President Seçer: Spiegà u Prughjettu di Metro Mersin à i Studienti

U presidente Secer hà spiegatu u prughjettu di u metro di Mersin à i studienti.
U presidente Secer hà spiegatu u prughjettu di u metro di Mersin à i studienti.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà scontru cù studienti universitari in u prugramma "Myor Seçer Explains Mersin Rail System" cum'è invitatu di a Cumunità Studenti di Ingegneria Civile. Rispondendu à e dumande di i studienti nantu à u Mersin Rail System, u sindaco Seçer hà spartutu tutte l'infurmazioni è u prucessu nantu à u prugettu. Dichjarà chì ùn ci hè nunda di scaccià u prughjettu di u metro, u sindaco Seçer hà dettu: "Ci ponu esse tali obiezioni durante i prucessi di licitazione. Altrimenti, ùn avemu micca una situazione di fà un passu in daretu in u prughjettu di u metro. "Ùn ci hè nunda chì l'offerta hè eliminata, l'offerta ùn cuntinueghja micca di novu, o u prughjettu di u metro chì hè stata rimessa", disse.

Università significa scienza, cultura è arte.

In più di u presidente Seçer, u presidente di u Cunsigliu di Trustees di l'Università di Toros, Yusuf Sertaç Özveren, u rettore di l'Università di Toros, u Prof. Dr. Haluk Korkmazyürek, Vice Sindaco di a Municipalità di Yenişehir Hacı Bayram Battı, Fatma Güner, membru di u Cunsigliu di u Partitu CHP, u presidente provinciale di CHP Mersin Adil Aktay, u presidente di u distrittu CHP Yenişehir Tayar Tahiroğlu, membri di u cunsigliu, parechji accademichi è centinaie di studienti anu assistitu. Moderatu da u Prof. Dr. In u prugramma urganizatu da Süleyman Türkel, i burocrati è i funzionari di a Municipalità Metropolitana di Mersin anu rispostu à e dumande tecniche di i studienti. U presidente Seçer hà spressu a so felicità di esse inseme cù i studienti di l'Università di Toros, una di l'istituzioni educative più distinte in a regione, è hà dettu: "Università significa scienza, università significa cultura è arte. Università significa illuminazione, università significa demucrazia, università significa diritti umani, università significa cambiamentu, trasfurmazioni, rivoluzione è innuvazione. Quandu pensate à l'università, tuttu ciò chì hè bonu in u mondu vi vene in mente. Mersin avanza rapidamente versu diventà una cità di università. Avemu 4 università è più di 60 mila studienti. Scentifichi assai preziosi educanu questi studienti. Induve ci hè a ghjuventù, ci hè splendore, luce, abbundanza, sia economicamente sia suciale. "Tutte l'opportunità chì esigenu o facenu attrattiva per un ghjovanu per riceve una educazione universitaria sò dispunibili in Mersin", disse.

"Semu sempre discutendu s'ellu ci deve esse un metro in Mersin o micca. Ma simu determinati. "Avemu valutatu questu cum'è un investimentu necessariu".

Mentre parlava di u sistema di metro, u sindaco Seçer hà dettu chì a storia di stu sistema data di l'anni 1860 cù u metro di Londra. Seçer hà dettu: "Allora parlemu di un sistema chì hè stata di circa 1.5 seculi. Ma sfurtunatamenti, ci sò tali capisci chì ci sò sempre quelli chì vede l'investimentu di metro in Mersin cum'è un investimentu innecessariu, un investimentu chì ùn deve micca esse fattu, è un investimentu precoce. Semu in l'era di l'Industria 4.0. Mentre e società sviluppate cù tecnulugia assai sfarente, più nova, tecnulugia di nova generazione, investenu in u trasportu publicu, avemu sempre discututu s'ellu ci deve esse un metro in Mersin o micca. Ma simu determinati. "Avemu evaluatu questu cum'è un investimentu necessariu", disse.

