Güzelyalı 19/1 Strada Strada Aperta à u Trafficu

A strada di a strada Guzelyali hè stata aperta à u trafficu
A strada di a strada Guzelyali hè stata aperta à u trafficu

A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà finitu i travaglii nantu à a strada Güzelyalı 19/1, chì unisce a strada Mithatpaşa à u Boulevard Mustafa Kemal Sahil, è hà apertu a strada à u trafficu. I residenti lucali sò cuntenti di u travagliu è di a so finitura anticipata.

A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà eliminatu e griglie d'acciaio nantu à a strada induve Poligon Creek si scontra à u mare, perchè anu creatu un periculu di trafficu è anu causatu a contaminazione acustica. In u scopu di u travagliu di rinnuvamentu di a culvert iniziatu, i grati d'acciaio in u distrittu Güzelyalı 19/1 Street (uscita à Mustafa Kemal Sahil Boulevard via Mithatpaşa Street) sò stati rimossi. Dichjarà chì i viti chì cullegavanu e griglie d'acciaio à i mura laterali di u flussu causavanu u rumore durante u passaghju di veiculi di tonnellate pesante, i funzionari di İZSU anu dichjaratu chì sia u rumore sia i possibili risichi sò stati prevenuti rimuovendu e griglie.

I citadini sò soddisfatti

E squadre İZSU pusonu una copertura di cimentu nantu à a strada di 95 metri. Dopu chì i squadre di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici anu finitu u travagliu di asfaltamentu, a strada hè stata aperta à u trafficu di i veiculi. I travaglii di rinnuvamentu, chì sò stati previsti per esse finiti in dui mesi, sò stati finiti in pocu tempu di 21 ghjorni.

I citadini chì campanu in a regione sò cuntentati di u prugettu. Fuat Karadeniz, chì vive in Güzelyalı dapoi 21 anni, hà dettu: "Avemu avutu assai rumore per via di e griglie d'acciaio. Ci era ancu parechje lagnanza di i nostri vicini chì campanu in l'edificazioni. U travagliu attuale hè statu veramente bonu. "Ringraziemu à a Municipalità Metropolitana di Izmir per i so servizii", disse. Ayşegül Taşbaş, unu di i residenti di a regione, hà dettu: "U mo postu di travagliu hè in Güzelyalı è aghju utilizatu sta strada constantemente. Era impussibile per mè passà in tacchi alti. Inoltre, u prublema di rumore hè eliminatu. Hà manifestatu a so satisfaczione dicendu: "Hè statu un travagliu assai bonu". Zeren Çelebioğlu, chì travaglia in Güzelyalı, hà valutatu u travagliu cusì: "U nostru uffiziu hè in Güzelyalı, avemu statu quì per un annu. Avemu avutu difficultà à attraversà a strada cum'è un pedestru nantu à a strada in forma di griglia. Avemu avutu qualchì difficultà cù i nostri animali. In uni pochi di punti ci era lochi chì ùn pudiamu passà chè. Certi pirsuni anu ancu abbandunatu e so cose in i griglie. Semu assai felici chì sta strada hè stata urganizata. "I nostri vechji guai sò andati."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*