Channel Istanbul Statement da l'Istituzione Ministru

canale Istanbul
canale Istanbul

U Ministru di l'ambiente è l'urbanizazione, Murat Kurum, hà fattu dichjarazioni annantu à Kanal Istanbul. L'istituzione di u Ministru hà dettu: "U prucessu EIA in quantu à Kanal Istanbul hè statu unu di i prucessi più trasparenti cù a più larga participazione in Turchia". disse..

L'istituzione hà dettu: "U rapportu EIA di u Prughjettu Kanal Istanbul hè statu appruvatu. Avete cuminciatu à travaglià nantu à i prughjetti pianificati inclusi in u rapportu EIA ? Nantu à a quistione, hà dettu chì u prughjettu hè assai impurtante per u futuru di Istanbul, a so lotta contru i terrimoti è l'urbanizazione.

Spieghendu chì cù Kanal Istanbul, i risorsi naturali sò prutetti, i zoni di assemblea ligati à u terrimotu, e residenze di riserva sò cuncepite, i centri di R&D, l'applicazioni di città intelligenti è una cità cù una populazione di micca più di 500 mila sò previsti, l'Istituzione hà cuntinuatu cusì:

"Mentre u disignu di u prugettu, tutte e sensibilità ambientali sò state pigliate in contu. Tutti i zoni ligati à e risorse d'acqua potabile, l'agricultura è a silvicultura sò detallati in u rapportu EIA chì avemu preparatu. L'implementazione di u prugettu serà ancu realizatu in cunfurmità cù stu rapportu. In u rapportu, qualunque sia e misure da piglià in quantu à l'ambiente, a natura è e risorse naturali, questu serà fattu in pratica. Avemu appruvatu u nostru rapportu. Avemu ancu appruvatu u nostru pianu ambientale 500/1 mila cù una prughjezzione di pupulazione chì ùn deve micca più di 100 mila abitanti. Avà facemu piani di implementazione di scala 5 è XNUMX, è avemu furmatu una squadra per questi piani. Avemu prufessori in questa squadra. L'opinioni di e persone di l'urganisazioni non governamentali sò state pigliate. Avemu furmatu una cumissioni, una unità induve tutte l'idee riguardanti stu prughjettu impurtante per Istanbul sò discututi quì. Facemu u nostru travagliu in u quadru di quella unità ".

U Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, Kurum, hà dettu: "Sembrate in cuntrastu cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul in quantu à u Prughjettu Kanal Istanbul. Sembra chì certi prublemi ùn sò micca capitu. U prucessu d'appelli è reclami hè statu iniziatu. Cumu hè gestitu stu prucessu? Hà datu a seguente risposta à a quistione:

"Ùn importa ciò chì qualcunu s'oppone, facemu ciò chì sapemu, facemu, è ùn avemu micca timore di ciò chì sapemu. Ùn ci hè mai statu un intesu in u guvernu di u Partitu AK per 18 anni finu à oghje. Avemu sempre marchjatu a strada cù a nostra nazione, ùn avemu mai fattu o avutu un travagliu fattu malgradu a nostra nazione. Qualunque sia l'obiezioni ricevute durante stu prucessu, includemu ciò chì deve esse fattu è e misure in i nostri rapporti. Avemu sforzu di realizà u nostru prughjettu, tenendu in contu l'obiezioni à u rapportu EIA è i nostri piani cù una scala di 100 mila. Cridemu chì ci hè un direttu dopu tuttu ".

Ricordendu chì u Prughjettu Kanal Istanbul, spartutu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in u 2011, era un prughjettu chì hà cuncepitu durante u so mandatu di sindaco, Murat Kurum hà dettu: "Quandu avemu spartutu stu prublema cù u nostru populu, avemu vistu chì u 52 per centu di a ghjente susteneva prughjettu di u nostru presidente. In ultimamente, hè realizatu cù questa cunniscenza. U nostru Ministru di i Trasporti hà ancu annunziatu chì u prugettu hè in fase di licitazione. Dimustremu i prughjetti chì ci vole à fà da u sustegnu. hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*