TransportationPark hà firmatu un accordu di Pool Joint cù a Cooperativa N ° 5

hà fattu un accordu di piscina cumuna cù a cooperativa n.
hà fattu un accordu di piscina cumuna cù a cooperativa n.

TransportationPark, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, SS. Hè ghjuntu à un accordu cù a Cooperativa di Minibus è Autobus di a cità n ° 5 nantu à u cuntrattu di trasportu publicu urbanu. Cù l'accordu, u primu passu hè statu fattu per u sistema di piscina cumuni in Izmit District.

PROTOCOLLE FIRMATA

À l'accordu di protocolu à quale u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, Balamir Gündoğdu, hà participatu; Vice Sicritariu Generale Gökmen Mengüç, Capu di Dipartimentu di Trasportu Ahmet Çelebi, Direttore Generale di TransportationPark Salih Kumbar, Capu di Kocaeli Chamber of Bus Drivers and Minibuses Mustafa Kurt, SS. Niyazi Yağız, presidente di a Cooperativa di Minibuses è Coaches N ° 5 di a cità, hà pigliatu u so postu. À a fine di e negoziazioni, TransportationPark è SS. Firmate mutuali sò state firmate nantu à l'accordu di protocolu nantu à a spartera di i rivenuti cù a Cooperativa N ° 5 di Minibus è Coaches Inner City.

I PASSAGERI RICEVERANU SERVIZI PIÙ RAPIDE È CONFORTEVOLI

SS sottu u protocolu. Cù l'autobus City Minibuses and Coaches Cooperative N ° 5 è TransportationPark, e linee 21 anu da travaglià in un sistema di spartera di rivenuti. I servizii seranu furniti cù tippi adattati di autobus nantu à e linee cù alta densità, è l'arrangiamenti di u tempu è di u tempu seranu fatti in cunfurmità cù e richieste di i passageri. In l'ultime tappe di l'applicazione, in u scopu di l'ottimisazione di a linea, e linee di a cità Derince è e linee di a muntagna Izmit seranu disposti cù a logica di alimentazione di a linea principale, cusì i passageri riceveranu un serviziu più veloce è più còmode. I costi di viaghju seranu ancu ridotti.

30 SCONTRI FATTI

Balamir Gündoğdu, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, chì hà fattu un discorsu dopu à l'accordu di protocolu, hà dettu: "Semu ghjunti à questu puntu per via di un prucessu di 3-4 mesi. Quasi 30 riunioni sò state realizate per creà l'articuli di u protocolu. U nostru scopu hè di assicurà chì i nostri citadini viaghjanu in modu tranquillu, còmode è còmode.

DEVE ESEMPI

Gündoğdu hà ancu dichjaratu chì un passu impurtante hè statu fattu per u sistema di piscina; "Cù stu protokollu, vulemu prevene i negatività cum'è a cullà i passageri è ùn si fermanu à a fermata di l'autobus in u sistema di cullezzione di tariffu. Vogliu chì l'accordu sia benefiziu è auspicious per e duie parti. Aghju dichjaratu chì l'accordu fattu serà un esempiu per l'altri cooperative in u futuru è chì vulemu fà tali accordi cun elli u più prestu pussibule.

GRAZIE DA KURT

Notendu l'impurtanza di l'accordu, u presidente Mustafa Kurt di a Camera di i Condutturi di l'Autobus è di i Minibus di Kocaeli hà dettu: "Prima di tuttu, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'accordu, in particulare Tahir Büyükakın. Spergu chì u protokollu principia cù Izmit è diventerà un mudellu esemplariu è si sparghje à Kocaeli ".

A CONCURRENZA EVITÀ

Apuntendu chì a cumpetizione sparirà, SS. Niyazi Yağız, presidente di a Cooperativa di Minibus è Bus Drivers N ° 5, hà dettu: "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Vogliu ringrazià Tahir Büyükakın è tutti individualmente. Cù u prugettu, a cumpetizione trà u settore publicu è privatu serà eliminata cumplettamente. Creemu una cultura di u travagliu cumuni è di spartera cumuna. U prughjettu serà una nova svolta in Kocaeli. Vogliu chì l'accordu trà e duie parti sia benefiziu è di auspiziu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*