Formazione intrecciata cù i citadini per i Drivers EGO

educazione civica per i driver ego
educazione civica per i driver ego

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara urganizeghja una furmazione pratica, assistita da i citadini per a prima volta, in modu chì i cunduttori chì utilizanu Veiculi di Trasportu Pùblicu ponu cumunicà in modu efficace cù i citadini. A furmazione, chì si cuntinueghja finu à a fine di ferraghju, hè sustinuta da pezzi di teatru.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à applicà metudi diffirenti in "Seminarii di Sviluppu Personale" per u persunale.

Fighjendu nantu à a furmazione in u serviziu, a Direzzione Generale EGO riunisce i cunduttori di l'autobus è i citadini in a stessa furmazione per a prima volta.

EDUCAZIONE APPLICATA CU CITTADINI

In i furmazioni datu à i cunduttori chì travaglianu in 5 Direzzione Regionale di Filiale affiliata à u Dipartimentu di l'Operazione di l'Autobus; Stili di cumportamentu versu i gruppi svantaggiati (disabilità, anziani, donne incinte è famiglie cù i zitelli) sò spiegati praticamenti.

Mentre a Municipalità Metropolitana si concentra nantu à i servizii chì dà priorità à a satisfaczione di i citadini, 2 cunduttori di autobus sò riuniti cù i citadini chì si sò lagnati à 500 Blue Desks.

Membro di Facultà di l'Università Hacettepe Prof. Dr. In a furmazione datu da Şefika Şule Erçetin, i cunduttori di autobus sò infurmati nantu à i metudi di cumunicazione efficaci cù i citadini.

L'EDUCAZIONE SUPPORTATA DA PIATTE DI TEATRU

I furmazioni, sustinuti da sketchs da attori di teatru chì travaglianu in i Centri di Vita Famiglia di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali di a Municipalità Metropolitana di Ankara, continueranu finu à a fine di ferraghju.

Mentre i citadini anu l'uppurtunità di spiegà à i cunduttori di l'autobus in faccia à affruntà e difficultà chì scontranu è i so mudelli di cumportamentu mentre utilizanu u trasportu publicu, a furmazione furnisce l'uppurtunità di risolve u prublema in a so fonte è di prisentà e regule di cortesia cù esempii per i dui partiti.

AMBIENTE FAMIGLIA

Burak Birioğlu, u cunduttore di l'autobus chì hà assistitu à a furmazione organizata da EGO, hà dettu i so pinsamenti: "Avemu furnitu un ambiente di famiglia quì. "Tammini cuntemu i nostri prublemi è vedemu i prublemi sperimentati quì da una perspettiva diversa", hà dettu Sinem Ersoy, mamma di Büşra Ersoy, chì hà Paralisi Cerebrale, è hà dettu: "Questa furmazione hè assai impurtante in termini di universalità è accessibilità in Ankara. Perchè e persone disabile è e persone chì l'accumpagnanu anu bisognu à aduprà spazii accessibili per integrà in a sucetà in generale. A cosa più impurtante per questu hè u trasportu publicu. Hè assai bellu chì i prublemi è i prucessi chì sperienzemu in quantu à sta questione sò realizati attraversu tali riunioni di sviluppu di l'empatia. "Stu tipu di furmazione hè assai preziosu per e persone disabili è e so famiglie", disse.

U bus driver Hasan Korkmaz hà dichjaratu ch'elli anu una cumunicazione individuale cù i citadini ogni ghjornu, ma grazia à a furmazione chì anu ricevutu, anu amparatu chì a cumunicazione curretta hè impurtante è hà dettu: "In queste furmazione, cumu trattà i passageri è ciò chì deve fà. fà nantu à e regule sò spiegati in detail. "Furnisce stu tipu di furmazione hè bonu per noi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*