U sindaco cerca creditu per u Prughjettu Metro Yavaş Mamak

presidente yavas casa di cucitura in cerca di prestitu per u prughjettu di u metro di nata vega
presidente yavas casa di cucitura in cerca di prestitu per u prughjettu di u metro di nata vega

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu chì stanu travagliendu in a nova linea di metro chì passerà per Mamak. Mentre chì a nova linea, chì si estenderà à u livante di a capitale, hè prevista per sei tappe, a ricerca di risorse per u prugettu hà iniziatu. In u scopu di novi prughjetti di trasportu, Ankaray hè ancu previstu per esse allargatu in a direzzione punente. U pianificatore di trasportu Erhan Öncü hà dettu: "Hè duverebbe esse fattu assai fà" per novi prughjetti: "Se u travagliu di rinnuvamentu hè fattu, serà pussibule di correre i treni più freti è a capacità diventerà più utilizable".

Parete di ghjornuSicondu a nutizia di Serkan Alan; "U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu in a riunione parlamentaria chì anu cuminciatu à travaglià annantu à u novu prughjettu di u metro in Ankara. A nova linea, chì hè prevista per estenderà da Dikimevi à l'est di Ankara, hè prevista per finisce in u centru cummerciale Nata Vega. U travagliu hè ancu cuminciatu à truvà prestiti per a nova linea di metro, chì hè prevista per esse custituita da sei tappe. A municipalità cuntinueghja à travaglià nantu à i punti di fermata adattati nantu à a nova linea chì deve esse custruitu cum'è una continuazione di Ankaray. Per d 'altra banda, u travagliu cuntinueghja à cunnette a fermata AŞTİ, chì hè u principiu di Ankaray, à punente, à a linea di metro nantu à a strada Eskişehir.

Sicondu u pianificatore di trasportu Erhan Öncü, chì hà dichjaratu chì Ankaray, chì serve à l'attuale 8 chilometri, era previstu di cuntinuà versu l'est di a cità durante u periodu di l'ex sindaco Murat Karayalçın, stu passu di a gestione Yavaş hè ancu in linea cù i piani iniziali di u prugettu. Öncü, chì hà dichjaratu chì a municipalità hà infurmazioni chì tene riunioni cù l'imprese pertinenti, hà dettu: "Hè risultatu chì u sistema di Ankaray ùn puderia micca esse aghjurnatu in questu prucessu. Dunque, serà rinnuvatu cumplettamente da i dui fini. Hè un investimentu raghjone, ma s'ellu riceveranu creditu è ​​appruvazioni da u guvernu cintrali hè una altra quistione. Comu sapete, u guvernu cintrali ùn appruva micca e municipalità CHP in nunda ", disse.

Rimarchendu chì a linea Ankaray, chì serve i residenti di Ankara dapoi u 1996, hà a capacità di trasportà 25 mila persone in una direzzione, ma 8-9 mila persone ponu esse trasportate, Öncü hà dettu: "Se stu travagliu di rinnuvamentu hè fattu, u i treni puderanu curriri più frequentemente è a capacità diventerà più utilizable ".

'PRUGETTI NECESSANE DI GIÀ FATTI'

Ricordendu chì u Pianu Maestru di Trasportu di Ankara hè statu preparatu in cuuperazione cù l'Università Gazi durante u periodu di l'ex sindaco di Ankara Melih Gökçek, ma questu ùn hè micca statu appruvatu da u cunsigliu municipale, Öncü hà dettu: "U Ministeru di i Trasporti hà datu u so parè annantu à u pianu, chì era micca appruvatu da u parlamentu à quellu tempu. Ellu disse: "Cuntinuà cù i sistemi ferroviari in u vechju pianu, parlemu di i novi in ​​cinque anni". Ancu u Ministeru di i Trasporti ùn hà micca fiducia in i novi metri chì Gökçek avia prupostu. U ministeru ùn hè micca prubabile di oppone à e linee previste, cum'è eranu in i piani precedenti. Ùn s'opponenu micca, ma ponu impedisce à dà soldi, cum'è in i sistemi ferroviari di Istanbul. S'ellu si pò truvà da l'esternu, s'ellu si pò esse fattu senza una guaranzia di u guvernu hè un prublema separata. Quandu si fighjate, sti prughjetti duveranu esse fattu da questu tempu ", disse.

"U SISTEMA FUNZIONA ANCORA CON I REGULAMENTI DI GÖKÇEK"

Esprimendu chì u passu à longu andà per esse fattu per migliurà u trasportu di Ankara hè di aghjurnà u pianu maestru di u trasportu, Öncü hà dichjaratu chì l'imprese di trasportu esistenti duveranu esse riorganizzate è hà dettu:

"L'imprese orientate à u trasportu in Ankara anu da esse riorganizzate. In particulare in u trasportu di u sistema ferroviariu, ci vole à cumprà novi serie è veiculi. Licenze deve esse aghjustatu in cunseguenza. U sistema travaglia sempre cù l'arrangiamenti fatti da Gökçek. I regolamenti di Gökçek eranu un sistema in quale l'imprese privati, l'autobus è i minibus eranu attivi piuttostu cà i sistemi ferroviari. U sistema deve esse rivisionatu è riorganizzatu. Ankara ùn hà micca raghji alti per u trasportu, ma va veloce in u bughju. A cità diventa più grande è e decisioni individuali sò prese. Mentre ci hè bisognu di aghjurnà u pianu maestru di trasportu per u longu tempu, un pianu d'azzione d'emergenza deve esse preparatu in pocu tempu.

Ankara Metro è Ankaray Map

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*