Melbourne Tram hè alimentatu da u solar

A linea di tram di Melbourne hè alimentata da u sole
A linea di tram di Melbourne hè alimentata da u sole

Melbourne, a capitale di u statu di Victoria, chì hà u titulu di esse a seconda cità più grande di l'Australia, hà cuminciatu à uperà tutta a reta di tram in a cità cù energia solare.

A Centrale Solare Neoen Numurkah, chì hè stata ufficialmente aperta a settimana passata, pruduce 100 per centu di energia rinnuvevule per alimentà a grande reta di tram di a cità. Questa facilità hè stata custruita per furnisce 255 XNUMX megawatt-ora di elettricità à a rete elettrica naziunale ogni annu. U prughjettu avia ricivutu finanziamentu sottu l'Iniziativa di Tram Solari di u Partitu Laborista Australianu.

Grazie à stu prughjettu, i residenti di Melbourne anu tramindui più puliti è una cuscenza più pulita. L'emissioni di carbonu chì a nova centrale solare riducerà hè equivalente à caccià 750 390 vitture da e strade o à piantà circa 2025 mila arburi. U statu di Victoria, di quale Melbourne hè a capitale, hà stabilitu u so scopu di l'energia rinnuvevule per aumentà da 40 per centu per u 2030 è da u 50 per centu per u XNUMX. Stu prughjettu di l'energia solare hè cunsideratu cum'è un passu impurtante in questu sensu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*