Nisuna vittima in e carte di abbonamentu scontate di i studienti di a capitale

Ùn ci hè micca vittima in e carte di abbonamentu scontate di i studienti di a capitale
Ùn ci hè micca vittima in e carte di abbonamentu scontate di i studienti di a capitale

A Direzzione Generale EGO hà impeditu a perdita di diritti chì accade perchè i studienti di a capitale ùn puderanu micca aduprà e so carte d'abbonamentu scontate mensili per 60 corse per 200 TL per via di vacanze scolastiche. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà urdinatu à a Direzzione Generale di l'EGO per fà regulamenti dopu chì i studienti l'anu dumandatu. Se i studienti applicanu, u saldo uguale à a tarifa d'imbarcu chì ùn ponu micca aduprà serà rimbursatu à e so carte.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à facilità a vita di i studienti di a Capitale cù applicazioni adatte à i studienti.

À a dumanda di i studienti chì l'anu cuntattatu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà urdinatu à fà arrangiamenti per prevene a perdita di diritti per via di a carta di abbonamentu di i studienti scontati per 60 corse per 200 TL chì ùn era micca aduprata per via di a chiusura di e scole.

A Direzzione Generale EGO rimborsarà u saldo inutilizatu à e carte per impedisce chì a carta di abbunamentu, chì hè valida per un mese, sia brusgiata è per impedisce chì i studienti soffrenu ogni inconveniente.

L'APPLICAZIONE È NECESSARIA

I studienti chì ùn ponu micca aduprà e so carte di scontu di abbonamentu mensuale, chì sò state lanciate per sustene l'ecunumia di i studienti, per via di vacanze scolastiche, ùn soffreranu micca di a nova regulazione.

I funzionari di a Direzzione Generale di l'EGO anu indicatu chì u periodu d'utilizazione di e carte di abbonamentu di i studienti scontate ùn pò micca esse tecnicamente allargatu è hà dettu: "Se i nostri studenti si applicanu à Başkent 153 o à a Direzzione Generale EGO, puderemu ripristinà i tariffi d'imbarcu inutilizati à e so carte cum'è un equilibriu. E parti inutilizate di e carte seranu tornate à e so carte in Lira Turca. Mentre a carta di abbunamentu di 30 corse, chì hè valida nantu à l'autobus EGO, ANKARAY, Metro è Teleferik è permette u viaghju per 200 kuruş in una sola corsa, serà pagata 10 TL quandu si usa 3 volte, per esempiu, 190 TL per i restanti 57. e corse saranu caricate di novu in e carte di i studienti. Anu infurmatu chì i studienti chì ùn anu micca applicatu ùn anu micca u so saldo caricatu nantu à e so carte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*