U presidente Zorluoğlu prumette à i cunduttori un Centru di Mobilità Moderna di l'Autobus

U presidente Zorluoğlu hà prumessu à i cunduttori un centru mudernu di partenza di autobus
U presidente Zorluoğlu hà prumessu à i cunduttori un centru mudernu di partenza di autobus

I cunduttori di l'autobus anu ringraziatu u presidente Zorluoğlu, chì si scontra cun elli in a matina è li offre un trattatu. Subsecretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Trabzon Mustafa Kurtuluş, TULAŞ A.Ş. In l'urganizazione assistita da u General Manager Arif Emecan è i capi di dipartimenti, u presidente Zorluoğlu hà scontru cù i cunduttori. sohbet Hà dumandatu nantu à i so prublemi.

U CENTRU DI OPERAZIONI DI BUS MODERNU PROMESSA

Dichjarà chì attribuisce una impurtanza speciale à assicurà chì u persunale di a municipalità travaglia in e migliori cundizioni, u sindaco Zorluoğlu hà dettu: "Pensemu à custruisce un edifiziu assai bellu in a zona induve si trova u capu di l'operazioni. U prugettu hè per finisce. Vi cunvene, pudete pusà cunfortu in ellu, sohbet Serà un locu induve puderete scuntrà è riceve i vostri invitati. À u stessu tempu, custruiremu una bella facilità, degna di Trabzon, è degna di voi, induve pudemu seguità tutti l'autobus è i minibus da un unicu centru. Hè veramente difficiule di utilizà l'autobus in i carrughji finu à a sera. Sò chì site assai stancu. Hè per quessa chì vulemu creà ambienti puliti è decenti induve almenu pudete appughjà è piglià una tazza di tè quandu fate una pausa. U prugettu hè per esse cumpletu, avemu da principià a custruzzione in pocu tempu. Vulemu fà un centru di operazioni di trasportu assai bellu. Eliminaremu ancu i cuntenituri esistenti da quì. Avà tuttu serà nantu à u screnu elettronicu. U novu centru di l'operazioni serà custruitu in tale manera chì avemu da prufittà di tutte l'opportunità tecnologica ", disse.

MANDAMU NOVI AUTOBUS À ELAZIG

Fornendu infurmazioni nantu à i novi autobus à vene, u sindaco Zorluoğlu hà dettu: "Cerchemu di aumentà a qualità di i nostri autobus. Ci era una situazione speciale in quantu à i nostri autobus novi è avemu datu 9 autobus novi à Elazig, chì venenu à noi. Avianu ancu bisognu di un autobus, ancu i nostri eranu pronti. U nostru Ministru di l'Interior, u sgiò Süleyman Soylu, m'hà chjamatu è disse: "Avemu bisognu di un autobus d'urgenza in Elazig. L'autobus chì sò surtiti da a banda venenu à voi. Postponemu i toi per un altru 15-20 ghjorni, ci pò dà ? disse. Sò anch'eo in testa. Aghju dettu addiu à i nostri fratelli, concittadini è vittimi di u terrimotu in Elazig. Aspittemu un altru 15-20 ghjorni, nunda ùn succede. Rinuveremu i nostri autobus ogni annu. L'autobus di 2019 venenu avà. Ora pigliaremu l'autobus 2020. Travagliemu per rende i nostri autobus comodi è còmode di guidà ", disse.

VOGLIU VOGLIU SAPÀ CHE NE PENSAMU À VOI

Enfatizendu chì travaglianu diligentemente per risolve u prublema di trasportu di Trabzon, u presidente Zorluoğlu hà dettu: "U prucessu di mudernizazione di u minibus cuntinueghja. Annunziaraghju a decisione finale prestu. Credu chì faremu una bona trasfurmazioni. Custruendu novi strade è aprendu novi parcheghji, spergu chì facilità u prublema di trasportu di Trabzon in pochi anni. Avemu assignatu i nostri novi amichi à a squadra. E vostre idee sò assai impurtanti per noi mentre gestionemu stu prucessu. Avemu cuminciatu cù tè è zuppa, spergu chì faremu cose megliu inseme à a misura di i nostri piani. Cunsiderate a nostra offerta di zuppa cum'è un picculu gestu per dimustrà chì amemu è ti preoccupemu. Ma spergu chì dopu à uni pochi d'anni, seremu fieri quandu vedemu u statu finali di stu centru di operazioni inseme ", disse.

FORNEMU SERVICE GRATUITU IN NEVE

Mencionendu i prublemi sperimentati in tutta a cità in quantu à u trasportu dopu a nevicata, u sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu hà dettu: "A settimana passata u sabbatu, avemu vistu chì i nostri minibuses eranu insufficienti. Per furnisce comodità per elli è micca per mantene i nostri citadini aspittendu in u friddu per un bellu pezzu, avemu urdinatu i nostri autobus è i minibus navetta à fermate occupate è furnite trasportu gratuitu. Avemu mandatu più di 3 mila di i nostri citadini in e so case in modu sicuru quellu ghjornu. Vogliu sprime u mo ringraziu sinceru à i nostri piloti in questu sensu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*