TÜDEMSAŞ hè diminuitu di 40 per centu in 80 anni

tudemsas diminuite per centu per annu
tudemsas diminuite per centu per annu

Abdullah Peker, presidente di l'Unione per i Diritti di l'Impiegati di i Trasporti è Ferroviari, hà dettu chì ci hè una mancanza di interessu di tutti i puteri pulitichi in a diminuzione di TÜDEMSAŞ da u passatu à u presente.

In u so comunicatu di stampa, Peker hà dichjaratu chì e fabbriche in a stessa situazione in diverse pruvince sò state allargate è cuntribuitu à l'ecunumia naziunale, è hà invitatu a ghjente di Sivas à piglià cura di TÜDEMSAŞ.

Dicendu chì l'istituzione chì fabrica è riparà i vagoni di merci, chì impiegava più di cinque mila travagliadori è 1980 impiegati in l'anni 500, mentre chì u numeru di travagliadori superava i 5 mila in l'ultimi anni, hè ora diminuitu à circa 700 travagliadori per fusione, Peker hà dettu: "Ci hè indiferenza di tutti i puteri pulitichi in a diminuzione di TÜDEMSAŞ. Fabbriche in a listessa situazione in diverse pruvince sò stati allargati è cuntribuitu à l'ecunumia naziunale. Per ottene a stabilità ecunomica, per ottene l'industrializazione, per aumentà a nostra parte in u cummerciu internaziunale, per sviluppà una ecunumia di mercatu, per aumentà l'efficienza tutale in l'ecunumia, per ghjunghje à una struttura di l'impieghi basata nantu à l'industria è i servizii, per scopu di aumentà è espansione u livellu. di u welfare cum'è u risultatu di a riduzzione di u disoccupazione, una nova svolta in ligna cù i scopi di u nostru paese, hè destinatu à rializà è integrà cù u mondu ". usatu a frasa.

"TÜDEMSAŞ CONDUCE 10 MILIONI DI DENARI CALDI À A CITTA' OGNI MESI"

Enfatizendu chì TÜDEMSAŞ duveria ancu cuntribuisce à u campu industriale naziunale in a fabricazione di vagoni, cum'è u settore di l'automobile elettrica, chì hà recentemente fattu un avanzu, Peker hà dettu: "U cliente primariu di l'urganisazioni di pruduttori sopra citate, chì sò istituzioni pubbliche è quasi. interamente di proprietà di TCDD, hè TCDD. hè ellu stessu. Relazioni purtate in un ambiente induve ùn ci hè micca cumpetizione, efficienza è sviluppu tecnologicu in un mondu globalizing, hè impussibile per queste urganisazione per sopravvive cù e so strutture attuali, cù puramente richieste TCDD in Turchia. U sviluppu tecnologicu continuu è l'efficienza sò i principii basi. U fattore chì a mantene viva hè a cumpetizione. In u mondu d'oghje, ci hè una cumpetizione intensa è in rapida crescita in u settore di fabricazione di materiale rotabile. In u risultatu, TÜDEMSAŞ, chì opera in u settore di a fabricazione è a riparazione di i veiculi ferroviari in u nostru paese, hà da rispettà sta tendenza in u mondu, per sviluppà tecnulugie chì ponu risponde à e diverse esigenze in u mercatu è pruduce à un costu. chì ponu cumpete cù i prezzi mundiali. A struttura esistente deve esse abbandunata rapidamente è una nova struttura deve esse creata chì pò seguità u rapidu sviluppu tecnologicu d'oghje, pò cumpete cù altri fabricatori in qualità di produzzione, costu è servizii post-vendita, hà un sistema di cummercializazione efficace, è hè liberu di burocrazia è influenze pulitiche.

"PASSEMU TÜDEMSAŞ"

Peker hà dettu: "Gestisce e 3 istituzioni chì sò cunsiderate cumminate separatamente per esse più efficaci è efficienti significa riducendu a burocrazia è piglià decisioni veloci. Dopu tuttu, i campi di attività di sti istituzioni sò diffirenti. Hè capitu chì a cumminazione di e diverse infrastrutture è machini utilizati in u settore di u vagone di merci o di passageri ùn si riflette micca positivamente. NO MERGER Cum'è un sindicatu, prevemu chì serà una decisione più apprupriata. Invitemu tutti i nostri citadini di Sivas à piglià cura di TÜDEMSAŞ. hà utilizatu e parolle..

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*