Prughjettu di Belt and Road per Aumentà l'Exportazioni in Africa via Turchia

u prughjettu di a cintura è a strada aumenterà l'esportazioni in Africa via Turchia
u prughjettu di a cintura è a strada aumenterà l'esportazioni in Africa via Turchia

U Prughjettu Belt and Road hè stata annantu à l'agenda di l'industria logistica turca è di UTIKAD da 2013. À l'anni, avemu pruvatu à attirà l'attenzione à l'impurtanza di u Prughjettu One Belt One Road per u nostru paese in quasi ogni piattaforma chì avemu parlatu. Perchè esse una parte di stu prughjettu hè di grande impurtanza in quantu à u scopu di u settore di u cummerciu esteru è di a logistica di u nostru paese di diventà un centru internaziunale.

Comu hè cunnisciutu, a cunnessione trà a Cina è l'Europa in u prughjettu hè principalmente furnita à traversu Russia. Tuttavia, ci hè statu un trafficu pesante nantu à quella linea cù u tempu; Ci hè una situazione d'attesa assai seria di i treni, soprattuttu à i terminali d'arrivu. Per questi mutivi, si pò dì chì a Cina hè in cerca di s'ellu si pò esse realizatu sta operazione attraversu Turchia. A fattibilità di questu hè stata ancu dimustrata cù u trenu di prova realizatu in i ghjorni passati. U trenu di merci, chì partì da Xi'an, Cina u 15 d'ottobre di u 2019, hè intrutu in Turchia da Kars u 5 di nuvembre. China Railway Express, chì porta a carica di u produttu elettronicu equivalenti à circa 42 camions, cù 820 vagoni carricu di containeru cù una lunghezza tutale di 42 metri; Hà viaghjatu 2 mila 10 chilometri in 2 ghjorni, attraversendu 12 cuntinenti, 11 paesi è 483 mari. Cù stu trasportu, u primu serviziu di trenu da a Cina à l'Europa via u Corridor Mediu di a Strada di Ferru di a Seta è a Turchia hè statu urganizatu, è u primu trenu internaziunale di merci chì passa per u passaghju di u tubu di Marmaray à u latu europeu hè statu sperimentatu.

Ci sò ancu discussioni serii nantu à cumu u prugettu affetterà l'ecunumia turca. Sapemu ancu chì ci hè una preoccupazione in i mercati chì "Turchia soffre una perdita in a so cumpetitività in Europa, cum'è a Belt-Road permetterà à e merchenzie chinesi di andà in Europa à pocu pressu attraversu Turchia". À questu puntu, "U Rapportu di Posizionamentu di Turchia in l'iniziativa di Belt and Road" hè statu preparatu da DEIK per esaminà l'effetti pusitivi è negativi di u "Belt and Road" in u nostru paese in termini di ecunumia è cultura. In u risultatu di stu rapportu, hè revelatu chì u Prughjettu di Cintura è Strada beneficarà u nostru paese in parechje manere.

U Prughjettu One Belt One Road furnisce principalmente un grande potenziale d'investimentu à u nostru paese economicamente. A Cina hà cambiatu pocu da a produzzione classica di merchenzie à a produzzione d'alta tecnulugia, ma ci hè sempre una grande necessità di prudutti pruduciuti da i metudi classici in u mondu, in particulare in Africa. In questu rispettu, a Cina cunsidereghja u nostru paese cum'è una basa di produzzione per l'Africa è l'Europa Sud-Est.

Sicondu unu di i risultati di u rapportu, Belt and Road aumenterà ancu l'espurtazioni di Turchia in Africa. Mentre a Cina hà aumentatu e so esportazioni à e diverse geografie di u mondu, l'Africa era u cuntinente cù u minimu aumentu di l'espurtazioni cù una tarifa di 3 per centu. Cuntrariu di l'estimazioni, u livellu bassu di l'espurtazioni à l'Africa hè stata per l'incompatibilità di e culture cinesi è africane è a resistenza à i prudutti chinesi. Sta situazione presenta un grande potenziale à Turchia.

U prughjettu hà ancu grandi vantaghji in u settore logisticu. Quandu guardemu a strada, a regione Caucasu trà Turchia è Cina attira l'attenzione. U Caucasu hè un locu induve u nostru paese vole aumentà e so esportazioni, ma hè una regione chì avemu ghjuntu solu per strada finu à avà. Comu hè cunnisciutu, l'autostrada hè un prucessu assai caru. Cù l'iniziu di e linee di treni, hè previstu chì u trasportu mutuale aumenterà è i carichi diminuiranu.

Cum'è UTIKAD, sparteremu e nostre opinioni è suggerimenti cù u publicu in u prossimu periodu in quantu à a capacità di u nostru paese di prufittà di stu prughjettu impurtante à u massimu livellu è di esse cumpetitivu. À questu puntu, hè di grande impurtanza per compie a signalazione è l'elettrificazione di tutte e linee. Inoltre, hè necessariu di assicurà chì a traversata di i treni di merci in u Bosforu d'Istanbul hè realizata ininterrottamente è regularmente per ferrovia sopra u Marmaray è / o Yavuz Sultan Selim Bridge, i centri di trasferimentu chì ponu esse processati in quantità sufficienti è rapidamente nantu à u ponte. A strada di a Strada di a Seta, è i nostri porti, stazioni è centri logistichi duveranu esse pensati per risponde à l'operazioni di trasferimentu di carri è di merci.

Cù l'aumentu di e capacità di i porti di u Mari Neru è u rinfurzamentu di e linee di navi di containeru, a Linea di u Mari Neru hà da pudè trasportà volumi più prezzu è più altu. Cusì, hà da creà una alternativa assai seria à u Corridor Nordu chì passa per a Russia è u Corridor Mediu chì passa per Turchia. Per superà sta cumpetizione, Turchia deve aumentà a velocità di transitu nantu à a strada chì passa per ellu è aumentà a vitezza di l'operazione è a qualità di serviziu in i centri di trasferimentu.

Se l'embargo nantu à l'Iran hè rializatu, un competitore seriu à a linea BTK serà u Corridor Meridionale chì passa per l'Iran. Stu corridore, chì avarà una capacità assai impurtante, permetterà di trasportà e carichi di Turkmenistan, Uzbekistan è Tadjikistan via a strada Iran, chì hè più veloce è più economica, invece di a strada più longa sopra u Kazakistan. Turkey deve esse preparatu per sta linea, chì ùn hè ancu attivu per via di l'embargo, Van crossings, Istanbul Bosphorus / Marmara crossings deve esse accelerata è rinfurzata. Inoltre, hè necessariu di preparà a legislazione è l'infrastruttura per u trasferimentu di carichi asiatichi chì ghjunghjenu in Turchia via queste linee à i paesi di a regione via i porti di Samsun, Mersin, İskenderun, İzmir, Aliağa, Gemlik, İzmir è Istanbul.

Emre ELDENER
Presidente di u Cunsigliu di UTIKAD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*