İmamoğlu hà annunziatu a data di apertura di a linea di metro Mecidiyeköy Mahmutbey

imamoglu mecidiyekoy hà realizatu u primu test drive nantu à a linea di metro Mahmutbey
imamoglu mecidiyekoy hà realizatu u primu test drive nantu à a linea di metro Mahmutbey

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, "Kabataş- Eseguitu u primu test drive di a "Mecidiyeköy-Mahmutbey Line", chì hè a prima tappa di u Metro Mecidiyeköy-Mahmutbey. İmamoğlu, chì hà fattu esami in u centru di cuntrollu in Tekstilkent, l'ultimu puntu di u test drive, hà fattu un discorsu in u stessu puntu è hà sparte l'infurmazioni tecniche nantu à a linea cù u publicu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, "Kabataş- Eseguitu u primu test drive di a "Mecidiyeköy-Mahmutbey Line", chì hè a prima tappa di u Metro Mecidiyeköy-Mahmutbey. İmamoğlu hà ancu riapertu a "Connessione Pedonale di a Linea Metrobus Mecidiyeköy", chì hè stata temporaneamente rimossa da l'usu per via di a custruzzione di sta linea è a so custruzzione hè stata finita. Imbarcatu in u Trenu di Test M7 senza cunduttore, İmamoğlu hà fattu un viaghju di 30 minuti da a Stazione Mecidiyeköy à a Stazione Tekstilkent, induve si trova u centru di cuntrollu di a linea, inseme cù l'alta direzzione IMM è u Consul Generale di Francia Istanbul Bertrand Buchwalter. Imamoglu, chì hà fattu inspezioni in u centru di cuntrollu, hà spartutu infurmazioni tecniche nantu à a linea è i prughjetti futuri in u so discorsu. Dopu u so discorsu, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti.

Linee di metro di Istanbul

"Ci sò parechje linee di metro previste in e parti sittintriunali è occidentali di Istanbul. Chì ghjè a situazione nantu à sti rotte ?

U 19 di maghju, spergu chì cumissionimu sta linea Mecidiyeköy-Mahmutbey, è avemu anticipatu chì a nostra Istanbul senterà chì hà facilitatu una carica veramente pesante, in particulare u metrobus. Almenu, i nostri amici esperti facenu tali dichjarazioni à noi. Inoltre, a linea Eminönü-Alibeyköy hè u primu di i nostri travaglii prossime. Versu a fine di u 2020, facemu un intensu sforzu per scuntrà i Istanbuliti in l'ultimu trimestre. Quessi sò i punti chì anu stagnatu quandu avemu ghjuntu. Avemu tutti ghjunti è vistu stu locu 5-6 mesi fà. Avemu avutu amici chì anu assistitu. Mi ricordu chì era a fini di lugliu. Avemu cura assai. Quasi per parlà, una o duie volte à settimana, valutemu l'agenda è a situazione in quantu à e nostre linee di metro. p.e.; A linea Bostancı-Dudullu hè una linea chì sò assai annoiata è disgustata. Perchè era una parte di l'E-5 chì avia un parcheghju per i veiculi 1000, era un centru di trasferimentu assai impurtante, cumprendi alcune opere, è à u stessu tempu l'hà purtatu cù a linea di mare. Avà, hè un avvenimentu chì apre a strada per noi per esse inclusi in u pianu d'investimentu è per truvà a fonte di finanziamentu. Cum'è IMM, hè un travagliu chì aghju fattu assai enfasi per mette in opera assai rapidamente. Il s'agit d'une ligne très précieuse qui réunit les gens avec les zones commerciales, ainsi qu'à traverser l'E-5, descendre à Bostancı, la plage, et passer par la ligne de minibus. Era impurtante per noi di includà a ratio in u pianu d'investimentu.

