L'applicazione İZTAŞIT serà ancu messa in serviziu in altri distretti di İzmir

L'applicazione IZTASIT serà messa in serviziu in altri distretti di Izmir
L'applicazione IZTASIT serà messa in serviziu in altri distretti di Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Scontru cù i capi di Efes Selçuk è Seferihisar. Tunç Soyer Ascoltò e dumande di i capi è dete infurmazioni nantu à i travaglii da fà in issi distretti.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyercuntinueghja à scuntrà cù i capi di i distretti fora di u centru. Tunç Soyer scontru oghje cù i capi di Efes Selçuk è Seferihisar.

Ospitatu da Filiz Ceritoğlu Sengel, Sindaco di Efes Selçuk, Prof. Dr. À a riunione tenuta in Ahmet Taner Kışlalı Meeting Hall, Soyer hà dettu chì riviveranu l'allevamentu di bufali in questa geugrafia è creanu una fonte di ingressu per i citadini chì vivenu in a campagna. Dichjarà chì anu da cumprà u latte di bufala è tutti i prudutti pruduciuti da u latte di bufala, Soyer hà dettu: "I nostri pruduttori guadagnaranu cum'è pruducianu. Ancu s'ellu pò parè un picculu passu, hè un passu preziosu chì avemu fattu per dimustrà chì un'altra agricultura hè pussibule contru à e pulitiche agriculi sempre più moribunde in Turchia. Stu prughjettu, chì purteremu à Menemen è Bergama, darà un esempiu per a Turchia ".

Visitatu a casa di Fairy Tale

Soyer poi si trasferì à Seferihisar. Soyer hà visitatu i zitelli in a Casa di Fata, chì hà messu in serviziu durante u so mandatu cum'è Sindaco di Seferihisar, è era in u so uffiziu cù u Sindaco di Seferihisar İsmail Adult. sohbet hà fattu.

Soyer, chì hà scontru cù i capi di Seferihisar in a Casa di Scrittori di Teos ospitata da u sindaco di Seferihisar İsmail Adult, hà dichjaratu chì l'applicazione İZTAŞIT, chì anu iniziatu in Izmir per a prima volta in Seferihisar, hè una prima in Turchia è chì sparghjeranu questu. pratica in altri distretti di İzmir. Soyer hà ancu datu struzzioni per a riurganizazione di a costa di Sığacık.

À a riunione tenuta in i dui distretti, e dumande per a custruzzione di mura di cimiteru, asfaltate, pavimenti chjave, migliurà di i canali è di i corsi, è l'apertura di piazzole di moquette è di campi di ghjocu sò state in prima. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu chì anu da travaglià rapidamente nantu à queste richieste.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*