Cù YHT è Demirağ OIZ, Sivas serà una Pruvincia chì riceve immigrati, micca immigrati

Sivas serà una cità chì riceve immigrati, micca emigranti, cù YHT è Demirag OSB
Sivas serà una cità chì riceve immigrati, micca emigranti, cù YHT è Demirag OSB

U sindaco di Sivas, Hilmi Bilgin, hà riunitu cù i capi di quartiere in una riunione di cunsultazione. A riunione tenuta à l'Hotel Hot Çermik Sefa hà assistitu da u presidente Bilgin, è ancu i vicepresidenti, u capu di l'Associazione di Mukhtars, Cemalettin Arslan, è i capi di quartiere.

In a riunione, induve i servizii chì eranu è seranu fatti in Sivas sò stati cunsultati, i prublemi in i quartieri è i pruposti di suluzione sò stati discututi.

Ùn diceremu micca à u nostru citadinu

Dicendu: "Gestionemu cù una mente cumuna è cunsultazione", Bilgin hà dettu, "Avemu, inseme à tutti l'impiegati municipali, avemu determinatu una unità di scopu, una unità di scopi. Avemu decisu questu. Ùn diceremu mai micca à e dumande di i nostri compatrioti da noi. Discuteremu a so pussibilità. S'ellu hè un travagliu chì pò esse dumandatu, serà risoltu. Migliuremu sta cunniscenza cù u tempu ".

U MUNICIPALE ùn hè micca un'autorità, hè una zona di serviziu

u presidente Bilgin; "Ùn avemu mai vistu a municipalità cum'è una autorità. Videmu solu cum'è un strumentu di serviziu. Avemu una struttura istituziunalizata à u puntu di l'infrastruttura, u puntu di pulizia di a cità, u puntu di u parcu è u giardinu. Piglieremu questu più in là. À u tempu, faremu u megliu mettendu petra nantu à petra. Ùn faremu micca u municipalismu cunvinziunali. Puderemu una cunniscenza di a municipalità chì tratta ogni prublema di a cità.

Avemu pusatu è discutemu cumu fà cresce a cità economicamente è questu hè statu. Bilgin hà dettu: "Pudemu apre a strada per l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, avemu una industria urganizata esistente, è in segundu, a nostra Industria Organizzata Demirağ hè in custruzzione... Inoltre, a cultura è u turismu... À questu puntu, hè un grande vantaghju chì u trenu d'alta velocità vene à Sivas. Avemu ancu pigliatu a rispunsabilità in i lochi chì ùn sò micca direttamente ligati à a cumuna. Avemu stabilitu SIVTAŞ AŞ. A nostra preoccupazione hè di cuntribuisce à l'investimenti è l'impieghi à u puntu di l'allevamentu di l'animali agriculi di Sivas, cù a guaranzia di u statu, è pudemu valutà a cità in tuttu è espansione in questa zona ".

A VENTA DI TRENI ALTA VELOCITA hè un grande VANTAGGIO PER A CITTA

"L'arrivu di u trenu d'alta velocità serà un grande vantaghju per a cità". Bilgin hà dettu: "Ancu se l'espresso orientale vene è si ferma per 6 ore, i nostri cummercianti sorrisu. Avemu fattu arrangiamenti in a piazza di a cità per chì l'invitati cuntribuiscenu à Sivas economicamente. Avemu restauratu e facciate di i nostri edifici in a piazza in cunfurmità cù a struttura storica. Spergu chì, in u periodu à vene, avemu da revelà a piazza 27 volte a grandezza di a piazza esistente cù u prugettu chì faremu per u sicondu Giardinu Naziunale, a scola industriale, u vechju liceu prufessiunale, chì hè custituitu da a casa di l'armata, u bastimentu di a gendarmeria. , l'ospedale di mostra è u parcu 4 June. A ghjente venerà cù un trenu d'alta velocità solu per vede a piazza storica di Sivas ". utilizatu l'espressioni.

