İZTAŞIT venerà ancu à a vita in Bergama

iztasit hà da vene ancu à a vita in bergama
iztasit hà da vene ancu à a vita in bergama

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Scontru cù i capi di Bergama. A riunione durò cinque ore. Tunç Soyer hà datu a bona nova di parechji prughjetti chì anu da implementà in u distrittu, da u trasportu à l'infrastruttura, da l'agricultura à i prughjetti suciale.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinueghjanu e riunioni di u capu, chì sò state iniziate da i distretti di u luntani da u centru, per identificà i prublemi di i citadini in u locu è per truvà suluzioni veloci. Tunç Soyer Si ncuntra oghje cù i capi di Bergama. Soyer hà ascoltu 137 capi unu per unu è hà pigliatu note à a riunione, chì era assistita da u sindaco di Bergama, Hakan Koştu, in u cantiere di custruzzione di İZBETON in Bergama.

İZTAŞIT venerà ancu in Bergama

À a riunione, Soyer hà ancu datu infurmazioni nantu à i travaglii chì pensanu di fà in Bergama. Dichjarà chì implementaranu l'applicazione İZTAŞIT in Bergama, Soyer hà dettu ciò chì segue riguardu à u prughjettu chì estenderà a linea İZBAN da Aliağa à Bergama: "Cumu a municipalità metropolitana di İzmir, custruiremu stazioni, passaggi sotterranei è cavalcate. TCDD hà da custruisce a linea è installà u sistema di signalazione. Quandu dicenu "ok", simu pronti à custruisce e stazioni "

Dui impianti avanzati di biowaste

In ordine per risolve u prublema di l'acqua residuale domestica di u distrittu, Yeniköy è KadıköyAnnunziendu chì una pianta di trattamentu di l'acqua residuale biologica avanzata serà stabilita in , è una pianta di trattamentu di pacchettu serà custruitu in 49 insediamenti, Soyer hà ancu datu struzzioni per a custruzzione di una pianta di trattamentu d'acqua potabile in Karalar Mahallesi.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu versà 2020 chilometri di asfaltu in u distrittu in u 59, metterà 150 mila metri quadrati di pavimenti chjave è farà 350 mila metri quadrati di rivestimentu di superficia.

Soutien à l'agriculture et à l'élevage

Dopu a dumanda di Suat Karameşe, u capu di u Distrettu di Dağistan, per donà u bufali d'acqua à a cooperativa chì anu stabilitu, Soyer hà dettu chì puderanu include sta regione in u prughjettu di distribuzione di bufali d'acqua per sustene l'allevu di bufali d'acqua in Selçuk. Soyer hà ancu dichjaratu ch'elli sò andati à l'offerta per stabilisce una fabbrica d'oliu d'oliva in Bozköy è hà annunziatu ch'elli cumincianu à cumprà latti da a cooperativa stabilita da i pruduttori in Sekik Mahallesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*