Ministru Varank: Semu ancu in u futuru di l'industria di l'automobile

ministru vaank simu ancu in u futuru di l'industria di l'automobile
ministru vaank simu ancu in u futuru di l'industria di l'automobile

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì l'urganisazioni internaziunali anu rivisu i figuri di a crescita di a Turchia in 2019 più volte è hà dettu: "Pensu chì queste revisioni continueranu ancu in 2020. Questu annu serà un annu di crescita sana cù investimenti per Turchia ". disse.

A "Conferenza di u Cummerciu è di e Catene di Valore Globale" tenuta in Istanbul in cuuperazione cù u Bancu Mondiale, l'Associazione Turchi di l'Industriali è di l'Imprenditori (TUSIAD), l'Associazione Internaziunale di Investitori (YASED) è l'Assemblea di l'Esportatori Turchi hà iniziatu. Parlendu à l'apertura di l'avvenimentu, Varank hà nutatu chì l'elementu più prominente chì hà furmatu l'ecunumia glubale in l'ultimi 30 anni hè e catene di valore glubale, è hà dichjaratu chì e rete di produzzione formate grazia à u cummerciu internaziunale è l'investimenti facenu i paesi, l'imprese è l'impiegati. più interconnessi.

RAPPORTU GLOBAL U Sviluppu

Rimarchendu chì a cooperazione internaziunale hè necessaria più chè mai, u Ministru Varank hà dettu: "In questu sensu, u Rapportu di u Sviluppu Globale di u Bancu Mundiale, chì esamina i catene di valore in dettagliu è face cunsiglii pulitichi, hè una forte riferenza per noi". disse.

2023 STRATEGIA INDUSTRIA E TECNULOGIA

Varank hà dichjaratu chì in a Strategia di l'Industria è Tecnulugia 2023, anu determinatu e pulitiche chì permettenu a produzzione à valore aghjuntu è i sviluppi in tecnulugii critichi, è hà spressione chì volenu portà a Turchia à una liga più altu è di mettelu trà l'economie più sviluppate di u paese. u mondu. Varank hà dettu: "Ogni passu chì facemu è faremu purterà u nostru paese in e zone cù un altu valore aghjuntu in e catene di valore glubale". disse.

ESEMPIU PAESE TURCHIA

Dichjarà chì in u rapportu cunnessu di u Bancu Mundiale, una serie di raccomandazioni politiche sò state fatte à i paesi per integrà in catene di valore in una manera più sofisticata, Varank hà dichjaratu chì, cum'è ministeru, anu travagliatu intensamente nantu à quasi tutte queste pruposte per 1,5 anni. Varank hà dichjaratu chì Turchia, cù questu aspettu, pò esse veramente un esempiu per parechji paesi.

FÀ L'AMBIENTE DI AFFARI

Dichjarà chì grazia à e riforme strutturali chì anu implementatu, anu risuscitatu à u 2esimu postu in l'Indice di Facilità di l'Affari di u Bancu Mondiale cù un saltu di 27 linee in l'ultimi 33 anni, Varank hà dettu: "Avemu travagliendu per mustrà un rendiment simili. quist'annu. Implementaremu assai regulamenti chì renderanu l'ambiente cummerciale più favurevule per l'investitori, facilità u cummerciu è incuraghjenu l'investimenti ". disse.

Prughjettu PILOTA CU BANCA MONDIALE

Nutendu chì conduciranu un prughjettu pilotu in l'industria di l'automobile cù u Bancu Mondiale, u Ministru Varank hà dettu: "Stu prughjettu ghjucà un rolu di primura in e nostre pulitiche di sviluppu di i fornitori lucali. Cù u prugettu, riunitemu cumpagnie multinaziunali chì operanu in u settore in u nostru paese è i fornituri lucali, è fucalizza nantu à migliurà e capacità di i nostri fornituri in settori cum'è efficienza, cumpetenze di gestione, prucessu di produzzione è qualità. U nostru Ministeru hà ancu scopu di sviluppà applicazioni simili à una scala più larga in diversi settori ottenendu una cunniscenza metodulugia cù stu prugramma. disse.

PRODUZIONE CU TECHNOLOGY AVANZATA

Dichjarà chì Turchia hè u più grande fornitore di l'Unione Europea in u campu di l'automobile, Varank hà dichjaratu chì a produzzione hè fatta cù tecnulugia avanzata in cunfurmità cù i normi mundiali. Varank hà dettu: "Cù u prughjettu di l'Automobile di Turchia, purtemu a nostra superiorità in un campu novu è eccitante. Scopremu è pensemu oltre à pruduce una vittura quì ". disse.

CUSTRUIAMU A NOSTRA MARCA

Spieghendu i cambiamenti tecnologichi in l'industria di l'automobile, Varank hà dettu: "Cù l'Automobile di Turchia, creemu a nostra marca chì compirà in u mercatu globale, è dicemu chì simu in u futuru di l'industria. Stu prughjettu purterà ancu l'industria di i fornitori di l'automobile per aghjurnà si contru à e novi tecnulugia ". utilizatu l'espressioni.

GIOCATURI DI COMPETIZIONE GLOBAL

Nutendu chì ognunu hà bisognu di e so idee, cunniscenze è perspettivi unichi, Varank hà nutatu chì anu da cuntinuà à travaglià in stretta cooperazione cù tutti i stakeholder in u settore publicu è privatu, è chì seranu unu di i più forti attori in a cumpetizione globale cù i prudutti è i prudutti. tecnulugia chì anu sviluppatu.

TENDENZA PUSITIVA

Spieghendu chì l'indicatori di cunfidenza ecunomica cuntinueghjanu à aumentà, Varank hà dichjaratu chì ci hè un rinascimentu in a produzzione industriale, chì a tendenza pusitiva serà permanente è si focalizeghjanu nantu à a produzzione d'altu valore aghjuntu è l'aumentu di l'impieghi.

PREVISIONI DI CRESCITA

U Ministru Varank hà dichjaratu chì l'urganisazioni internaziunali, cumpresu u Bancu Mondiale, anu rivedutu e so previsioni di crescita per a Turchia parechje volte in 2019, aghjustendu: "Pensu è crede chì queste revisioni continueranu ancu in 2020. Questu annu serà un annu di crescita sana cù investimenti per Turchia ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*