Autorizazione à JPMorgan per a Vendita di Azioni nantu à u Ponte Osmangazi è l'Autostrada Gebze İzmir

Autorizazione Jpmorgana per a vendita di azioni nantu à u Ponte Osmangazi è l'Autostrada Gebze İzmir
Autorizazione Jpmorgana per a vendita di azioni nantu à u Ponte Osmangazi è l'Autostrada Gebze İzmir

A banca d'investimentu internaziunale JPMorgan hè stata autorizata cum'è cunsultante per a vendita potenziale di azioni di Otoyol Yatırım AŞ, chì hà intrapresu l'operazione di l'autostrada Gebze-İzmir, chì hè stata largamente discussa per via di u fattu chì u costu di andata e ritorno per l'automobile era più di 500 TL. à l'epica ch'ellu fù apertu.

L'infurmazione nantu à l'autorizazione hè stata ottenuta da quattru fonti vicinu à u tema.

In aprile 2009, un cunsorziu di cumpagnie Nurol, Özaltın, Makyol, Astaldi è Göçay vincìu l'offerta per l'autostrada Gebze-İzmir, unu di i più grandi prughjetti infrastrutturali di Turchia, cumpresu u ponte Osmangazi.

Cù un valore d'investimentu tutale di $ 7.3 miliardi, u prugettu hè statu finanziatu cù $ 4.96 miliardi in prestiti, $ 1.5 miliardi in equità è $ 800 milioni in ingressu operativu iniziale netu.

Una fonte cun cunniscenza diretta di a materia hà dettu chì i putenziali cumpratori seranu valutati dopu à l'autorizazione di JPMorgan. "Quantu di una vendita di azioni dependerà di i cumpratori, u prezzu è l'interessi".

JPMorgan ùn hà micca cummentatu nantu à u prublema, è ùn ci era micca risposta da Otoyol AŞ à u mumentu di a scrittura.

 

L'italianu Astaldi, chì hà una parte di menu di 19 per centu in u prugettu, hè statu severamente affettatu da a calata di l'industria di a custruzione italiana è hà dichjaratu un cuncordatu. In questu cuntestu, Astaldi, chì hà ancu abbandunatu i so assi in Turchia, accunsentì à vende a so participazione di 33 per centu in u terzu ponte in Istanbul à u so cumpagnu turcu à a fine di l'annu passatu.

Nurol İnşaat è Özaltın pussede 26.98 per centu di Otoyol Yatırım AŞ, mentre Astaldi possiede 18.86 per centu è Göçay 0.2 per centu.

Hè statu annunziatu à l'iniziu di l'annu passatu chì iniziative sò state iniziate per a selezzione di cunsultanti per a valutazione di l'autostrada Gebze-İzmir è l'identificazione di i pussibuli cumpratori.

PONTE YAVUZ SULTAN SELİM À I CINESI

In dicembre, hè statu informatu in i media chì sei cumpagnie chinesi anu da cumprà 51% di u Terzu Ponte di u Bosforu è l'Autostrada di u Marmara Nordu cù i fondi chì anu creatu. L'imprese in quistione sò: China Merchants Expressway, CMU, Zheijiang Expressway, Jiangsu Expressway, Sichuan Expressway è Anhui Expressway.

Spenderanu $ 688.5 MILIONI

I membri di u Consorziu spenderanu $ 688.5 milioni per u partenariatu. U più grande partenariu in u prugettu serà China Merchants Expressway cù una quota di 31 per centu. Hè seguita da CMU cù 20 per centu, Zhejiang è Jiangsu Expressway cun 17.5 per centu, Sichuan Expressway cun 7 per centu è Anhui Expressway cun 7 per centu.

3 MILIARDI DOLLARI

L'altezza di u ponte Yavuz Sultan Selim hè 322 metri è a larghezza di u ponte hè 59 metri. U ponte hà una campata di 1.408 metri è a so lunghezza tutale hè di 2 metri. U costu d'investimentu hè di 164 miliardi di dollari. Yavuz Sultan Selim Bridge hà una guaranzia di passaghju ogni ghjornu di 3 mila veiculi. (REUTERS)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*