İmamoğlu: Ùn simu nè felici nè tranquilli perchè avemu aumentatu u trasportu

Imamoglu, ùn simu nè felici nè tranquilli perchè avemu fattu un aumentu in u trasportu
Imamoglu, ùn simu nè felici nè tranquilli perchè avemu fattu un aumentu in u trasportu

Parlendu à a cerimonia di premiazione urganizata da IETT per i so impiegati, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu, hà purtatu u sughjettu à a caminata di trasportu è disse: "Già; avemu avutu à fà una crescita. Ùn simu mai felici cun questu. Ùn simu in pace. Vulendu chì pudemu cuntinuà à serve à a ghjente di sta cità senza un aumento. Avemu avutu à fà sta caminata per via di l'aumentu di l'articuli di carburante è di mantenimentu, u 40 per centu di i quali superava u 45 è hà righjuntu u 50 per centu. Dunque, esprimemu u nostru dispiace à u nostru populu in questu sensu, sicuru. Ma da avà, vogliu annunzià à u nostru populu chì avemu da furnisce un serviziu megliu è cumpletu, rinnuvà a flotta, è cumpensà sta carenza investendu, è faremu cusì ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluDopu à scontru cù l'impiegati di u prugettu Halk Süt in Gürpınar, hà vultatu a so strada à l'Eurasia Show and Art Center in Yenikapı. Assistendu à a "Cerimonia di Premiazione di u Sistema di Sviluppu di Performance" urganizata da IETT, İmamoğlu hà enfatizatu chì u settore di u trasportu hè unu di i settori chì deve esse un esempiu cù a so pusizioni cuscienziosa è morale. Spartendu l'infurmazioni chì IETT hà 16 mila impiegati, İmamoğlu hà dettu: "Quandu si guarda, ci sò 1000 Istanbuliti per ogni impiegatu IETT. In fatti, hè un cumitatu cusì preziosu chì a ghjente quì è i vostri amichi è culleghi... Allora s'è tutta a sucetà hè pacifica, vi darete una parte. Diterete: "Quanto simu felici chì avemu cuntribuitu à a pace di a nostra sucità". Ùn vi sbagliate micca, ma s'ellu ci hè disordine in a sucetà, averà ancu una parte ; lasciami dì ancu chì. In fatti, questu hè u casu in ogni campu. Questu mi include in u primu locu ", disse.

"Avemu cose da fà"

Dichjarà chì hè ghjuntu à l'avvenimentu da a riunione chì anu avutu cù l'impiegati chì travaglianu in u prugettu Halk Süt, İmamoğlu hà dettu: "Anu fattu tocchi cusì belli è interessanti chì ... U ghjornu hè ghjuntu; In una emergenza, anu sbattutu per casu, salvavanu a vita di u zitellu. U ghjornu hè ghjuntu; sfurtunatamenti, anu salvatu a vita di un zitellu chì era abusatu sessuale. O sustenenu una donna chì era sottumessu à a viulenza. Allora, cum'è un travagliadore suciale, sò diventati u nostru osservatore in u campu. Aghjunghjenu quasi 100 mila zitelli ogni mese. Arrivà à 100 mila zitelli significa; significa ancu vaghjime intornu à quelli quartieri di i zitelli. Migliaia di persone chì vedenu a strada ogni ghjornu. Quandu vegu i cunduttori IETT, alzu a manu à a so prigiò è salutu. In verità, vecu tutti l'impiegati IETT cum'è l'assicuranza di Istanbul. In altri palori, fighjenu l'intornu, avvistendu s'ellu ci hè una situazione negativa, intervenenu o facenu u megliu per cuntribuisce à l'ordine, a felicità è a pace di sta cità. In questu cuntestu, aghju rispettu è rispettu agitatu a manu. Vogliu veramente chì tutti l'impiegati di l'IETT agiscenu in cunfurmità cù stu cuncettu. In gran parte, ghjunghjemu questu; Ma avemu qualcosa da fà ", disse.

"RICORDATEVI CHE SITE UN SERVIZIO E CONTROLLER DI ISTANBUL"

In riferimentu à a "caduta di trasportu" assai parlata in l'ultimi ghjorni, İmamoğlu hà dettu:
"Veru; avemu avutu à fà una crescita. Ùn simu mai felici cun questu. Ùn simu in pace. Vulendu chì pudemu cuntinuà à serve à a ghjente di sta cità senza un aumento. Ma sfurtunatamenti, s'ellu ùn aviamu micca fattu una crescita quist'annu, i nostri figuri di sussidi da u budgetu avarianu più di quasi 3 miliardi 600 milioni di lire. Questi numeri sò grandi numeri. Ma ùn sò micca i figuri chì pudemu rinvià u budgetu. In questu rispettu, avemu avutu à fà sta caminata per via di e cundizioni in Turchia, soprattuttu l'oliu di carburante è l'articuli di mantenimentu, u ritmu di crescita in quasi 1 annu superava u 40 per centu, righjunghjendu u 45 per centu. Dunque, esprimemu u nostru dispiace à u nostru populu in questu sensu, sicuru. Ma da avà, vogliu annunzià à u nostru populu chì duvemu furnisce un serviziu megliu è cumpletu, rinnuvà a flotta, è cumpensà sta carenza investendu, è chì avemu da fà. In questu sensu, à tutti quelli chì travaglianu duramente, à voi, i nostri preziosi istituzioni è urganisazioni, à i nostri impiegati, dame è signori, chì portanu milioni di persone di Istanbul ogni ghjornu; Vogliu sprime a mo gratitùdine à tutti, chì avà anu un gran numaru di cunduttori femminili in a nostra istituzione. Per piacè ùn vi scurdate micca chì site un servitore, un cuntrollu, un observatore di Istanbul. Cuntinuà à serve à a ghjente di Istanbul cù una faccia sorridente è una maghjina pacifica ".

Dopu u so discorsu, İmamoğlu hà presentatu placche à l'impiegati di İETT chì eranu ritenuti degni di u premiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*