Aumentu di 35% in a decisione di trasportu publicu presa in Istanbul

Hè statu decisu di aumentà u trasportu in Istanbul per un percentu.
Hè statu decisu di aumentà u trasportu in Istanbul per un percentu.

L'Unione di e Camere di Cummercianti è Artigiani di Istanbul hà annunziatu chì un aumentu di u 35 per centu in u trasportu hè statu decisu in Istanbul. A caminata hè prevista per entre in vigore dopu a firma di l'autorità pertinenti.

À a riunione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu tenuta à u Centru di Coordinazione di Disastri di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè statu decisu di aumentà a tarifa più corta da 2.60 TL à 3.50 TL in l'autobus publicu privatu, IETT, metro è tariffi di metrobus.

 

EnseñanzaSözcüSicondu a nutizia riportata da Dichjarà chì ùn ci hè statu un aumentu di i tariffi di trasportu publicu per 3 anni, i rapprisentanti di i cummercianti dumandavanu un aumentu di 35 per centu in i tariffi di u bigliettu elettronicu à a riunione UKOME. In u risultatu di u votu, hè statu decisu da a maiurità di i voti per aumentà i tariffi di u bigliettu elettronicu di 35 per centu.

Göksel Ovacık hà cunfirmatu a so decisione di elevà

L'aumentu entrerà in vigore dopu a firma di l'autorità pertinenti affiliate à l'IMM. I funzionari di l'IMM White Desk anu dettu chì ùn sò micca stati infurmati nantu à l'aumentu.

SözcüGöksel Ovacık, presidente di a Camera di l'artighjani di l'artighjani di l'autobus privati ​​​​è l'operatori di l'autobus di Istanbul, hà ancu cunfirmatu chì ci hè stata una decisione di caminata, ma hà infurmatu chì a caminata ùn hè ancu entrata in vigore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*