"U cuncettu chì useremu in generale deve esse u sistema ferroviariu"

Cuntinuendu u so discorsu parlendu di i prughjetti di metro di diverse cità discututi nantu à l'agenda, Seçer hà cuntinuatu cusì:

"U sistema ferroviariu, cù parechji mudelli diffirenti, hè statu implementatu in parechje parte di Turchia. U sistema ferroviariu hè attualmente operatu attivamente in più di 160 cità rispettate in u mondu. Ùn ci vole micca cunfundà i cuncetti. Ùn sò micca un espertu di stu sughjettu, ma cum'è merre ci vole à sapè tuttu. Avete da sapè ciò chì fate, chì decisioni firmate. U cuncettu generale chì useremu deve esse u sistema ferroviariu. Micca u metro, micca u sistema di ferrovia leggera, micca u tram. Quessi sò mudelli diffirenti. In u nostru prughjettu di u sistema ferroviariu per Mersin, chì spiegheremu avà, applicheremu diversi mudelli in 3 fasi separati. Unu hà un sistema di ferrovia sotterranea, unu hà un sistema di ferrovia di qualità, è un altru hà un sistema di ferrovia di tram. Ciò chì hè definitu quì hè tecnicamente definitu cum'è un tram cù una capacità di sin'à 15 mila passageri. Se portate trà 15 è 30 mila passageri per ora nantu à quella linea, u chjamate un sistema di ferrovia ligera. Se porta più di 30 mila passageri per ora nantu à a linea chì avete custruitu, hè chjamatu sistema ferroviariu pesante o metro. Hè per quessa chì chjamemu u sistema ferroviariu in generale.

Dichjarà chì u sistema chì hè attualmente à l'agenda è in a tappa di offerta hà una struttura di u sistema ferroviariu di circa 13.4 chilometri, Seçer hà dettu: "2. Una struttura di sistema ferroviariu di 9 chilometri in a fase 13.5. Questu hè à livellu. A linea, chì principia davanti à l'Antica Municipalità di Mezitli, hè un sistema di ferrovia sotterranea chì si estenderà per circa 1 chilometri. Facemu questu prima. Dopu, cuntinuerà versu u nordu in a direzzione di Siteler, à circa 2 chilometru da l'antica stazione di l'autobus. Finiremu stu sistema quì. A Fase 9 hè à livellu quì. Allora va sopra a terra. Cuntinueghja à l'Hospital di a cità è da quì à a nova terminal d'autobus. Sta linea hè una linea di 34 chilometri. Un'altra parte da u puntu di a Fiera, à a nostra fruntiera cù Yenişehir. Ci sarà una linea di circa 7.25 chilometri da quì à e da a 30th Street, l'Hospital Universitariu, l'Università è a Strada Università in una sola linea in forma d'anellu. Un totale di XNUMX chilometri di sistema ferroviariu. Demu numeri apprussimati. Discutemu veramente a nostra prima fase quì. I preparativi sò fatti per l'altri dui settori. L'indagine in terra hè attualmente in corso ".

"L'industria di a custruzzione in Turchia sta sperimentando seri difficultà"

