I passageri di ANKARAY viaghjanu in a pulizia di a casa

I passageri di Ankaray viaghjanu in a pulizia di a casa
I passageri di Ankaray viaghjanu in a pulizia di a casa

U Dipartimentu di Sistemi Ferroviari di a Direzzione Generale di EGO hà iniziatu à pulisce l'internu è l'esterno di i treni 33 utilizati in ANKARAY per a prima volta cù detergenti di superficia crema.

A pulizia interna è esterna di i treni, chì portanu circa 110 mila passageri è facenu 195 viaghji à ghjornu, hè realizatu da una squadra di 8 persone chì utilizanu 60 kilogrammi di crema per a superficia.

VIAGGIU PIÙ SANU

Cù l'applicazione di detergenti di superficia crema, chì sò largamente usati in a pulizia di a casa, à i vagoni ANKARAY per a prima volta in Turchia, i citadini sò furniti per viaghjà in un ambiente più sanu è igienicu.

I pulitori di a superficia in crema aduprati in a pulizia interna è esterna di i vagoni ANKARAY, soprattuttu per via di l'aumentu di i casi di gripe durante i mesi d'invernu, anu ricivutu piena marca da i residenti di Başkent.

Zeliha Kaya, EGO Rail Systems Department di Metro Support Services Branch Manager, hà datu e seguenti informazioni nantu à u travagliu di pulizia applicatu per a prima volta:

"Avemu pensatu di pulizziari l'internu è l'esterno di i nostri vechji treni chì viaghjanu nantu à a linea ANKARAY di 24 anni cù detergenti di superficia crema. Inseme cù 8 di i nostri amichi, avemu cuminciatu à pulizziari u trenu una volta à ghjornu cù 60 kilogrammi di pulitore di superficia crema. Questa hè una applicazione chì avemu fattu per a prima volta sia in Ankara sia in Turchia. A diffarenza trà a pulitura cù i prudutti di pulizia normale è a pulitura cù i pulitori di a superficia crema pò esse vistu à l'occhiu nudu. Prughjemu di fà a prussima pulizia secondu a situazione di contaminazione di i nostri treni. Travagliemu per i residenti di Ankara per viaghjà in un ambiente pulitu è ​​igienicu ".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*