Khojaly Genocide Exhibition Wagon Parte da a Stazione Ferroviaria di Ankara cù l'Eastern Express

U trenu neru chjama, ci hè saccheghju in karabagh, genocidiu in hodjali
U trenu neru chjama, ci hè saccheghju in karabagh, genocidiu in hodjali

À l'occasione di l'anniversariu di i "Chjamate di u Trenu Negru, Ci hè Saccheghju in Karabakh, Genocidiu in Khojaly", l'Ambasciadore Turcu Azerbaijan Hazar İbrahim, Vice Direttore Generale TCDD Transportation Şinasi Kazancıoğlu, Vice Direttore Generale TCDD İsmail Çağlar, Rettore di l'Università di Gazi Prof. Dr. İbrahim Uslan, Membru di a Facultà di l'Università di Gazi Prof. Dr. Una cerimonia hè stata tenuta in a Sala Behiç Erkin u 27 di ferraghju cù a participazione di Alev Çakmakoğlu Kuru, rapprisentanti di diverse istituzioni è ferrovie.

"U vagone di mostra cunnessu à l'Eastern Express si scontra cù u publicu in Kayseri, Erzincan, Erzurum, Sarıkamış è Kars"

Parlendu à a ceremonia, u Prof. Dr. Alev Çakmakoğlu Kuru hà dichjaratu chì in u 28th Anniversary di u Genocidiu Khojaly, un vagone di mostra d'arte hè statu creatu cù u sustegnu di a Direzzione Generale di Trasporti di TCDD, u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture per sensibilizà i ghjovani è per sensibilizà i ghjovani. sentimenti naziunali, hà dichjaratu ch'elli seranu aperti à a visita di i citadini in Erzurum, Sarıkamış è Kars.

Kuru hà dettu chì ci sò stati dipinti fatti da 60 artisti da Turchia per commemorare u Genocidiu Khojaly, è chì cù stu prughjettu, anu pruvatu à dimustrà chì i martiri insustituibili ùn eranu micca è ùn saranu micca scurdati.

"Vogliu sprimà chì aghju avutu una grande intensità di emozioni postu chì sta ceremonia di commemorazione hè stata tenuta à l'ombra di a Casa Atatürk, induve Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà direttu a Guerra di l'Indipendenza".

Şinasi Kazancıoğlu, Vice Direttore Generale di TCDD Transportation, hà dettu: "Questa ceremonia hè tenuta per via di u Genocidiu Khojaly; Vogliu sprimà chì aghju avutu una grande intensità d'emozione perchè hè stata tenuta à l'ombra di Atatürk House, induve l'idea di "A sovranità appartene à a nazione incondizionatamente" hè stata prima pronunciata da Gazi Mustafa Kemal Atatürk.

Kazancıoğlu hà dettu: "Cum'è a famiglia TCDD Tasimacilik, hè u nostru più grande desideriu chì a soffrenza di u nostru fratellu azerbaigianu ùn sia più sperimentata. Tuttavia, per ùn sperimentà sti soffrenze, ci vole à piglià lezioni da a storia è trasfiriri a cuscenza di a storia à e generazioni future. In questu rispettu, stu carru di mostra hè di grande significazione è impurtanza. U fattu chì stu carru speciale si scontra cù u populu turcu nantu à a strada di millaie di chilometri in Anatolia cù l'Eastern Express rinfurzà dinò l'amicizia è a fratellanza trà noi. '' disse.

İsmail Çağlar, Vice Direttore Generale di TCDD, hà dichjaratu chì ancu 20 anni sò passati da u Genocidiu Khojaly, una di e più grandi atrocità di u XXu seculu, a tristezza chì hà causatu trà i Turchi è l'Azerbaigiani ùn hè mai diminuitu.

"L'Università di Gazi prutege i valori naziunali mentre pruduce a cunniscenza universale"

Rettore di l'Università di Gazi, chì hà iniziatu stu prughjettu. Dr. İbrahim Uslan, invece, hà dettu: "L'Università di Gazi, mentre produce una cunniscenza universale, prutegge i valori naziunali, si ferma à l'oppressore induve ci hè oppressore, è prutegge l'oppresso. L'Università di Gazi, chì hè una di e università di marca in questu sensu, hà pigliatu u rolu principali. Stu vagone d'esibizioni hà ancu sensibilizà è sparghje sta cuscenza à tutta a geugrafia anatolica.''

U presidente di u Gruppu Parlamentariu d'Amicizia Turchia-Azerbaigian Şamil Ayrım hà dettu e seguenti parolle in u so discorsu: "Stu genocidiu contru i Turchi Azerbaigiani ùn hè micca novu, hà una storia di 200 anni. L'ultimu esempiu di questu hè Khojaly. Faremu u nostru megliu per ùn scurdà micca stu incidente, è continueremu à cuntà nantu à ogni piattaforma ".

"A Turchia è l'Azerbaigian caminanu inseme in ogni campu, crescenu inseme"

Infine, l'ambasciadore di l'Azerbaijan Hazar İbrahim, chì hà fattu u so discorsu, hà dettu: "Avemu vistu chì i nostri fratelli turchi sò sempre cun noi. Hè assai impurtante per enfatizà è dimustrà chì questu ùn hè micca un massacru ma un genocidiu. Turchia è Azerbaijan camminanu inseme in ogni campu, crescenu inseme ". disse.

Dopu à i discorsi, u vagone cù l'esibizione di pittura hè statu visitatu in a Stazione di Ankara è u trenu hà partitu cù l'Eastern Express per ferma è esse exhibitu in e stazioni di Kayseri, Erzincan, Erzurum è Kars.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*