Spieghendu chì l'offerta hè stata entrata in u sistema u 25 di ghjennaghju, Seçer hà dettu: "Tuttavia, sta offerta coincide cù u 27 di ferraghju. Avemu usatu u nostru rinviu di 20 ghjorni per via di u virus corona. Cum'è Mersin, avemu un novu terrenu in Turchia in quantu à questa dimensione è stu metudu in quantu à u prezzu di offerta. In altri palori, a cumpagnia di l'imprenditore truverà u finanziamentu è realizà a custruzzione di u metro. Quì, se includemu questu in e specificazioni di l'offerta durante stu prucessu; Se accedemu à una fonte finanziaria più assequible, vale à dì, se u costu di a fonte finanziaria chì truvamu hè più bassu di ciò chì a cumpagnia ci offre in questa offerta, furnisce u finanziamentu à quella cumpagnia, è l'altra cumpagnia farà a custruzzione. . A gamba di finanziamentu hè assai impurtante quì. In fatti, questu hè u più impurtante. Altrimenti, sia a cunghjuntura turca sia a cunghjuntura mundiale presentanu in realtà ambienti adattati per fà tali investimenti. L'industria di a custruzzione in Turchia hè in difficultà seria. I parchi di veiculi di cumpagnie assai preziose, serii è solidi aspettanu viotu. Vulenu custruisce cù prufitti assai chjuchi. Per d 'altra banda, a gamba di finanziamentu hè u prublema più impurtante. Ci hè un seriu eccessu di soldi in u mondu. "Se ci hè stabilità pulitica è ecunomica in u vostru paese, queste risorse vi ponu pare assai boni", disse.

"A fonte più economica da quale furniremu soldi sò l'istituzioni finanziarie chinesi".

Parlendu di l'effetti di u virus Corona nantu à u mondu è affirmannu chì a fonte più economica di soldi sò l'istituzioni finanziarie chinesi, Seçer hà dettu: "L'effetti di u virus Corona in u mondu cuntinueghjanu. A nostra fonte più economica di soldi sò l'istituzioni finanziarii chinesi. Avemu rinviatu l'offerta per 20 ghjorni perchè e cundizioni straordinarie ci anu causatu angustia. Un altru 20 ghjorni hè u nostru dirittu legale. Mentre pruvavamu di usà, avemu capitu di colpu chì una sucietà chjamata 'Dev İnşaat' s'opponeva u 10 di ghjennaghju è l'Autorità per l'Acquistu Pùblicu avia alcuni motivi tecnichi; Cancella a nostra offerta cun una ragione assai senza significatu. Lasciami dì u riassuntu. Questa cumpagnia di "Giant Construction" entra in un prublema chì supera i so limiti. Avemu investigatu ancu questu. Sta cumpagnia ùn hà micca fattu un tali prughjettu. Ùn hè micca vistu cum'è una cumpagnia seria cù sperienza in un prughjettu di custruzzione cusì grande. Per l'annunziu di l'offerta, "U serviziu di serviziu hè essenziale. Tuttavia, ùn hè micca u duvere di qualsiasi ufficiale di rende a cumuna falluta cù debiti incerti, è queste disposizioni in sè stessu custituiscenu un abusu di u duvere esistente. Chì ci hè u mutivu di tali annunzii oppressivi ? disse. Avemu andatu in un debitu enormu. Questu interessa a cumpagnia. Avemu abusatu di u nostru putere. "Cù una obiezione senza significatu, l'Autorità per l'Acquistu Pùblicu annulla questa offerta", disse.

"Aspittemu a decisione ragiunata di l'Autorità per l'Acquistu Publicu"

Seçer hà dettu ancu chì u prublema hè stata sviata à u publicu in alcune urganisazioni di stampa, stampa, media visuale è televisione, è cuntinueghja cusì:

