TÜVASAŞ hà cuminciatu à pruduce treni elettrici naziunali cù corpu d'aluminiu

tuvasas hà cuminciatu à pruduce treni elettrici naziunali cù corpi d'aluminiu
tuvasas hà cuminciatu à pruduce treni elettrici naziunali cù corpi d'aluminiu

In visita à TÜVASAŞ, u presidente di Turchia Kamu-Sen Önder Kahveci hà dichjaratu chì a produzzione di treni elettrici naziunali in corpi d'aluminiu hà iniziatu, è hà annunziatu chì u prughjettu di i treni elettrici, chì ghjunghje à una vitezza di 225 chilometri, hè vicinu à finisce è a pruduzzione principia.

Turkey Wagon Industry Corporation (TÜVASAŞ), chì hè stata assignata à pruduce i Treni Elettrici Naziunali cù a decisione presa in 2013, hè pronta à pruduce 240 veiculi d'aluminiu per annu. In questu cuntestu, u presidente di Turchia Kamu-Sen Önder Kahveci è u presidente di u trasportu turcu Sen. Nurullah Albayrak anu visitatu ancu TÜVASAŞ. Durante a visita, Kahveci hà dichjaratu chì a custruzzione di a stallazione induve i corpi d'aluminiu di i treni seranu pruduciuti in TÜVASAŞ hè stata finita. Kahveci hà ancu annunziatu chì, in più di u prughjettu à quale TÜVASAŞ hè statu assignatu, i travaglii di u prughjettu di i treni elettrici, chì seranu operati à una velocità di 225 chilometri, sò per finisce.

U presidente di Turchia Kamu-Sen, Önder Kahveci, hà dichjaratu chì a custruzzione di a stallazione induve i corpi d'aluminiu di i Treni seranu pruduciuti hè stata finita, tutti i banchi robotici modem da esse utilizati in a facilità sò stati furniti in u locu è naziunale, è a produzzione. hè statu principiatu, cusì chì a tecnulugia di produzzione di veiculi di carrozzeria d'aluminiu è l'infrastruttura necessaria per questu ùn sò mai state aduprate prima in u nostru paese. Grazie à stu prughjettu, avemu osservatu chì hè statu stabilitu in TÜVASAŞ è e strutture induve sti corpi seranu sabbiati. è dipinti sò ancu finiti. Semu ancu felici di vede chì 240 veiculi di carrozzeria d'aluminiu seranu pruduciuti annu in questi stabilimenti stabiliti è chì a produzzione di u corpu di u nostru trenu naziunale hà iniziatu. Tutti avemu vistu chì i treni elettrici di corpu d'aluminiu cù una vitezza di 160 chilometri anu cuminciatu à esse pruduciutu è chì l'attività di produzzione sò realizate rapidamente ".

Kahveci hà dettu: "Un altru sviluppu chì ci rende felici hè chì TÜVASAŞ hà aduttatu u principiu di furnisce i materiali da esse aduprati in tutti i veiculi chì pruducerà da avà, cù risorse completamente domestiche è naziunali. Cù l'esperienza acquisita, l'iniziu di u travagliu di u prughjettu di i treni elettrici, chì seranu operati à una vitezza di 160 chilometri è dopu à una vitezza di 225 chilometri, ci hà fattu fieru è hà aumentatu ancu di più a nostra eccitazione. Cridemu chì TÜVASAŞ deve esse supportatu cù più ordini per sviluppà ulteriormente stu putenziale, cuncepisce veiculi d'alta tecnulugia è inizià a produzzione. Cù questi avanzamenti, i treni d'alta velocità, i veiculi di metro, i veiculi di u sistema di ferrovia ligera ponu avà esse pruduciuti quì ".

Enfatizendu chì una storia di successu hè stata scritta è chì l'autorità necessarie anu da piglià cura di u prublema per chì sta storia ùn finisci micca in delusione, Kahveci hà dettu: "Vogliu sprimà questu in particulare; Eccu una storia di successu chì hè scritta. Spergu chì sta storia ùn finisci micca in delusione. Perchè TÜVASAŞ hà avà rottu a so cunchiglia, avemu vistu chì pò fabricà tutti i veiculi chì portanu passageri è chì sò impurtati da l'esteru, in particulare i veiculi di Ferrovia Rapida è Alta Velocità. Sapemu quantu sta situazione disturba l'imprese straniere è i so rapprisentanti. Cum'è in u passatu, simu cuscenti chì turnaranu ogni tipu di sedizione è intrigue per prevene tutte queste cose. In cunclusione, felicitamu a gestione di TÜVASAŞ, i travagliadori è l'ingegneri, chì sò l'architetti di sta storia di successu, in breve tutti l'impiegati di TÜVASAŞ. , è li desideranu successu cuntinuu.

Nurullah Albayrak, presidente di u Trasportu Turcu Sen, hà dettu: "Hè assai impurtante è fieru per noi chì i prototipi di u trenu naziunale è, da l'altra banda, i treni d'alta velocità seranu pruduciuti. TÜVASAŞ hè à tempu a mela di l'ochju di Sakarya è una pietra angulare di Turchia. À questu puntu, e nostre 3 filiali TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜVASAŞ sò assai impurtanti, sò 3 fratelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*