U Novu Ponte Melet è u Boulevard Martyr Birol Yıldırım sò stati messi in serviziu cù una cerimonia.

Sehit Birol Yıldırım Boulevard cù u novu Ponte Melet hè statu messu in serviziu cù una cerimonia.
Sehit Birol Yıldırım Boulevard cù u novu Ponte Melet hè statu messu in serviziu cù una cerimonia.

U Ponte Novu Melet, chì pò esse usatu cum'è una alternativa à a strada costiera di u Mari Neru nantu à u fiumu Melet per a prima volta in Ordu, è u Boulevard Martyr Birol Yıldırım, chì hè statu custruitu da a Municipalità Metropolitana di Ordu cum'è alternativa à l'anellu. strada, sò stati messi in serviziu cù una ceremonia.

Partendu da u novu locu di a stazione d'autobus, a strada di 5 km, chì si trova nantu à a zona industriale di Karapınar Mahallesi è coperta cù asfaltu caldu da u ponte Yeni Melet à a junzione di Kayabaşı, ùn hà micca solu creatu una strada alternativa à l'autostrada, ma hè ancu diventata. una suluzione à a densità di trafficu in a regione.

"Avemu avanti per esse una cità di marca"

Dicendu chì Ordu face passi fermi per diventà una cità di marca, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu: "Oghje portemu duie belle opere à u nostru Ordu. Unu di elli hè u New Melet Bridge, chì hè longu 236 metri. Stu ponte serà una nova nave per Ordu è facilità u nostru trafficu. Avemu statu strumentale à purtà u calendariu in avanzà ind'è stu ponte, chì hè previstu di esse purtatu in a nostra cità à un'altra data. Vogliu ringrazià l'Autostrade per furnisce stu serviziu à a nostra pruvincia in un periodu di 2 mesi. Questu mostra a forza di u nostru statu. Dopu avemu apertu un bellu boulevard. Cum'è i citadini di Kadirşinas, avemu chjamatu stu boulevard dopu à u nostru martire Birol Yıldırım, chì hà sacrificatu u so sangue è a vita per stu paese. Bona furtuna à i nostri citadini cù a strada di 5 km. U costu apprussimativu di i dui investimenti hè di 30 milioni di TL. Cuntinuemu à piglià passi audaci è determinati. Vulemu aghjunghje belli opere à a nostra cità. Semu in strada per diventà una cità di marca. In questu sensu, unu di i travaglii più impurtanti era di risolve u prublema di trafficu. Cù stu passu chì avemu fattu, u nostru trafficu serà avà più còmode. Avemu cunsiderà un altru ponte à u puntu induve Melet scontra u mare. Avemu ancu pianificà questu. Ordu serà una cità cunnisciuta per i so ponti. Melet serà un bellu centru di vita. Quandu avemu realizatu questi, u nostru Ordu diventerà assai più bellu in u turismu è l'industria ".

"FIGURATU U NOSTRE SINDAME METROPOLITAnu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Cumincià u so discorsu ringraziendu Mehmet Hilmi Güler, u guvernatore di Ordu Seddar Yavuz hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu per u so travagliu è felicitallu. Quandu u ponte di Cevizdere hà colapsatu per via di u disastru sperimentatu in l'ultimi anni, avemu vistu chì ùn avemu micca un modu alternativu. Senza parlà di u ponte. In situazioni simili, Diu ùn ci vole, l'impurtanza di sti investimenti in termini di strategichi, di sicurità è di trasportu diventa ancu più evidenti. Dunque, hè necessariu di guardà l'investimenti da questu aspettu. Felicitate a nostra Direzzione Regiunale di l'Autostrade è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana per u so travagliu duru è vogliu chì l'investimenti sianu benefizii per a nostra cità.

Dopu à i discorsi, a preghiera d'apertura hè stata fatta da u Mufti Pruvinciale Mürsel Öztürk, è i dui investimenti sò stati ufficialmente messi in serviziu dopu à u protocolu tagliatu a cinta di apertura.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*