"" U prughjettu hà culpitu u muru ". "U prughjettu, a licitazione di a metro hè stata rimessa". "L'offerta di prughjettu hè stata annullata". Ci hè una percepzione in a sucetà chì sta offerta ùn serà mai fatta o stu prughjettu serà fattu di novu. Questa era una nutizia falsa. Era un casu di scrive nutizie chì ùn era micca bè lettu, micca bè analizatu, micca bè valutatu. Dunque, avemu ancu bisognu di illuminazione à u publicu. Ci ponu esse tali obiezioni durante i prucessi di licitazione. Hè u nostru primu è ùn serà micca l'ultimu. Participemu à parechji tenders. Avà avemu fattu una offerta per u liceu Tevfik Sırrı Gür. E cose sò digià lente in a burocrazia. In verità, una firma dura da 3 à 5 mesi. Andate, venite, cercate. Alcune lagnanze venenu à noi. Ci era ancu una obiezione. A nostra offerta hè stata ulteriormente posposta per 20 ghjorni, citendu un prublema minore in a specificazione. Quessi ci facenu solu perde u tempu. Altrimenti, ùn avemu micca una situazione di fà un passu in daretu in u prughjettu di u metro. Hè fora di questione chì a licitazione sparisca, chì a licitazione ùn cuntinueghja più, o chì u prughjettu di u metro sia scavalcatu. Cù a nostra nova dumanda di posponimentu, sta offerta saria stata à a mità d'aprili. Avà, in questu casu, aspettemu a decisione ragiunata di l'Autorità di Acquistu Pùblicu. Venarà oghje è dumane. Avemu da fà qualchi cambiamenti à a specificazione basatu annantu à i motivi datu à noi. U prucessu di licitazione continuarà di novu. Di novu, se tenete in contu i periodi di posponimentu causati da u virus Corona, sta offerta si farà in u tempu chì stimu, vale à dì à a mità d'aprile, ancu in queste cundizioni. Non solu purteremu i passageri da un puntu à l'altru in Mersin cù stu prughjettu; Difatti, ghjunghjeremu strutturi socio-ecunomichi inseme cù stu prughjettu. Avà, in u Mediterraniu, in Siteler, in Gündoğdu, in altre regioni, in Mezitli, à l'Università, duv'ellu risiede o passa a maiò parte di u so tempu, un concittadinu di Mersin pò ghjunghje à u puntu chì vole in pocu tempu. , in un ambiente rapidu, còmode, sicuru è decentu, puderà accede. U bazar prendrà vita ".

"Metro significa sviluppu"

Dichjarà chì Metro serà un investimentu impurtante, Seçer hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U metro serà unu di l'investimenti chì aiutanu à eliminà tutte queste lagnanze. Metro significa un investimentu must-have se dite chì site una cità di marca. Metro significa sviluppu, sviluppu, Metro significa civiltà. Si deve esse pigliatu cusì. Ùn hè micca ghjustu di guardà questu da una perspettiva cummerciale, cum'è se i sistemi chì furnisceranu solu capacità di passageru torneranu à noi cum'è un investimentu raziunale. Di sicuru, facemu ancu i calculi per questu. A capacità di passageru di ogni ghjornu in u centru di Mersin, chì hè custituitu da 2030 distretti chì avemu previstu in 4, hè 1 milione 200 mila. Circa u 13.5 per centu di a capacità totale di i passageri di u ghjornu in Mersin solu hè nantu à questa strada di 60 chilometri. Attualmente, ci hè una capacità di passageru ogni ghjornu di circa 800 mila in Mersin. U 60 per centu di questu hè intornu à 450-500 mila passageri, viaghjanu nantu à a linea di 13.5 chilometri chì custruiremu da autobus municipali, autobus publichi, veiculi privati, minibus è assai altri veiculi di trasportu. Avemu cuntatu per tuttu questu. Attualmente, durante l'ora di punta, ci sò ore trà 18-20 mila o ancu finu à 22 mila per ora nantu à quella strada. A capacità di trasportu di u passageru di stu sistema nantu à a nova prima linea di 13 chilometri hà digià righjuntu una media di 15 mila per ora. Mentre ch'e aghju definitu questu avà, aghju dettu tramvii cù una capacità di sin'à 15 mila ore di passageru è treni ligeri cù una capacità di 15-30 mila. U sistema di ferrovia ligera hà righjuntu u so limitu. U periodu da l'iniziu di a custruzzione di stu sistema à a so cumpleta serà di 3.5 anni. Demu l'opzioni ogni 6 mesi contr'à qualsiasi negatività. Allora in tuttu, sta custruzzione duverà un massimu di 4 anni. Entrerà in u serviziu massimu in 2024. Tandu, a capacità media di passageru serà di 15 mila, cumparatu à 20 mila oghje. Righjunghji 25-27 mila in l'ora di punta, quandu si mette in opera, è in u 2030, a capacità tutale chì assumemu in tuttu Mersin in un ghjornu righjunghji 1 milione 200 mila. "Questa hè una figura significativa".

