ESHOT furnisce tutte e so necessità di elettricità da u sole

eshot hà da furnisce tutte e so necessità di electricità da u sole
eshot hà da furnisce tutte e so necessità di electricità da u sole

ESHOT, chì hà cumandatu a prima centrale solare dui anni è mezu fà, hà custruitu trè altre centrali. Cù a messa in funziunamentu di e novi installazioni, ESHOT risponde à tutti i so bisogni di l'electricità da i pannelli solari.

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir stabilisce trè novi centrali solari (GES). ESHOT, chì si prepara à implementà a seconda fase di u GES in u Workshop di Gediz, installerà ancu pannelli fotovoltaici chì generanu elettricità da energia solare nantu à i tetti di e strutture di Buca Adatepe è Çiğli Ataşehir.

Hè previstu di cumissionà u 924 kilowatt Ataşehir SPP in 2022, a seconda fase di u 1750 kilowatt Gediz SPP in 2023, è u 1000 kilowatt Buca Adatepe SPP in 2024. In a prima fase di u prugettu, ESHOT avia installatu 835 kilowatt pannelli solari nantu à i tetti di Gediz Atelier circa dui anni è mezzo fa.

Cù a messa in funziunamentu di sti trè SPP, ESHOT ghjunghjerà una capacità installata tutale di 4,5 megawatts (4500 kilowatts). Cusì, tutti i 6 milioni di 250 mila kilowatt-ora d'electricità cunsumati da tutte e facilità di ESHOT ogni annu seranu scontri da u sole.

Risparmiu di almenu 5 milioni di TL annu

U costu di a fattura di energia pagata da ESHOT cù i prezzi attuali di l'electricità hè di 5 milioni di TL. Grazie à e centrali solari da esse stabilite dopu à u rimborsu di i costi d'investimentu, ESHOT averà risparmiatu almenu 5 milioni di TL. Siccomu scuntrà tutta a so propria electricità da u sole, ùn serà micca affettatu da l'aumentu di i prezzi di l'electricità in u futuru.

ESHOT, chì pensa à cumprà 20 autobus elettrici più quist'annu, risponde à u 20 per centu di tutti i so bisogni elettricità da u sole, in più di a carica di i 18 autobus elettrici esistenti.

Energia solare à i tappe

ESHOT aumenterà u numeru di tappe solari da 65 à 2020 in u scopu di u Pianu Strategicu ESHOT 250. In più di l'illuminazione, i sistemi di avvisi è di annunziu audio è visuale à e tappe anu da travaglià ancu cù u sole in u novu periodu.

ESHOT rinvivirà u mudellu di stalla chjusa in 2020. E fermate nostalgiche chjuse di 10 metri quatratu da esse custruite in e parti più trafficate di a cità anu da travaglià ancu cù l'energia solare. Queste tappe, chì ponu esse riscaldate è rinfriscate secondu a staghjoni, prufittàranu ancu di u sole per elementi di illuminazione è schermi d'infurmazioni.

Ci sarà un angulu di mini libri è ancu schermi promozionali à e tappe. E storie di vita di i nomi chì anu cuntribuitu à İzmir in campi cum'è a cultura, l'arti è u sportu è ciò chì anu purtatu à a cità seranu presentati visualmente è audible nantu à sti schermi.

15 mila 850 benefici d'arburu in un annu

A centrale solare di 835 kilowatt (GES), installata nantu à i tetti di a Direzzione Generale ESHOT Gediz Heavy Care Facilities Carrozzeria è Impianti Ausiliarii, hè stata cumissionata in Aostu 2017. A centrale elettrica, chì hè stata stabilita nantu à una superficie di 10 mila metri quatratu è custituita da 3 mila 692 pannelli, pruduce circa 3 milioni di kilowatt-ora di energia elettrica. A facilità impedisce 15 tunnillati di emissioni di diossidu di carbonu, uguali à a quantità chì 850 arburi filtreranu ogni annu, cù l'energia solare.

Quante stazioni solari seranu custruite in quale distrittu?
Aliaga 14
Balcova 3
Bayindir 17
Bayraklı 7
Bergama 9
Bornova 21
Buca 31
Cigli 10
Foca 5
Gaziemir 3
Guzelbahce 6
Karabaglar 9
Karşıyaka 7
Kemalpasa 8
ciliegia 1
palazzu 6
Menderes 31
Menemen 4
Narlidere 2
Odemis 2
Seferihisar 19
Pneu 4
Torbali 26
Urla 5
Toplam 250

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*