A ghjente d'Erzincan ùn sarà più fridda à e stazioni di l'autobus

A ghjente di erzincan ùn sarà più friddu à e stazioni di l'autobus
A ghjente di erzincan ùn sarà più friddu à e stazioni di l'autobus

E fermate chjuse climatizzate messe in pratica da a municipalità di Erzincan sò state dispunibuli per i citadini in diverse parti di a cità.

A fermata d'autobus di novu custruita in Halit Paşa Caddesi hè stata messa in serviziu. A fermata climatizzata attira l'attenzione di i citadini. U sindaco di Erzincan, Bekir Aksun, inseme cù i sindaci diputati è i membri di u Parlamentu MHP, anu esaminatu e tappe di novu custruite. U presidente Aksun, parlendu à i ghjurnalisti quì, hà dettu: "Avemu fattu una tale prumessa à i nostri citadini prima di l'elezzioni. I nostri citadini anu spressu chì e tappe climatizzate duveranu avà esse in Erzincan. In un ghjornu d'invernu cusì friddu, avemu capitu chì ci hè una necessità vitale per tali lochi per esse truvati, in particulare per e donne cù i zitelli, i nostri anziani è i so cumpagni. Avemu fattu sti prumessi prima di l'elezzioni, è oghje, grazie à Diu, li mettemu in serviziu, è simu assai cuntenti di quessa.

SERÀ PIACE IN 6 REGIONI

Serà piazzatu in 6 distretti chì sò attualmente in u centru di a cità. Ci hè l'opinione chì hè troppu tempiu per sparghje in i quartieri per ùn esse usatu per scopi diversi in i zoni fora di u centru di a cità. Finu a ora, avemu custruitu 50 metri quadrati di stalle, è u costu tutale hè di circa 750 mila TL. Avemu fattu un accordu mutuale cù Şehir Işıkları. I lumi di a cità anu fattu queste tappe, è in ritornu, avemu datu un certu numaru di posti nantu à i cartelloni. A so casa perchè ùn ci era micca un budgetu in i casse municipali per stu prughjettu.

I studienti chì utilizanu e fermate di l'autobus anu ringraziatu u sindaco Bekir Aksun per stu serviziu. Per d 'altra banda, hè statu infurmatu chì e tappe climatizzate seranu in serviziu trà 7 ore è 11 ore di ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*