L'equità resta in Turchia cù u centru di prova di l'elevatore

L'equità resta in Turchia cù u centru di prova di l'elevatore
L'equità resta in Turchia cù u centru di prova di l'elevatore

Mehmet Bozdemir, Direttore Generale di Sicurezza è Inspezione di i Prodotti Industriali di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, hà fattu un esame in u "Centru di Test è Sviluppu di l'Elevatore di Sicurezza di l'Equipementu", induve i cumpunenti di sicurezza di l'elevatori, chì sò stati implementati per a prima volta in Turchia da A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), sò testate in u modu più affidabile. .

U Centru di Test è Sviluppu di l'Elevatori di Sicurezza, chì hè statu purtatu à Bursa da BTSO cù u scopu di riduce a dipendenza da l'esteru in i servizii di prova è di ispezione di l'industria di l'elevatori, diventa un mudellu per Turchia. Mehmet Bozdemir, Direttore Generale di Sicurezza è Inspezione di i Prodotti Industriali, è Latif Deniz, Direttore Provinciale di Industria è Tecnulugia, anu visitatu u centru di prova è di ispezione, induve u protocolu hè statu firmatu cù u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia in lugliu 2019. Bozdemir, ospitatu da BTSO MESYEB General Manager Ramazan Karakök, hà ricevutu infurmazioni nantu à a zona di prova è di ispezione.

CU U POTENTIAL DI ATTENDE A GEOGRAFIA VICINA

U General Manager Bozdemir hà dettu chì u serviziu di prova è ispezione hè di grande impurtanza per l'industria di l'elevatori. Nutendu chì u serviziu di prova è inspezione furnitu da a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa per l'industria di l'elevatori offre opportunità impurtanti à l'imprese, Bozdemir hà dettu chì u centru hè u primu in Turchia. Bozdemir hà enfatizatu chì u prugettu serà prestu una di e strutture chì ponu esse un centru di attrazione micca solu in Turchia, ma ancu in a geografia vicinu.

"SOUL MESYEB VIENE IN MENTA IN U TEST DI L'ASCENSORE"

Bozdemir hà dichjaratu chì u centru, chì hè statu realizatu in cunfurmità cù e dumande di i rapprisentanti di u settore, era un prughjettu successu. Esprimendu chì u centru di teste è d'ispezione cuntribuisce ancu à a furmazione di marche naziunali in u settore in Turchia, Bozdemir hà dettu: "Un prughjettu visionariu hè statu firmatu da a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa. Stu centru diventerà una marca impurtante in u futuru. Avà, quandu si tratta di cuntrollu di l'elevatore, solu BTSO MESYEB vi vene in mente. Stu centru, chì rinfurzà u valore di a marca di l'imprese, hè una grande chance per Bursa è Turchia. Grazie à i passi fatti, stu centru pruducerà risultati megliu in un futuru vicinu. disse.

"L'EQUITÀ STARE IN TURCHIA"

Ramazan Karakök, Direttore Generale di BTSO MESYEB, hà dettu chì e teste dettagliate di i cumpunenti di sicurezza utilizati in l'elevatori sò stati realizati solu à l'esteru in cundizioni accreditate. Notendu chì u "Centru di Pruvenza è Sviluppu di l'Equipementu di Sicurezza di l'Ascensore" hè un centru impurtante induve i cumpunenti di sicurezza di l'elevatori ponu esse pruvati, Karakök hà dettu: "Ùn ci hè micca un laboratoriu in u nostru paese per misurà è sviluppà a qualità è a qualità di i cumpunenti di sicurezza di l'elevatori. Cù stu prughjettu, vulemu realizà e teste realizate à l'esteru in una manera più cumpleta è qualificata in Turchia à un costu di un terzu. Cusì, serà assicuratu chì i nostri risorsi propiu fermanu in u paese. Vulemu ringrazià Mehmet Bozdemir, Direttore Generale di Sicurezza è Inspeczione di i Prodotti Industriali, è M. Latif Deniz, Direttore Provinciale di Industria è Tecnulugia, per u so sustegnu à u prugettu ". usatu e frasi.

Ramazan Karakök hà aghjustatu chì u centru di teste è d'ispezione hè u primu laboratoriu induve i cumpunenti di sicurezza di l'elevatori cum'è u sistema di frenu, u regulatore di velocità, u buffer, i rails è i mutori di l'elevatori ponu esse testati separatamente, è ancu e parti di l'elevatori ponu esse testate in modu integratu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*