Mencionendu chì anu da investisce cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, Seçer hà dettu: "A municipalità metropolitana di Mersin pagarà stu prezzu? Perchè hè un investimentu seriu. Ùn possu micca dà u numeru avà. Perchè hè in u stadiu di tender. Iè, hè un investimentu impurtante, un grande investimentu in quantu à quantità, ma di sicuru facemu calculi per questu. A custruzzione serà finita in 4 anni. Dicemu trà 3 anni è mezu è 4 anni. Ùn faremu micca pagamentu. Ùn faremu micca per altri 2 anni, u sistema hè statu attivatu è hà cuminciatu à travaglià, u tempu trà a data di scavà è a data chì faremu u pagamentu hè 6 anni. U sistema hà da cumincià à travaglià in 2 anni. In altri palori, quandu principia à trasportà i passageri, stu sistema avà furnisce u riciclamentu. Siccomu hè un investimentu generatore d'inguernu, un ingudu cumminciarà à emerge è l'avemu pagatu in i restanti 11 anni. Avemu scavatu, u periodu trà a data di scadenza di u debitu hè di 17 anni. Avemu da investisce. Avemu da piglià prestitu. Sentemu ancu qualchì critica annantu à questu tema. A municipalità metropolitana di Mersin hè sottumessu à un debitu enormu. "Cumu farà grandi investimenti se ùn avete micca debitu?" Hà dettu:

"In più di u metro, fate in i parcheggi è i passaggi sotterranei".

Dichjarà chì ci sò prublemi extra impurtanti chì u metro furnisce, Seçer hà dettu infine: "Avemu 13,5 stazioni nantu à a linea di 11 chilometri. Averemu parcheggi di motociclette è di bicicletta in 10 d'elli è passaggi sotterranei in altri 10 di elli. Per via di sta custruzzione, i passaggi naturali seranu creati. Da avà, i pedoni utilizanu u passaghju sottu. GMK serà alleviatu. Venemu da sottuterra in GMK è ci sarà parcheghju in 6 posti. Averemu parcheggi per 1800 veiculi in 6 posti. Dunque, investite in u metro, ma investite ancu in u parcheghju, investite ancu in u passaghju sottu, è ancu dirigendu a ghjente à veiculi più amichevuli di l'ambiente cum'è e biciclette. Per esempiu, hà da vene cù a so motocicletta, hà da parcheghju quì, hà da piglià u metro, s'ellu vole andà à Çamlıbel, hà da andà à Çamlıbel, s'ellu vole à l'Hospital di a cità, ci andarà, o si ellu voli andà in una strada diversa, ci andarà ", disse.

Bona nutizia per 4 novi junctions di ponti in Mersin!

U sindaco Seçer, chì hà ancu datu a bona nutizia chì custruiscenu novi scambii cù ponti, hà dettu: "Travagliemu à u trafficu di Mersin. Ùn vogliu micca fà un puntu avà. Ci saranu novi intersezioni di ponti. Attualmente, 4 junctions di ponti sò stati determinati in ordine d'impurtanza. Unu di i primi custruzzioni principia stu annu. Eseguiremu almenu 4 in i primi 2 anni. Se u nostru budgetu è u tempu permette, metteremu in serviziu in 4 anni i ponti junctions chì avemu citatu in questi 4 punti. Prughjetti assai preziosi è impurtanti ci aspettanu micca solu in u centru di Mersin, ma ancu da Anamur à Tarsu. Travagliemu per Mersin sinceramente, ghjornu è notte. Solu sapendu questu è crede in noi probabilmente vi darà a pace di mente. "Sperendu, furniremu grandi servizii à Mersin cù e pratiche chì implementemu", disse.

Mappa di u metro di Mersin

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*