L'Atelier di Biciclette d'Istanbul riunisce l'amatori di a bicicletta

L'attellu di bicicletta di Istanbul hà riunitu l'amatori di bicicletta
L'attellu di bicicletta di Istanbul hà riunitu l'amatori di bicicletta

Organizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, u "Atelier di Bicicletta" hà riunitu rapprisentanti di u settore di parechje cità, accademichi esperti in i so campi, associazioni di bicicletta, gruppi turistici è studenti. Sottu i tituli di "Piano Maestru di Bicicletta di Istanbul" è "Guida di Disegnu di Strade di Bicicletta"; In l'eventu, induve i prublemi è i suggerimenti riguardanti u sistema di trasportu publicu urbanu, a rete integrata di caminu in bicicletta è l'infrastrutture sò stati discututi, l'obiettivi stabiliti per l'arrangiamentu è u sviluppu di a reta stradale di bicicletta in Istanbul sò stati spartuti cù i participanti.

A bicicletta diventerà un mezzu di trasportu alternativu

À l'Attellu di Biciclette urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, sò stati discututi l'ostaculi à a diffusione di a cultura ciclistica è i prublemi di i ciclisti. Facendu u discorsu di apertura di l'avvenimentu tenutu à l'İBB Zeytinburnu Social Facilities, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu İBB Utku Cihan hà dichjaratu chì anu stabilitu una unità chì travaglia solu nantu à e biciclette sottu u nome di "Bicycle Chief" è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u modu per superà u trasportu. i prublemi sò pedestrian-bike-transport publicu. Cihan hà aghjustatu chì IMM cunsidereghja u trasportu in tuttu è prughjetta e so decisioni d'investimentu in questa direzzione.

Parlendu à l'attellu, u Coordinatore di a Presidenza İBB, Ali Haydar Kahraman, hà dettu chì ancu se a bicicletta hè vista cum'è un strumentu di hobby è di attività sportiva in Turchia, hè aduprata in u mondu per u trasportu è a prutezzione di l'ambiente. Kahraman hà sottolineatu chì ci sò 168 km di piste di bicicletta in Istanbul, ma a basa di usu di queste strade hè di circa 3 km.

Rete Smart Bicycle "İSBİKE" per Istanbul

İSBİKE "Smart Bicycle Sharing System", chì hè statu stabilitu da İSPARK, una urganizazione di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, nantu à i percorsi di bicicletta İBB in tutta a cità, hè statu spartutu cù i participanti à l'attellu. ISPARK Smart Bicycle Business Chief Ahmet Savaş hà datu infurmazioni nantu à "Shared Bicycle" (İSBİKE) in a so presentazione è trasmette ciò chì hè statu fattu nantu à u prucessu di sviluppu storicu è e pulitiche cummerciale di i sistemi di bike sharing in u mondu. I sistemi in quistione sò usati da e cità in u mondu per l'ambiente, a salute, u trasportu, etc. Dichjarà chì sò realizati cum'è prughjetti senza prufittu in u quadru di prugrammi suciali cù scopi, Savaş hà dettu: "In cunfurmità cù questi scopi, İSBİKE "Bike Sharing System", chì hè statu iniziatu cum'è un prughjettu pilotu cù 2013 tappe è 10 biciclette. nantu à a strada costiera Bostancı - Kartal in 100, hè stata situata in Florya - Yeşilköy in u latu europeu trà 2015 - 2018. Cù l'inclusione di a zona costiera, hà cuntinuatu à serve cù stazioni 19 è biciclette 200. In 2017, cù a valutazione di a bicicletta da a municipalità metropolitana di Istanbul cum'è un subtipu di trasportu è l'integra in u sistema di trasportu publicu, hè statu decisu di stabilisce un sistema di spartera di bicicletta cù una capacità di 300 fermate è 3000 biciclette in tutta Istanbul in u 2018. primu locu. In cunfurmità cù questu scopu, 145 tappe è 1500 biciclette sò state installate è messe in serviziu in XNUMX.

Enfatizendu chì circa 2018 milioni di biciclette intelligenti sò stati affittati trà ghjugnu 2019 è dicembre 1,4, Savaş hà dettu: "À a fine di u 2020, u sistema hè previstu per ghjunghje à una capacità di 300 tappe è 3000 biciclette. Hà aghjustatu: "Cuntinuemu i studii di pianificazione inseme cù u Capu di a Bicicletta, operante sottu a Direzzione di Pianificazione di u Trasportu, in e regioni induve a nova stallazione serà fatta".

U trasportu in bicicletta serà risoltu cù una mente cumuna

Accademici, esperti in i so campi, architetti è urbanisti, rapprisentanti di l'associazioni di bicicletta, urganizatori di tour, rapprisentanti di l'imprese è studienti chì anu pigliatu a parolla in u scopu di u "Atelier di bicicletta"; Anu spartutu a so cunniscenza, l'experienze è i prughjetti cù i participanti nantu à i sugetti di "Problemi fisici in percorsi in bicicletta", "Problemi di implementazione di prughjetti di strade biciclette", "Cultura in bicicletta", "Percorsi in bicicletta cumuni", "Sistemi di spartera", "Bicicletta". Elementi di parcheghju è selezzione di u situ ".

Dopu à e presentazioni, u « Atelier di a Bicicletta », induve l'opinioni è i suggerimenti di i participanti sò pigliati in e rùbbriche di dumande-risposte, hè previstu di creà una nova carta di strada per l'investimenti è novi prughjetti da fà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*