Viaghju in trenu in l'Occidenti di l'Europa Dreamy Un Nightmare in i Balcani

U viaghju in trenu in l'Europa occidentale hè cum'è un sognu, un incubo in i Balcani
U viaghju in trenu in l'Europa occidentale hè cum'è un sognu, un incubo in i Balcani

Da u trenu d'alta velocità TGV di fama mundiale in Francia à i vagoni di legnu di l'era sovietica di Moldavia, i treni di passageri in Europa mostranu una grande varietà.

In a nutizia in Euronews Turkish; "In l'ultimu rapportu di u Forum Economicu Mundiale (WEF), chì hè statu preparatu cunsiderendu u prezzu, a rapidità, a puntualità è u numeru di viaghji, hè da nutà chì a cundizione di i treni in i Balcani hè "assai pessima".

A causa di a mancanza di risorse finanziarie in Albania, micca un solu volu pò esse fattu da nuvembre scorsu à ferraghju 2020. Ferrovie statali HSH ùn hà micca fattu una dichjarazione ufficiale nantu à a sospensjoni di i voli. U publicu hà avutu a cunniscenza di a situazione grazia à i missaghji è e foto spartuti in i gruppi creati nantu à a piattaforma suciale Facebook.

In u rapportu WEF, i ferrovie di ogni paese sò valutati più di 7. L'ultimu locu Albania hà una valutazione di solu 1,2. Altri paesi balcanici Serbia, Bosnia-Erzegovina è Macedonia di u Nordu seguitanu cù 2 punti.

I membri di l'Unione Europea Bulgaria, Romania, Slovenia è Grecia sò i paesi cù i treni di passageri peghju equipati, secondu a Cummissione Europea. I megliu sò classificati cum'è Paesi Bassi, Finlandia, Germania è Spagna.

Per leghje u restu di a nutizia CLICCA QUI

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*