A Spina Principale di u Pianu Maestru di Logistica di Turchia hè u Settore Ferroviario

A spina principale di u pianu maestru di a logistica turca hè u settore ferroviariu.
A spina principale di u pianu maestru di a logistica turca hè u settore ferroviariu.

A 03a Reunione di Coordinazione è Cunsultazione di a Direzzione Generale di TCDD Transportation, chì hà iniziatu in Ankara u 2020 di ferraghju 1 cù a participazione di u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan, hè finita u 07 di ferraghju 2020.

U Direttore Generale di TCDD Transportation, in u discorsu di chiusura di a riunione, hà dichjaratu ch'ellu era assai piacè di scuntrà cù i dirigenti di u livellu superiore è mediu di l'urganizazione cintrali è pruvinciali di l'urganizazione, per scambià idee è per cunnosce megliu, è disse :

"A nostra capiscitura di a gestione hè di fà u megliu. Avemu da ottene questu inseme ".

"Avemu discututu e nostre attività 2019 in questa prima riunione di coordinazione è cunsultazione di a nostra Direzzione Generale di Trasportu TCDD, chì hè stata stabilita da u statu cù a liberalizazione di u trasportu ferroviariu. Avemu fattu e nostre valutazioni per furnisce un serviziu di qualità, megliu è megliu à i nostri citadini è di portà u nostru trasportu di passageri è di merci à un puntu più altu. Ùn hè micca faciule per furnisce servizii di trasportu 682/170, 12 ghjorni cù i nostri circa 7 mila persone per u trasportu di milioni di passageri è migliaia di tunnellate di carica à i so destinazioni cù 24 passageri è 365 treni di merci per ghjornu. Ùn importa micca cumu si sviluppa a tecnulugia, u primu fattore chì afecta a qualità di u serviziu hè l'approcciu di gestione è a qualità umana. In questu rispettu, a nostra cunniscenza di a gestione hè di fà u megliu. Avemu da ottene questu inseme. Daremu impurtanza à a furmazione per migliurà ancu a nostra qualità umana. Cuscenti chì simu una istituzione publica è persunale publicu, useremu e nostre risorse in u modu più efficaci è efficau per furnisce u megliu serviziu à i nostri citadini. "

"I nostri dirigenti continueranu à esse in u campu"

Enfatizendu chì u settore ferroviariu hè a spina dorsale principale in u Pianu Maestru di Logistica, Yazıcı hà dichjaratu chì e novi linee ferroviarie d'alta velocità entreranu in opera in i so obiettivi di 2023, è chì i servizii di treni di passageri nantu à e linee convenzionali è u trasportu di merci, in particulare a linea BTK. aumentà cum'è u sistema esistente diventa cumplettamente elettrificatu è signalatu, "TCDD Tasimacilik Cum'è a Direzzione Generale, i nostri duveri è e rispunsabilità in a gestione di i treni ferroviari sò in crescita. Credu chì u mo amicu à ogni livellu farà un sforzu per furnisce un serviziu sicuru è di qualità, essendu cuscente di stu duvere è rispunsabilità. Sò cunvinta chì ghjunghjemu questu inseme cù 164 anni di cultura è cunniscenza ferroviaria ". disse.

U direttore generale Yazıcı hà urdinatu à i dirigenti di cuntinuà à esse in u campu è di fà ispezioni più frequenti per furnisce u megliu serviziu à i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*