U tempu di viaghju Ankara-Istanbul serà accurtatu di 30 minuti cù u novu YHT

Cù u novu YHT, u tempu di crociera di Ankara Istanbul serà accurtatu di minuti
Cù u novu YHT, u tempu di crociera di Ankara Istanbul serà accurtatu di minuti

Ministru Turhan, TCDD Taşımacılık AŞ. In u so discorsu à a 1a Reunione di Coordinazione è Cunsultazione di a Direzzione Generale, hà dettu chì a cumpagnia hè una di l'urganisazioni più populari stabilite recentemente.

Dichjarà chì u trasportu hè una zona assai strategica chì afecta a vita ecunomica, pulitica, suciale è culturale di u paese, Turhan hà dettu chì a gestione curretta è a valutazione di e risorse, u sviluppu di u cummerciu domesticu è straneru, a prosperità di a vita di ogni ghjornu, assicurendu a sicurità. , a diffusione di l'infurmazioni è l'aumentu di l'interazzione suciale, u sviluppu di a participazione pulitica in ogni aspettu.Ellu hà dichjaratu chì u sviluppu di a cuscenza di a demucrazia, chì s'hè diffusa à include i citadini, hè direttamente ligatu à a reta di trasportu.

Turhan hà dichjaratu chì a ferrovia custituisce a spina principale di a reta di trasportu in Turchia, cum'è in u mondu.

"Investimentu annuale di 1,5 miliardi di dollari in ferrovie"

Indicà chì u paese hà cuminciatu à investisce una media di 2003 miliardi di dollari ogni annu in ferrovie, chì diventenu una pulitica di u guvernu novu dopu à u 1,5, Turhan hà dichjaratu chì in questu modu, un totale di 1213 chilometri di novi linee ferroviarie, cumprese 1844 chilometri di YHT. linee, sò stati custruiti.

Turhan hà spiegatu chì cù l'implementazione di e pratiche di liberalizazione di u settore, l'espansione di a reta YHT è di u trenu d'alta veloce (HT), u cumpletu di u prucessu di rinnuvamentu di e linee esistenti, l'elettrificazione è a signalazione di tutte e linee, l'espansione di i centri logistichi, è u sviluppu di l'industria ferroviaria domestica è naziunale sò trà e pulitiche di basa priorità.

Rimarchendu chì u principiu di TCDD à operare cum'è operatore di infrastruttura ferroviaria è TCDD Taşımacılık AŞ cum'è operatore di treni ferroviari era u risultatu di queste pulitiche, Turhan hà dettu chì l'urganizazione furnisce servizii di trasportu di merci è di passageri nantu à una reta ferroviaria di 1213 mila 12 chilometri, 803. di quale sò e linee YHT. .

Turhan hà dichjaratu chì à l'oghje, i servizii di trasportu sò furniti via ferrovia à 81 di 57 pruvince è 287 distretti è circa 10 mila paesi di queste pruvince, aghjustendu chì una media di 23 mila passageri sò trasportati annu da treni d'alta velocità è 48 mila passageri. da i treni cunvinziunali, è una media di 407 mila passageri sò trasportati per ghjornu da Marmaray è Başkentray, hà dettu chì u serviziu era furnitu à 39 mila passageri.

"Avemu compru 12 novi set YHT"

Turhan hà datu l'infurmazioni chì 4 voli sò urganizati à ghjornu in 44 destinazioni: Ankara-Istanbul, Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir è Konya-Istanbul, è hà dettu:

"Furnemu u serviziu YHT à u 42 per centu di a pupulazione. Sicondu l'ultimu sondaghju di satisfaczione, vedemu chì u 85 per centu di i nostri passageri sò generalmente soddisfatti di YHT è di i servizii furniti. Hè necessariu di piglià questu più altu. 12 di i 2 novi set YHT urdinati per aumentà a qualità di serviziu è u numeru di viaghji sò stati ricevuti. E so teste sò per esse finite. Dopu à e teste, metteremu in serviziu questi setti unu per unu nantu à a linea Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir è, quandu aperte, a linea Ankara-Sivas. Allora, cuminciaremu à operare YHT express in a linea Ankara-Istanbul-Ankara. In questu modu, accurtaremu u tempu di crociera Ankara-Istanbul di 30 minuti ".

Dichjarà chì travaglii impurtanti cum'è l'e-bigliettu è l'applicazione di linea WhatsApp sò stati implementati per aumentà a qualità di serviziu in u trasportu di passageri è per fà più usu di a tecnulugia di cumunicazione è di l'infurmazione per fà a vita di i passageri più faciule, Turhan hà dettu chì anu fattu. Innuvazioni in i call centers per chì i passageri disabili ponu uttene più facilmente i servizii di bigliettu è di cunsulenza, hà dichjaratu chì anu implementatu l'applicazione Orange Table.

U Ministru Turhan hà dettu ancu chì circa 170 mila tunnellate di carichi sò trasportati cù 80 viaghji ogni ghjornu, è hà nutatu chì u gruppu di destinazione di carichi include 16 grandi porti, zoni industriali organizzati, centri minieri cum'è carbone, minerale di ferru, cromu, boru, magnesite. è marmaru, è stabilimenti industriali pisanti, hà sottolineatu.

Informendu chì più di 29 milioni di tunnellate di carichi sò stati trasportati l'annu passatu, Turhan hà dichjaratu chì u 40 per centu di i trasporti sò stati realizati attraversu e linee di junction.

"U scopu per u 2023 hè di trasportà 329 milioni di passageri è 30 milioni di tunnellate di carica".

In riferimentu à u travagliu realizatu in u settore per cuntribuisce à u settore privatu, Turhan hà dettu: "A data, 718 vagoni di merci è 20 locomotive sò stati affittati per allistà a strada per u settore privatu. "Avemu u scopu di cultivà u settore di u trasportu ferroviariu più veloce cù l'operatori privati ​​di treni di merci ferroviarie". disse.

Turhan hà dichjaratu chì l'obiettivu per u 2023 hè di trasportà 329 milioni di passageri è 30 milioni di tunnellate di carica, è hà enfatizatu chì crede chì questi seranu ottenuti.

Indittendu chì furnisce servizii cù e tecnulugia più avanzate in u mondu, Turhan hà dettu: "Tuttavia, ùn ci scurdemu di quantu hè grande u pesu è a rispunsabilità di u minimu sbagliu. "Micca solu voi, i gestori, ma tutti i 11 mila impiegati anu da sente stu sensu di rispunsabilità è rispunsabilità in tutte e so cellule". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*