U trenu chì hà fattu a spedizione di Urumqi Mersin partì da a Cina

U trenu chì hà fattu a spedizione Urumci Mersin partì da Cinden
U trenu chì hà fattu a spedizione Urumci Mersin partì da Cinden

U trenu Sino-Europa, chì parteva da Urumqi, a capitale di a Regione Autonoma Uygur di Xinjiang in Cina, hè partitu per ghjunghje à u Portu di Mersin.

U primu serviziu di treni chì vene in Turchia dopu à u Festival di Primavera ghjunghjerà à u Portu di Mersin per purtà noci da diverse regioni di Xinjiang in Europa.

U trenu partì ghjovi da u Centru Ferroviario Express Urumqi China-Europe in Urumqi, a capitale di a Regione Autonoma Uygur Xinjiang di u nord-ovest di a Cina.

Liu Gang, un manager di cummerciale lucale, hà dettu: "Prima di u Festival di Primavera, noci sò stati acquistati da u Xinjiang miridiunali, ma avemu ritardatu a spedizione per via di u novu coronavirus. Ci hè una dumanda tamanta è simu in una pusizioni per risponde à sta dumanda, continueremu i nostri viaghji ", disse.

Un altru gestore lucale, Mao Leiming, hà dettu chì dopu à l'emergenza di a nova malatia coronavirus (COVID-19), l'autorità ferroviarie anu cuntattatu tutte l'istituzioni è e cumpagnie lucali in tutta a reta ferroviaria è si ncuntravanu cù i funzionari doganali per mantene un trasportu sanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*