Formazione in lingua di i segni per u persunale chì travaglia in Istanbul City Lines Piers

Formazione in lingua di i segni per u persunale chì travaglia in i moli di e linee di a cità di Istanbul
Formazione in lingua di i segni per u persunale chì travaglia in i moli di e linee di a cità di Istanbul

A Municipalità Metropolitana di Istanbul Şehir Hatları AŞ hà iniziatu à furnisce una furmazione in lingua di i segni à u persunale chì travaglia in i so moli. A furmazione hè realizata in cuuperazione cù a Federazione di l'Auditori. U persunale chì hà finitu a furmazione principiarà à aiutà i passageri sordi cù a lingua di i segni da oghje.

I furmazioni sò datu à a sede da Neveda Öner, un trainer in lingua di i segni. In i furmazioni chì continuanu in marzu, un totale di 64 supervisori di u molo, ufficiali di l'operazione di pedaghju è çımacı amparanu a lingua di i segni.

FORMAZIONE DI 16 ORE, DA RINOVARE OGNI 2 ANNI

Quelli chì passanu a furmazione in lingua di i segni, chì dura per un totale di 16 ore, feranu l'esame in e date specificate è s'ellu anu successu, puderanu riceve i so certificati firmati da a Federazione di l'Auditori è Şehir Hatları. AS. Siccomu a lingua di i segni hè una lingua orientata à l'applicazione, a furmazione di rinnuvamentu serà tenuta ogni dui anni.

PRIMA VOLA IN ŞEHİR HATLARI A.Ş.

Dichjarà chì per a prima volta a furmazione in lingua di i segni hè stata data in Şehir Hatları AŞ, a Municipalità Metropolitana di Istanbul Şehir Hatları AŞ. U direttore generale Sinem Dedetaş hà fattu a seguente dichjarazione annantu à u sughjettu:

"Avemu pianificatu a furmazione per fà u serviziu chì offremu à a ghjente di Istanbul più inclusiva. Cù u scopu di eliminà e barriere di cumunicazione trà noi è i nostri passageri, avemu vulsutu insignà a lingua di i segni à u nostru staffu di i nostri moli. Avemu firmatu un protokollu cù a Federazione di l'Auditori. U nostru staffu chì parla a lingua di i segni puderà cumunicà più facilmente cù i nostri passageri chì ne anu bisognu.

"PARLEMU UNA LINGUA CHE I PIU' AUDITI POSSONO CAPIRE"

I sentimenti di u persunale di City Lines, chì hà dichjaratu chì a furmazione in lingua di i segni li aiuterà à cumunicà più facilmente cù i citadini visivi, sò i seguenti:

Abdülkadir Sarıtaş (Karaköy Pier Supervisor, staff per 15 anni): "Sò quì per cumunicà cù passageri disabili è capisce i so prublemi. Finu à avà, avemu usatu per pruvà à cumunicà cù i malati di udizione cù i signali di a manu è di u bracciu. Avà avemu da principià à parlà una lingua ch'elli ponu capisce. Pensu chì u persunale, soprattuttu à i punti induve avemu prima scontru cù i passageri, deve cunnosce a lingua di i segni ".

Mehmet Yılmaz (Eminönü Pier Supervisor, staff for 15 years): "Ùn cunnosci micca a lingua di i segni. Hè bellu di pudè aiutà à qualchissia cù ciò chì aghju amparatu ".

Mehmet Civelek (Eminönü Pier box office è ufficiale di partenza, staff di 15 anni): "Ci sò assai passageri di Eminönü. Di sicuru, ci sò ancu persone disabili trà i passageri. Cù ciò chì avemu amparatu quì, puderemu risponde à e dumande basiche cum'è quandu u battellu ghjunghje è parte, induve andarà, quantu aspittà u passageru, in lingua di i segni. I nostri passageri ponu ancu dumandà di e so cose perse o scurdate. Puderemu ancu risponde à queste dumande ".

Dursun Ali Kurban (Rumeli è Anadolu Kavakları Piers ufficiale di l'operazione di pedaghju, staffu di 13 anni): "Queste furmazioni saranu sicuramente benefiche. Adupremu a lingua di i segni quandu hè necessariu, in u nostru travagliu è in a nostra vita suciale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*