Da una banda, avemu digià attivatu e nostre linee 3. Avè una linea Göztepe è Ümraniye... Avemu una linea Sultanbeyli-Çekmeköy... Avè una linea Tuzla-Pendik... Cunnettenduli à Sabiha Gökçen cù una sola orechja, a nostra linea Tuzla-Pendik... Linee impurtanti. In fatti, avemu a pianificà a realizazione è a caminata di e nostre linee chì stanu nantu à u latu anatolianu assai intensamente. Tutte queste cose chì avemu dettu, simu in fretta per fà chì a nostra Istanbul ghjunghje à un potenziale di 2024 chilometri in 600, inseme cù e linee fatte da u Ministeru di i Trasporti. Ci sò parti di queste linee chì saranu messe in serviziu in 2020, 21. Moltu assai impurtante, preziosu. Semu entusiasmati. Travagliemu per riunisce i nostri citadini cù u metro in Istanbul u più prestu pussibule. I nostri novi prughjetti seranu aghjuntu à questi.

Comu dissi, u punente di Istanbul hè un pocu vittima in questu sensu. In particulare; A nostra linea dopu à Mahmutbey, passendu per Başakşehir è scontru cù a sezione Bahçeşehir-Esenyurt, hè ancu Beylikdüzü... Stu metro di Beylikdüzü era un travagliu di metro chì aspetta circa 17 anni. Continuemu à travaglià intensamente nantu à u travagliu, u disignu di u prughjettu è u finanziamentu di a sezione di u metro di Beylikdüzü chì cunnetta à Sefaköy. Aghju ancu avutu un briefing annantu à quelli lochi sta settimana. Speremu, annunceremu l'offerta à i nostri citadini u più prestu pussibule.

EFFETTU DI A LINEA MECIDIYEKOY MAHMUTBEY À U TRAFFIC

"A distanza trà Mecidiyeköy è Mahmutbey dura 1,5 ore durante l'ore di punta di trafficu. Dopu chì sta linea hè aperta, quanti minuti ci vole in media ?

Sicondu l'infurmazioni chì i mo amichi m'hà datu, anu finitu sta linea in 30-35 minuti, chì hè 15 stazioni, parlemu di 1 milione di passageri à ghjornu. Questa hè una linea cù una capacità di trasportu assai alta. In seguitu, quandu a linea Mahmutbey-Esenyurt entra in opera, stu locu serà ancu adattatu per l'operazione 8-vehicle. Solu questu ùn hè micca una linea Mecidiyeköy-Mahmutbey, KabataşCi sarà una linea chì includerà i carri chì includenu Beşiktaş, è poi cuntinuà à Esenyurt. U sistema in a nostra sala di cuntrollu, chì avete appena vistu, diventerà un prughjettu chì cumprende stu sistema tutale è hà a capacità è u putenziale di gestisce quelli sistemi cù u tempu.

L'IMPATTU DI KANAL ISTANBUL IN PROJECTS

"Canal Istanbul impedisce questi prughjetti di metro per via?"

Kanal Istanbul, sicuru, hè un ostaculu. Prevede ancu assai cambiamenti in quantu à i prughjetti chì sò stati fatti. Kanal Istanbul hà un costu di circa 20 miliardi di lire, solu cù u cambiamentu di l'opere esistenti di İSKİ. bè; E linee, i canali, i servizii di trattamentu di İSKİ, ancu u so trasferimentu è u trasferimentu, costanu 20 miliardi di lire. Sapete ciò chì significa 20 miliardi di lire ? Avà, questu significa chì custruisce tutte e nostre linee di metro fermate. Hè solu u pesu di İSKİ. Dicu assai chjaramente: Canal Istanbul hè ancu in a mente di Istanbulites cum'è "no"; Sicondu i soldi in a nostra sacchetta, hè cum'è "nè". U centesimu di Turchia hè cum'è "no" per i so soldi. U prucessu di scuntrà Istanbul cù un tali prughjettu in nome di e nostre linee di metro hè cum'è "nè".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*