I citadini piglianu azzione per a stazione storica di Derbent

I citadini piglianu azzione per a stazione storica di Derbent
I citadini piglianu azzione per a stazione storica di Derbent

I citadini pruvaranu à fà sente a so voce protestendu chì a Stazione Storica di u Trenu di Derbent ùn hà micca cuminciatu à operare.

A stazione storica di Derbent in Kartepe hè stata chjusa trà u 2 è u 18 di maghju 2019 da a Direzzione Generale di Ferrovie Turchi di Statu in parte di u prughjettu di signalazione in costruzione trà Köseköy è Pamukova. A Direzzione Generale di Ferroviari avia dettu chì a stazione apre prima versu a fini di maghju, è dopu hè stata posposta à uttrovi. Tuttavia, a stazione di treni ùn pudia esse aperta in l'ultimi 9 mesi.

A stazione storica, chì hà cuminciatu à serve dapoi u 1800, hè stata chjusa in 2014 per via di l'opere di YHT è ùn pudia serve. Dopu à a fine di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT), a stazione, chì hè diventata operativa di novu, hè stata chjusa per 16 ghjorni per signalà u travagliu è a migliione, ma ùn pudia esse apertu. U capu di u quartiere di Derbent, Erdal Baş, pruverà à fà sente a so voce protestendu davanti à a stazione di treni à 14:00 dumani, inseme cù i residenti di u quartiere è l'urganisazioni non governamentali. – Ghjurnale di Pace Kocaeli

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*