Quandu si apre a seconda pista di l'aeroportu Sabiha Gökçen?

L'ultimu statu di a seconda pista di l'aeroportu di Sabiha Gokcen
L'ultimu statu di a seconda pista di l'aeroportu di Sabiha Gokcen

A seconda pista in l'Aeroportu Sabiha Gökçen, a custruzzione di a quale hà iniziatu in u 2015, hè prevista per esse messa in serviziu à a fine di u 2020.

A custruzzione di a seconda pista cù una lunghezza di 3 metri, chì hè stata custruita parallela à a pista esistente in l'Aeroportu Internaziunale Sabiha Gökçen, l'aeroportu di a cità di Istanbul, hè finita. A custruzzione di i sub-tunnels, unu di i tappe più impurtanti di a seconda pista, hè stata finita. I travaglii di riempimentu di a seconda pista è di i taxiways, chì sò stati custruiti in u scopu di i travaglii di a seconda fase, cuntinueghjanu. Dopu à quessa, cuntinuerà cù l'opere di superstruttura è se nunda ùn va male, a seconda pista serà messa in serviziu à a fine di u 500. U 2020 per centu di a prima tappa di l'opere di a seconda pista di l'aeroportu di Sabiha Gökçen hè stata finita è a seconda tappa hà righjuntu u livellu di u 98 per centu.

Dopu chì a seconda pista in l'Aeroportu Sabiha Gökçen hè stata messa in serviziu à a fine di l'annu, a pista esistente serà messa in mantenimentu. Dopu chì u mantenimentu di a pista esistente hè finitu, a capacità di atterraggio è di decollo à l'ora di l'aeroportu Sabiha Gökçen radduppierà, cù duie piste parallele chì sò messe in serviziu à u stessu tempu.

In u scopu di i travaglii di a seconda pista in l'Aeroportu Sabiha Gökçen, 30 milioni di metri cubi di roccia, 2 milioni 750 mila metri cubi di riempimentu di pietra frantumata, 1 milioni 650 mila metri quadrati di rivestimentu di cimentu debule, 1 milioni 800 mila metri quadrati di un rivestimentu di béton di qualità serà fattu in i fossi causati da a diferenza di elevazione di a pista esistente.

A durata tutale di a seconda pista serà di 3 mila 500 metri. Inoltre, accantu à a seconda pista, ci saranu 3 strade di taxi parallele, una strada di taxi di cunnessione, 10 vie di taxi à alta velocità, 1 piazzale mediu, 1 piazzale di carica è 1 piazzale di prova di u mutore.

CHI HA VINCIUTO A SECONDA PISTA DI PISTA

Una seconda licitazione hè stata fatta per a seconda pista di l'Aeroportu Sabiha Gökçen, chì a custruzzione ùn pudia esse iniziata per prublemi di espropriazione, è Makyol hà vintu l'offerta, à quale 9 cumpagnie offrenu. Makyol, chì hà presentatu una offerta 17 per centu sottu à u valore stimatu di l'offerta, era u pruprietariu di l'offerta per 1.397 miliardi di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*