U presidente Yüce hè in Bursa per u Prughjettu Tram Sakarya

Presidente, avemu da presentà a cità suprema à u sistema di ferrovia ligera
Presidente, avemu da presentà a cità suprema à u sistema di ferrovia ligera

U sindaco Ekrem Yüce, chì hà esaminatu u sistema di treni leggeri è i prughjetti di tram in Bursa è hà scontru cù u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, hà dettu: "I sistemi di treni ligeri chì vulemu implementà in a nostra cità è u tram eranu l'elementu più impurtante di l'agenda di a nostra cità. Visita di Bursa. Avemu fattu e investigazioni necessarie. Avemu ricevutu infurmazione nantu à u funziunamentu da e squadre tecniche. Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu determinati à unisce a nostra cità cù i sistemi ferroviari ", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Ekrem Yüce, hà visitatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş. U membru di u Cunsigliu Necdet Tömekçe, u Cunsigliu di u Presidente Adil Altay Güney, u Sicritariu Generale Diputatu Ali Oktar, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici Murat Mutlu, u presidente di u Cunsigliu Municipale Sinan Çileli è a Municipalità Metropolitana di Sakarya, Cevat Ekşi, presidente di Belediyespor Club, l'hà accumpagnatu. U sindaco Ekrem Yüce hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, per u so amable ospitalità è hà enfatizatu chì a cooperazione è u travagliu cumunu feranu una grande cuntribuzione à e duie cità.

Revisione di u sistema ferroviariu in Bursa

Facendu dichjarazioni in quantu à i so cuntatti di Bursa, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "Eramu in Bursa, una cità antica cù u so fondu storicu è l'opportunità turistica, appoggiata à Uludağ cù u so storicu Grand Bazaar è a Moschea Ulu. Avemu visitatu u sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, inseme cù a nostra delegazione. Avemu discututu e nostre valutazioni nantu à a cooperazione è i terreni di travagliu cumuni. Avemu spartutu sperienza. I sistemi di ferrovia ligera chì vulemu implementà in a nostra cità è u tram eranu i punti più impurtanti di l'agenda di a nostra visita à Bursa. Avemu fattu e investigazioni necessarie. Avemu ricevutu infurmazione nantu à u funziunamentu da e squadre tecniche. Speremu, riuniteremu Sakarya cù a cunvenzione di u sistema ferroviariu ", disse.

Semu impegni à i sistemi ferroviari

Sottulineendu chì e pussibulità anu righjuntu una dimensione assai diversa cù a tecnulugia di sviluppu in u trasportu, u presidente Ekrem Yüce hà dettu: "U trasportu cù roti di gomma, sicuru, hà una pusizione impurtante in e cità. Tuttavia, in più di i muvimenti di pupulazioni sperimentati, u numeru crescente di veiculi rende necessariu di fà qualchi sfondate in u trasportu. Iè, avemu novi strade doppie è muvimenti per facilità u trafficu urbanu. Cù i sistemi di ferrovia ligera, avemu da ritruvà cù e cundizioni di l'età in u trasportu publicu, furnisce un trasportu còmode è alleviate u trafficu urbanu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, simu determinati à unisce a nostra cità cù i sistemi ferroviari. Chì Diu benedica tutti i nostri sforzi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*