Primu Passu fattu per u Prughjettu di Strada di Bicicletta in a Capitale

U primu passu hè statu fattu per u prughjettu di a strada di bicicletta in a capitale
U primu passu hè statu fattu per u prughjettu di a strada di bicicletta in a capitale

I travaglii di custruzzione sò iniziati per u Prughjettu di Strada di Bicicletta, chì u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara Mansur Yavaş hà prumessu à i citadini di a Capitale. U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, chì hà esaminatu i travaglii di a prima tappa da esse realizatu nantu à a strada di 3,5 chilometri trà a Biblioteca Naziunale è l'Università di Ankara, hà dettu: "Vulemu piglià Ankara da e vitture è trasfurmallu in una cità orientata à e persone. Avemu pensatu à compie u percorsu ciclabile di 1 chilometri in un annu.

U primu passu hè statu fattu per u "Prughjettu di a Strada di Bicicletta", chì hè trà i scopi di trasportu sani, ecunomichi, amichevuli di l'ambiente, accessibili, sicuri è sustinibili di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş.

U primu scavi hè statu realizatu in u scopu di i travaglii di custruzzione di a 3,5a tappa iniziati nantu à a strada di 1 chilometri trà a Biblioteca Naziunale è l'Università di Ankara.

CAPITALE ECO-FRIENDLY CITY

U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, chì hà esaminatu a prima tappa di u Prughjettu di a Strada di Bicicletta, chì hè custituita da 9 tappe in totale, cù a participazione di Società di Biciclette è citadini, hà dichjaratu chì sognu di una cità induve ci sò menu vitture è più pedoni è i ciclisti, è disse:

"Avemu vulsutu purtà un cambiamentu di mentalità, una rivoluzione in u trasportu in Ankara. Ankara hè diventata una cità cù 1,6 milioni di vitture è questu ùn hè micca sustinibule. Vulemu piglià Ankara da l'automobile è trasfurmà in una cità orientata à e persone. Ankara averà pedoni, trasportu publicu è ciclisti. Vulemu riduce l'emissioni di carbone quantu pussibule ".

A SICUREZZA ESTÀ A PRIMA IN U PROGETTU PIANIFICATU PER ESSERE COMPLETU IN 1 ANNU

Dichjarà chì anu u scopu di prevene a contaminazione di l'aria è di u rumore è di riduce a densità di u trafficu in a capitale, Alkaş hà spiegatu chì anu cunsideratu criteri impurtanti quandu determinanu e rotte in u prugettu:

"Mentre a determinazione di i percorsi in bicicletta, avemu preparatu un prughjettu chì dà priorità à a sicurità dandu impurtanza à a mobilità urbana, i punti cintrali, a pendenza, a topografia, i punti induve l'emissioni di carbonu ponu esse intense, è a separazione di queste strade cù separatori. À a fine di 1 annu, compieremu tutte e tappe di u percorsu è purteremu 53,6 chilometri di piste ciclabili à a nostra Capitale.

I LAVORI SERRANN FATTI PRINCIPALMENTE À ORE DI NOTTE

E squadre metropolitane travaglià principarmenti trà 24.00 è 06.00 ore per ùn pruvucà micca disagi à i citadini è per ùn pruvucà inghjustu di trafficu durante u travagliu di u Prughjettu Strada di Bicicletta.

I travaglii di custruzzione di a prima fase sò previsti per esse cumpletati in dui mesi;

- Boulevard Inonu (davanti à a Bibbiuteca Naziunale)

-Marshal Fevzi Cakmak Street

-Muammer Yaşar Bostancı Street

-68. strada (davanti à a Facultà di Odontoiatria di l'Università di Ankara).

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*