Temsa hè vendutu di novu! Allora chì cumprà?

Temsa hè stata venduta di novu, quale a cumprà ?
Temsa hè stata venduta di novu, quale a cumprà ?

Sicondu l'ultime nutizie, u 50 per centu di Temsa, chì hà luttatu cù i pignoramenti dopu a dichjarazione di u fallimentu, serà compru da Sabancı Holding è l'altru cinquanta per centu da u fabricatore ceco di trolebus Skoda. Cusì, Sabancı Holding riparà Temsa, chì hà vindutu 9 mesi fà, cù un cumpagnu straneru, cun grande devozione.

SözcüSicondu a nutizia di Emre Özpeynirci da; Sabancı Holding è u fabricatore cecu di trolebus Skoda compranu ognunu u 50 per centu di Temsa, chì hà dumandatu un cuncordatu è hà luttatu cù i pignoramenti in l'ultimi mesi.

Mentre hè statu amparatu chì a marca Skoda, chì hà compru 50 per centu di a cumpagnia, ùn hè micca una marca di vittura in u Gruppu VW tedescu, ma un fabricatore di trolleybus, hè statu dichjaratu chì a cumpagnia entrerà in a produzzione di autobus per a prima volta cù Temsa.

E seguenti dichjarazioni sò state aduprate in a dichjarazione fatta à KAP in quantu à a vendita:

  • U cumpagnu principale di Skoda Transportation, ppf, è u Gruppu Sabancı hà firmatu una lettera d'intenzione per cumprà veiculi di trasportu TEMSA 50-50%.
  • PPF è Sabancı Group, u principale partner di Skoda Transportation, anu firmatu una lettera d'intenzione per valutà l'acquistu di tutti i veiculi di trasportu Temsa, cù una struttura di partenariatu 50-50.
  • Sicondu u cumpletu di l'esame detallatu, a cunclusione pusitiva di i negoziati di partenariatu è l'ottenimentu di i permessi necessarii, l'acquistu serà realizatu.
  • In u risultatu di a fiducia di Skoda Transportation in Turchia è a responsabilità di u Gruppu Sabancı à u so paese, hè destinatu à Temsa Transportation Vehicles per riavvia a produzzione è ottene un novu momentu di crescita.
  • I sviluppi nantu à u sughjettu seranu spartuti cù u publicu.

VENDU U 30 MAIU 2019

Sabancı Group hà vendutu Temsa à True Value Capital, basatu in Svizzera, di l'investitore Enver Rıfkı Ünver è a so moglia Rukiye Devres Ünver, à una valutazione di 2019 milioni di dollari, per circa 140 milioni di dollari, inclusi i debiti, in maghju 60.

U gruppu ripigliò a mità di Temsa 9 mesi dopu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*