Avalanche Drill tenutu à Davraz Ski Center

Avalanche Drill tenutu à Davraz Ski Center
Avalanche Drill tenutu à Davraz Ski Center

Sottu a coordinazione di Isparta Governorship, Isparta Municipality Fire Brigade Teams, Provincial Health Directorate National Medical Rescue Teams (UMKE), Provincial Disaster and Emergency Directorate Teams (AFAD), Provincial Gendarmerie Command Search and Rescue Teams (JAK) è Direzzione Provinciale di Educazione Naziunale Squadre di ricerca è salvata, Direzzione Pruvinciale di l'Educazione Naziunale Squadre di Ricerca è Rescue, U drill, chì hè statu realizatu cù u sustegnu di Squadre di Amministrazione Speciale, Squadre di Promozione Turistica Isparta è Associazione Sportiva di Natura (ISTUDAK), Squadre di Sport Naturale di a Regione Laghi (GÖLDOSK). ) E squadre è i membri di u Club Davraz Off-Road, cuminciaru cù un terremotu di magnitudine 6.1 chì l'epicentre era u paese di Çobanisa, secondu u scenariu. U guvernatore Ömer Seymenoğlu è u sindaco Şükrü Başdeğirmen anu vistu u travagliu in situ.

Immediatamente dopu à u terrimotu, un centru di crisa hè statu stabilitu in a Direzzione Provinciale di Disastru è Emergenza, sottu a presidenza di u Vice Governatore, è a coordinazione necessaria in tutta a pruvincia hè stata assicurata. L'avvisi entranti sò stati valutati rapidamente è e squadre di ricerca è salvata, salute è brigata di u focu sò stati spediti in e zone induve eranu necessarii.

I pompieri intervenenu in u focu chì hà scoppiatu in u paese di Çobaniisa, l'epicentre di u terrimotu. U guvernatore Ömer Seymenoğlu è u sindaco Şükrü Başdeğirmen, chì anu vistu l'intervenzione in situ, anu ringraziatu i bomberi chì anu intervenutu è spentu u focu in pocu tempu è hà datu un certificatu di apprezzamentu.

Enfatizendu chì tali esercizii sò assai impurtanti in quantu à a preparazione per i disastri, u guvernatore Seymenoğlu hà dettu chì l'implementazione di i piani di disastru nantu à carta in u campu dà sperienza à e squadre.

Avalanche Drill tenutu à Davraz Ski Center

U guvernatore Seymenoğlu hà dettu: "I piani ùn sò micca riesciuti sempre chì fermanu scritti. Avà avemu implementatu i piani in u campu cù un scenariu. Se ùn implementemu micca i nostri piani in u campu, ùn pudemu micca vede i nostri difetti. Avemu urganizatu una urganizazione cusì grande per vede questu. Questa urganizazione include rapprisintanti di tutte l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche in a nostra cità. Tutti anu duveri separati; Squadre di ricerca separate, squadre di salvezza, squadre d'aiutu è parechje squadre simili sò state formate. "Avà vedemu u so travagliu in u campu". disse.

Dopu à u focu, e squadre sò state mandate in a regione dopu avè ricevutu avvisu di una avalanche in Davraz Ski Resort, secondu u scenariu. Quì, u cane di ricerca in diretta di a gendarmeria, Leo, hà localizatu e persone intrappulate in a valanga, è e squadre anu realizatu u salvamentu di e vittime. I feriti, chì sò stati cacciati da sottu à a neve, sò stati mandati à l'uspitali da e squadre UMKE cù ambulanze pallet. In seguitu, duie persone intrappulate nantu à a telesfera sò state salvate cù successu da u so locu da u travagliu di e squadre AFAD è JAK. L'eserciziu hè statu realizatu da una squadra di 80 persone, custituita da squadre di istituzioni è urganisazioni pubbliche è vuluntarii di l'urganisazioni non governamentali.

U guvernatore Seymenoğlu hà ringraziatu tutte e squadre implicate in l'eserciziu, chì hè statu realizatu in modu realistu, è dopu hà vistu i sforzi di salvezza.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*