L'esiliu di un membru BTS hà protestatu davanti à a Direzzione Generale di TCDD

U membru di bts di a direzzione generale di surgun tcdd hè statu prutestatu contru à ellu
U membru di bts di a direzzione generale di surgun tcdd hè statu prutestatu contru à ellu

Una dichjarazione di stampa hè stata fatta da u sindicatu davanti à a Direzzione Generale TCDD dopu à Ünal Karadağ, chì hè un membru di u Sindicatu di i Travaglii di u Trasportu Unitu è ​​hà servitu cum'è Direttore Diputatu di u Serviziu di Gestione di u Trafficu è di a Stazione di İzmir di a Direzzione di u Distrettu 3rd di TCDD, hè statu esiliatu à Malatya sottu a rotazione chjamata.

U comunicatu di stampa lettu da u presidente di BTS Hasan Bektaş hè u seguitu;

E nostre ferrovie, chì sò state stabilite 164 anni fà per furnisce servizii di trasportu in u nostru paese, anu purtatu a civiltà induve andavanu mentre furnisce servizii di trasportu cù u tempu. I paesi, i paesi è e cità sò stati furmati intornu à e Stazioni è Stazioni, è cù a proclamazione di a Republica, hà ghjucatu un rolu impurtante in u sviluppu di u nostru paese. In cortu; Cum'è Gazi Mustafa Kemal hà dettu; "I ferrovie anu annunziatu Refah è Ümran".

Sfurtunatamente, sta preziosa istituzione hè intrutu in un periodu di decadenza in l'anni 1950, è dapoi u principiu di l'anni 2000, per via di e pulitiche di trasportu sbagliate cù u guvernu AKP, in più di l'accidenti chì anu iniziatu è cuntinuatu cù l'accidentu di trenu acceleratu, hà Cuminciò à esse citatu cù appuntamenti senza qualificazione, staffi pulitichi è esiliati in l'ultimi ghjorni.

In l'ultimi 164 anni di a so storia di 20 anni, soprattuttu cù i rigulamenti chì anu causatu a disintegrazione di TCDD sottu u nome di liberalizazione, a mentalità di gestione, chì ùn hà micca meritatu, hà ancu causatu danni à a pace di u travagliu, soprattuttu cù e pratiche recenti.

Oghje, simu di fronte à unu di i passi discriminatori, arbitrarii, incompetenti è di staffing di u guvernu AKP è i burocrati TCDD chì seguitanu l'istruzzioni di Memur-Sen.

Ünal Karadağ, chì hè un membru di u nostru sindicatu è hà travagliatu cum'è Direttore Diputatu di İzmir TCDD 3a Direzzione Regiunale, Direzzione di u Trafficu è a Gestione di a Stazione, hè stata esiliata à Malatya sottu a chjamata rotazione.

Hè chjaru chì questu esiliu hè una intimidazione contru a nostra Unione da u nostru membru Ünal Karadağ.

Tuttu u mondu duverebbe sapè bè chì a decisione di esiliu di Unal Karadağ hè stata presa in e camere induve Memur-Sen hà cummercializatu i travagliadori in l'accordi cullettivi.

Hè più cà inghjustu di esilià un omu travagliadori chì ùn hà scusa altru ch'è un membru di u sindicatu, mettendu a so famiglia in disgustu, di una persona chì hè diventata parsona publica cù a so incompetenza è in più, perchè ùn risponde micca à e cundizioni di appuntamentu, in u travagliu pruvisoriu.

Avemu soprattuttu in l'ultimu prucessu; In particulare a pulitica di u persunale implementata da TCDD Traffic and Station Management Department,

L'errore di appuntamenti senza qualificazione in ferrovie,

Splitting TCDD in dui cum'è a gestione di l'infrastruttura è di i treni,

E vere cause di l'accidenti di treni di Çorlu è Marsandiz,

A vendita di l'immubiliarii chì appartene à e ferrovie,

Per mette fine à e pratiche chì minaccianu a Salute è a Sicurezza di u travagliu,

È avemu spartutu e nostre opinioni è valutazioni nantu à parechje tematiche cù a stampa è u publicu, inseme cù i funzionari di l'istituzione.

Oghje, i ferrovii, chì sò accettati cum'è u sistema di trasportu più sicuru in u mondu, sò diventati in un sistema chì i citadini anu da aduprà cun paura per via di e decisioni è pratiche di i burocrati chì sò ghjunti à l'amministrazione in TCDD.

Da Pamukova à Tavşancıl, da Çorlu à Marşandiz, hè ghjuntu à questu ghjornu per via di un approcciu di gestione chì hè rispunsevule per i disastri chì anu causatu a morte di decine di citadini è a ferita di centinaie di elli.

Dapoi un bellu pezzu, avemu vistu chì i membri è i dirigenti di i sindicati di sustenidori sò stati numinati senza meritu, è di pocu tempu, di più in più, sò stati numinati parechji dirigenti di primura contru à i so meriti.

Fighjemu cun preoccupazione chì e persone chì ùn anu micca a minima cunniscenza di a ferrovia sò numinati solu per ragioni pulitiche.

Cumu dicemu chì e ferrovie sò una istituzione chì deve esse ricordata cù a scienza, u meritu è ​​l'esperienza, assistemu à appuntamenti senza qualificazione cù un accostu luntanu da a scienza.

gestione TCDD; U fattu ch'ellu hà interferitu cù l'appuntamenti à i livelli più bassi in a nostra urganizazione, ignurà e lege è i regulamenti mostra l'estensione di sta imprudenza.

U nostru sindicatu BTS; Pruteghjendu i diritti è l'interessi di i so membri, stavanu in un locu chì s'impegnava in un unionismu veru è luttatu per u sviluppu di e ferrovie di fronte à sta stampa negativa di e ferrovie, hà spartu cù audacia l'avvicinamenti di a nostra Unione per mezu di i media.

BTS hè un membru onoratu di KESK, a vera voce di i travagliadori publichi, è un sindicatu cù decennii di storia cum'è membru di a Federazione Internaziunale di i Travagliatori di u Trasportu (ITF) è a Federazione Europea di i Travagliatori di i Trasporti (ETF).

Finu à oghje, u nostru sindicatu è i nostri membri anu affruntatu assai attacchi davanti à u nostru sindicatu. Tuttavia, cuntinueghja a so lotta resistendu à ogni attaccu, senza fà un passu in daretu da u puntu chì si sentia ghjustu, è diventa u difensore di una linea chì ùn esita à fà a sulidarità di fronte à ogni tipu di torti in tutti i lochi di vita, sia naziunale sia internaziunale.

Vulemu chì tutti sappianu ch'ellu ripiglià st'attaccu cù a listessa determinazione è sensu di sulidarità.

Dopu chì u nostru membru hè statu esiliatu da u nostru sindicatu, in i nostri incontri cù u Direttore Generale di TCDD è u Capu di u Dipartimentu di Traffic and Station Management di TCDD, ùn sò micca stati fatti per risolve u prublema è stavanu daretu à questa assignazione illegale sottu u nome di rotazione. A Direzzione Generale di TCDD commette un crimine facendu questu contru à e lege è i regulamenti.

Quì simu una volta di più. Vulemu chì sta applicazione sbagliata sia annullata u più prestu pussibule. Altrimenti, a nostra Union hà da presentà una denuncia penale contr'à quelli rispunsevuli di sta pratica illegale, è deve esse cunnisciutu chì cum'è BTS, cuntinuemu a nostra lotta nantu à una basa legittima è urganizà azzioni è avvenimenti in u prossimu periodu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*