A Delegazione di u Statu Liberu Sudafricanu hà visitatu BTSO

A delegazione statale libera di u Sudafrica hà visitatu btso
A delegazione statale libera di u Sudafrica hà visitatu btso

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) hà accoltu Makalo Petrus Mohale, Ministru di l'Ecunumia, u Sviluppu di e Piccole Imprese, u Turismu è l'Affari Ambientali di u Statu Liberu di a Republica di Sudafrica. U Ministru Mohale hà dettu: "Ughjemu à implementà a tecnulugia di BTSO è l'investimenti orientati à l'innuvazione ancu in u nostru paese". disse.

U vicepresidentu di l'Assemblea BTSO Murat Bayizit, u presidente di u Cunsigliu di Turismu Sibel Cura Measureoğlu è u presidente di u Cunsigliu di Design Ömer Kocakuşak si sò riuniti cù u Ministru Makalo Petrus Mohale è a delegazione chì l'accompagna. Murat Bayizit hà spartutu infurmazioni detallate nantu à l'ecunumia di Bursa è i travaglii realizati da BTSO durante a visita.

"BTSO FACE PASSI VERS UN MODELLU INDUSTRIALE DI NOVA GENERAZIONE"

Dichjarà chì Bursa, chì solu incontra u 10 per centu di l'esportazioni di Turchia, aghjunghje una forza diversa à l'identità di u cummerciu esteru, di a produzzione è di l'impieghi di u paese, Murat Bayizit hà dettu: "Bursa cuntinueghja à aumentà a so capacità di produzzione ghjornu per ghjornu in settori strategichi, in particulare in machini. , automobile, tessili è chimica. A nostra cità ghjoca un rolu impurtante in a riduzzione di a distanza in u deficit di u cummerciu esteru di u nostru paese. A nostra Camera, chì hà una storia di 130 anni, porta ancu prughjetti chì portanu a trasfurmazioni industriale di a prossima generazione di a nostra cità. disse. Esprimendu chì circa 20 milioni di dollari sò stati esportati da Bursa à Sudafrica, Bayizit hà aghjustatu chì quasi 150 cumpagnie di Bursa cummercianu ancu cù Sudafrica.

"Tecnulugia è innovazione, u puntu di partenza di i vostri prughjetti"

U Ministru Mohale hà dettu chì anu fattu un tour di studiu in Bursa per aumentà i prughjetti di tecnulugia è innuvazione in u so paese. Nutendu chì anu fattu una seria di visite perchè Bursa hè unu di i centri di produzzione più impurtanti di tecnulugia avanzata è innuvazione in Turchia, Mohale hà dichjaratu ch'ellu era impressiunatu da i prughjetti orientati à a tecnulugia realizati da a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa. Mohale hà dichjaratu ch'ellu hà da piglià iniziative per implementà i prughjetti realizati da BTSO in u so paese. Mohale hà dettu: "Vulemu stabilisce novi rete di cooperazione cù Bursa. Avemu ricevutu infurmazioni detallate nantu à l'innuvazione è l'investimenti orientati à a tecnulugia di BTSO. Piglieremu ancu passi per fà tali investimenti in u nostru paese ". utilizatu l'espressioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*