantu à sta linea. Stu numeru serà più altu, ma avemu calculatu u più bassu. L'investimentu tornerà dopu à 15 anni. U trenu d'alta velocità chì passa per Bolu significa più di 10 milioni di turisti annu, l'apertura di a 2a Università in Bolu significa aumentà l'ingressu. Di sicuru, avemu bisognu di preparà e nostre cità per sta situazione in anticipu ".

Dopu à a cunferenza, u presidente di u Centru Turcu di Bolu Assoc. Dr. Hamdi Zenginbal, Prof. Dr. Hà prisentatu un certificatu di apprezzamentu à Ayhan Şamandar. – Boluekspres

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*