Trasferimenti di u serviziu di l'autobus di l'aeroportu da a municipalità à u Ministeru

trasferimenti di serviziu di autobus aeroportuale da a municipalità à u ministeru
trasferimenti di serviziu di autobus aeroportuale da a municipalità à u ministeru

Cù a "Air + Road Combined Passenger Transportation Circular" publicata da a Direzzione Generale di u Regolamentu di i servizii di trasportu, l'autorità per u trasportu di passageri trà l'aeroporti è a cità hè stata presa da e municipalità metropolitane è trasferita à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

A Direzzione Generale di u Regolamentu di i servizii di trasportu, affiliata à u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura, hà fattu una mudificazione à a circular nantu à u trasportu cumminatu di passageri aerei è stradali. Cù a nova circular chì hè entrata in vigore u 4 di ferraghju, u requisitu di "autorizazione da a municipalità metropolitana è / o u centru di coordinazione di u trasportu (UKOME)" hè statu trasferitu à u ministeru.

Airport HaberSicondu a nutizia in , in più di questu, i tariffi di tariffu è tempu determinate da UKOME per u trasportu da esse realizatu sò stati ancu trasferiti à u ministeru.

Per e pruvince chì ùn anu micca statutu metropolitanu, indipendentemente da a distanza da l'aeroportu, per u trasportu di passageri da esse realizatu in autobus à i stabilimenti in i stessi cunfini pruvinciali o da questi lochi à l'aeroporti nantu à una strada determinata secondu un certu tempu. è tariffa tariffa, in più di u certificatu d'autorizazione D4, Airports Ground Services Regulation SHY- Entità ghjuridiche di dirittu privatu chì anu ricevutu una Licenza Operativa di Gruppu A in cunfurmità cù l'Articulu 22 sò ancu incluse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*