SİVAS VENDRÀ IN UNA PROVINCIA, NON IN IMMIGRAZIONE, MA IMMIGRAZIONE

"U travagliu di l'infrastruttura nantu à Demirağ OIZ cuntinueghja". Bilgin hà dettu: "Avemu dumandatu à u nostru presidente per un appuntamentu à u puntu di incentivazione in Sivas, spergu chì andemu à scuntrà cù una delegazione in u periodu à vene. Se Demirağ OIZ hè finitu è ​​un centru hè creatu cumpiendulu à u puntu di vagone di merci, vale à dì à u puntu di a ferrovia, spergu chì Sivas diventerà una pruvincia chì riceve l'immigrazione, micca l'immigrazione, cù una zona industriale organizata induve vinti à trenta. mille persone seranu impiegate ". disse.

Hè A DECISIONE COMUNE DI STA NAZIONE

"Ciò chì importa hè a decisione cumuna di sta nazione, u so interessu cumunu". U sindaco Bilgin hà cuntinuatu e so parolle dicendu: "Decine di sindaci veneranu è andaranu dopu à mè. Pruduceremu u travagliu. Ùn avemu micca avutu un prublema di esse nantu à l'agenda tuttu u tempu. Ùn metteremu micca i nostri prughjetti senza purtarili à un certu puntu. Puderemu ancu implementà i nostri prughjetti per via di cunsultazione. Hè impussibile di furnisce u centu per centu di satisfaczione in a vechja industria in ogni modu ... Cridemu chì serà risolta spartendu cù u publicu cumu risolvemu stu prublema in u primu trimestre di questu annu ". usatu a frasa.

Manteneremu a vita di a cultura HAL IN SİVAS

U presidente Bilgin, chì hà ancu clarificatu e dumande nantu à u mercatu di verdura in u mercatu di vendita, hà dettu: "Ci era un prughjettu chì Sivas hà parlatu per parechji anni, è a zona hè stata determinata cum'è una zona di prughjettu speciale. Ùn hè micca un prughjettu fattibile; Ci sò assai cummercianti, ci sò prublemi di pruprietà, ci hè u prucessu di spustà i cummercianti. Hè per quessa chì avemu principiatu à travaglià in a zona, facemu studii d'espropriazione intornu à u statu. Espropriendu i lochi dilapidati, elimineremu a contaminazione visuale è copre a situazione. Cù l'arrangementu di a facciata, mantenemu viva a cultura statale in Sivas ". disse.

PIANGEMU DI TRAVAILU CU CULTURA HALALISATION

Dichjarà chì ci hè stata una espropriazione intornu à u Minaretu di Stump, u presidente Bilgin hà dettu: "Crearemu piazze in queste zone espropriendu l'intornu di Taşhan.

U Prughjettu KALE Cumincià à Apparisce À A FINI DI 2020

In riferimentu à u prughjettu di u castellu, u presidente Bilgin hà dettu: "Quandu u prughjettu di u castellu vene à a vita, serà una zona chì cuntribuisce micca solu à questi anni, ma ancu à i cinquanta è centu anni di i nostri Sivas. Chì Allah sia cuntentu di quelli chì anu cuntribuitu, cuntribuitu è ​​​​fattu questu accade. Cuminciarà à emerge versu a fine di u 2020 ". disse.

PUBBIAMU A COSTRUIRE A SECONDA PARTE DI RTE AVENUE

Dichjarà chì a prima parte di u Boulevard Recep Tayyip Erdoğan hè stata finita, u presidente Bilgin hà dettu: "Avemu ancu parlatu cù i pruprietarii di a zona. Avemu u scopu di fà a seconda parte di u campu per ottene u cunsensu. Se continuemu cù l'espropriazione, scontru 2-30 milioni di lire di costu di espropriazione in a zona. Avemu u scopu di fà un studiu chì beneficerà ancu i pruprietarii, senza fà 40 applicazioni in quella zona ". disse.

