U Ministru Ersoy hè ghjuntu in Sarıkamış cù l'Eastern Express

ministru ersoy ghjunse à sarikamisa cù east express
ministru ersoy ghjunse à sarikamisa cù east express

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà viaghjatu da Erzurum à Kars cù l'Eastern Express.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, chì hè ghjuntu à Erzurum da Istanbul in aviò, si n'andò à Kars cù rapprisentanti di stampa. U Ministru Ersoy, chì hà viaghjatu da Erzurum à u distrittu di Sarıkamış di Kars cù l'Eastern Express, hà visitatu u Lavu Çıldır u sicondu ghjornu di u prugramma.

A prima tappa di u prugramma di u weekend di u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy cù rapprisentanti di stampa era Erzurum. U Manager di l'Operazioni di TCDD Erzurum, Yunus Yeşilyurt, hà datu infurmazioni nantu à l'artefatti in u museu à u Ministru Ersoy, chì hè ghjuntu à a Stazione Erzurum cù i so cumpagni è hà visitatu u Museu TCDD.

Da quì, u Ministru Ersoy, chì hà partitu per andà in Kars cù l'Eastern Express, era accumpagnatu da unu di i Ministri precedenti, u deputatu di u Partitu AK Ahmet Arslan è u diputatu Yunus Kılıç. U Ministru Ersoy hà scontru cù i principali ONG di a regione à a sera; evaluatu i sforzi per aumentà u putenziale turisticu di a cità. Anzianu Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni è AK Party Kars Deputy Ahmet Arslan è Deputy Yunus Kılıç, Kars Governor Türker Öksüz, Sarıkamış District Governor Recep Kosal, Capu Provinciale di Pulizzia Yavuz Sağdıç è u Comandante Provinciale di Gendarmeria Colonel Hidayet anu assistitu ancu à a riunione Arıkan.

U Ministru Ersoy è i ghjurnalisti anu visitatu u Lavu Çıldır u sicondu ghjornu di u prugramma. U Ministru Ersoy, chì cavalcava una sleigh in u Lavu Çıldır, chì hè u sicondu lagu più grande di l'Anatolia Orientale è chì a superficia hè cumpletamente cuperta di ghjacciu in l'invernu, hà pigliatu pesci cù e rete in u lavu induve si pratica a pesca Eskimo, è hà pigliatu una foto di souvenir cù i so invitati.

U Ministru Ersoy hà tandu dichjarazioni à i ghjurnalisti; Cuminciò u so discorsu sprimendu e so cundolenze à i parenti è a misericordia di Allah per quelli chì anu persu a so vita in u terrimotu chì hè accadutu in l'ouest di l'Iran è ancu affettatu Van.

U Ministru Ersoy, chì hà dettu: "Ci hè una crescita seria in u putenziale turisticu di Kars", hà dettu: "Avemu ghjuntu cù l'Oriente Express Turisticu inseme cù i membri di a stampa. Avemu visitatu ancu u Sarıkamış Ski Center. Eccu alcuni bisogni. Avemu evaluatu questi cù investitori di u turismu è squadre di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale. Faremu una decisione dopu avè creatu i rapporti di fattibilità necessarii ". Hà utilizatu e so espressioni.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì Kars hà dui putenziali turistici impurtanti è hà dettu:

"Unu d'elli hè Sarıkamış Ski Center è l'altru hè un putenziale turisticu creatu da vene nantu à u trenu è stà in Kars per uni pochi di ghjorni, shopping è visità i lochi storichi è visuali di stu locu. Discutemu cumu diversificà è migliurà. Ci hè una crescita seria in u numeru di visitori in u potenziale turisticu di Kars. Speremu chì questu continuerà à aumentà in l'anni à vene ".

U Ministru Ersoy, chì hà dettu ch'ellu hè ghjuntu à u Lavu Çıldır per a prima volta, hà dettu: "Ci hè à tempu u piacè di sleigh è l'uppurtunità di catturà pesci quì. In fatti, questu pò esse trasfurmatu in un putenziale assai impurtante, pò ancu esse purtatu in u turisimu. Ovviamente, avemu bisognu di trasfurmà questu in una ecunumia turistica ". disse.

Durante a visita, u Ministru Ersoy hè statu accumpagnatu da u guvernatore Türker Öksüz, i deputati di u Partitu AK Kars Ahmet Arslan è Yunus Kılıç, u presidente provinciale di u partitu AK Adem Çalkın, u capu di polizia Yavuz Sağdıç, u cumandante provinciale di a gendarmeria, u coronellu Hidayet Arıkan, u direttore provinciale di cultura è turismu Hakan Doğanay. ghjurnalisti..

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*