U periodu Istanbulkart finisce in u trasportu

Lista di i paesi per lunghezza di ferrovia
Lista di i paesi per lunghezza di ferrovia

Cù a nova applicazione sviluppata da BELBİM A.Ş., una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (İBB), i residenti di Istanbul puderanu cullà nantu à i veiculi di trasportu publicu cù u sistema di codice QR nantu à i so telefoni intelligenti.

Cù u mottu di scaricà, installà, leghje, tardi, i Istanbuliti puderanu aduprà i so telefoni per u trasportu cù l'applicazione di codice QR in l'applicazioni mobili. L'applicazione, chì rimpiazzà e carte di plastica chì sò à tempu dannusu per l'ambiente è ponu esse facilmente scurdate o perse in qualchì locu, serà pruvata in i metrobuses per a prima volta da marzu. U sistema di pagamentu di codice QR puderà esse usatu in altri veiculi di trasportu cum'è metro, ferry è Marmaray in u futuru. I citadini prufittàranu di servizii di trasportu induve volenu cù u so telefunu senza purtari una carta di plastica in a so sacchetta.

BELBİM Electronic Money and Payment Services Inc. U direttore generale Yücel Karadeniz hà fattu a seguente dichjarazione in quantu à u novu prughjettu in attesa di i Istanbuliti: "Cù u mottu di scaricà, installà, leghje, tardu, Istanbulites puderanu avà aduprà i so telefoni per u trasportu cù l'applicazione di codice QR in applicazioni mobili. Pensu chì a prima applicazione serà nantu à u metrobus da marzu. Allora puderà aduprà in altri veiculi di trasportu cum'è metro, ferry è Marmaray. I citadini puderanu prufittà di i servizii di trasportu induve volenu cù u so telefunu praticamente senza purtari una carta plastica nantu à elli in ogni modu. Ùn purterà micca carte extra in a so sacchetta ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*