U PROJECT KIZILIRMAK AGGUNGIÀ VALORE À A REGIONE

In riferimentu à u prugettu Kızılırmak, u presidente Bilgin hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di cumpletà u novu prughjettu di visione di Sivas in un unicu periodu. Avemu da cuncepisce u prughjettu in tuttu è fà u passu à passu. A prisintàmu cum'è un prughjettu chì pò aghjunghje valore à a regione ". disse.

A SECONDA UNIVERSITÀ DA ESSERE STABILITA IN A REGIONE YUMURTATEPE

Dichjarà chì i Parchi Regionali di Gültepe è Yumurtatepe seranu ancu offerti, u presidente Bilgin hà dettu: "A seconda università vene in a zona induve Yumurtatepe serà stabilitu. U travagliu di indagine cuntinueghja ancu in questa regione ". disse.

58 PROGETTI SERRANU IMPLEMENTATI IN 5 ANNI

U presidente Bilgin hà dettu: "Ci era 58 prughjetti chì avemu annunziatu durante u periodu elettorale. Li metteremu in opera in 5 anni. In u periodu di 9 mesi chì avemu passatu, avemu pianificatu quale prughjettu di fà induve è cù quale risorse. Noi, cum'è l'amministrazione municipale, vedemu u nostru avvene. Avemu pianificatu ciò chì faremu in 2020, ciò chì faremu in 2021, ciò chì faremu in 2022 è 2023, è andemu in questa direzzione. Avemu aduprà fondi publichi. di u nostru statu; In nome di a nostra nazione, offremu à a nostra nazione i soldi chì ci hà affidatu. A nostra sensibilità hè chì u nostru travagliu hè prufittu. Sì u prughjettu chì faremu ùn cuntribuisce micca à u locu chì facemu o s'ellu farà insicurezza à a ghjente, ùn avemu micca trovu bè. À questu puntu, pensemu assai, analizemu assai, parlemu assai. Quandu emerge un prughjettu ghjustu, ora facemu a decisione necessaria per fà. usatu a frasa.

NOVU OVERPASSS SARÀ COSTRUITI

Dichjarà chì avemu dichjaratu chì purteremu u putere di Ankara à Sivas durante u periodu elettorale, u presidente Bilgin hà dettu: "Hè cusì chì implementemu parechji prughjetti. In u risultatu di e nostre negoziazioni cù TCDD, un passaghju hè travagliatu per entre in Esenyurt da l'Albergu di l'Università, cù un costu apprussimativu di 40 milioni di lire per TCDD. Di novu, culligaremu Yenişehir à Gültepe è apre una strada. Cunnetteremu à u Boulevard Recep Tayyip Erdogan. In altri palori, qualchissia chì vene da a Cupola hà da pudè entre in u Boulevard RTE senza entre in a Piazza, è avemu TCDD custruisce u passaghju à u Terminal, avemu firmatu u protocolu.

In terzu, avemu u passaghju accantu à u vechju hotel Hilton fattu da TCDD firmendu un protocolu. Da u latu di u stadiu, apremu una strada à Muhsin Yazıcıoğlu Boulevard. Ci sarà custruita un passaghju. Facemu questu da TCDD, à u stessu tempu cunnettamu a strada à Buhara Street. In questu modu, eviteremu i prublemi à l'entrata di u stadiu, culligandu e trè strade. disse.

L'EDIFIU DI GANDARMA SERA ATTRIBUTU À A MUNICIPALITÀ

"U prublema di u trasferimentu di l'alloghji di a Gendarmeria ... un protocolu hè statu firmatu prima. Hè statu dettu: "A municipalità custruirà abitazioni per questa zona". Ci sò stati disaccordi dopu. Avemu scontru cù u nostru Ministru di l'Interior è accunsenu chì Toki hà da custruisce questi alloghji, micca a municipalità. Cum'è in ghjugnu, evacuaremu è demolite l'alloghji. L'edificiu storicu di a Gendarmeria hè stata restaurata, è per via di e negoziazioni, purteremu sta zona à a municipalità di Sivas per aduprà cum'è l'Uffiziu di Rappresentanza di a Municipalità di Sivas ". usatu a frasa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*