24.03.2020 Coronavirus Detailed Report: Numeru di Pazienti Recuperati 26

Ministru turcu di a Salute - Dr. Fahrettin Koca
Ministru turcu di a Salute - Dr. Fahrettin Koca

A tavula chì mostra l'ultima situazione in quantu à i casi di #Coronavirus in Turchia hè stata sparta cù u publicu.

  • Numero di casi: 1.872
  • Morte : 44
  • Cura intensiva: 136
  • Intubatu (paziente nantu à u ventilatore): 102
  • Guaritu : 26
Lista di pazienti in Turchia di virus corona
Lista di pazienti in Turchia di virus corona

U tweet di u Ministru di a Salute Fahrettin Koca chì descrive u bilanciu di coronavirus datatu u 24.03.2020 era u seguente:

Quantu ghjente ? Questu hè dumandatu ogni ghjornu in 195 paesi. Ancu s'ellu soffremu perdite, ùn hè micca troppu tardi per Turchia. A precaution puderia impedisce l'aumentu. Un totale di 24 teste sò state realizate in l'ULTIME 3.952 HOURS. Ci sò 343 novi diagnostichi. Avemu persu 7 pazienti. Unu era un paziente COPD. Sei di elli eranu di età avanzata. Semu forti solu quant'è e precauzioni chì pigliamu.

Turchia 24.03.2020 Bilanciu Coronavirus

Un totale di 27.969 testi sò stati realizati finu à avà, 1.872 diagnostichi sò stati fatti, avemu persu 44 pazienti, a maiò parte di i quali eranu anziani è avianu COPD.

11.03.2020 - Total 1 Case
13.03.2020 - Total 5 Case
14.03.2020 - Total 6 Case
15.03.2020 - Total 18 Case
16.03.2020 - Total 47 Case
17.03.2020 - Totale di 98 Casi + 1 Mortu
18.03.2020 - Totale di 191 Casi + 2 Mortu
19.03.2020 - Totale di 359 Casi + 4 Mortu
20.03.2020 - Totale di 670 Casi + 9 Mortu
21.03.2020 - Totale di 947 Casi + 21 Mortu
22.03.2020 - Totale di 1256 Casi + 30 Mortu
23.03.2020 - Totale di 1529 Casi + 37 Mortu
24.03.2020 - Totale di 1872 Casi + 44 Mortu

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca è u Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk anu fattu dichjarazioni à a stampa dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu Coronavirus. U Ministru Koca hà datu infurmazioni nantu à u screnu induve u numeru di casi serà annunziatu.

Enfatizendu in u so discorsu chì nisuna istituzione di salute o duttore pò impedisce a trasmissione di u virus, Koca hà dettu: "Pudete impedisce questu. Pudete evitari ritirate in a vostra casa. Pudete prevene cù una maschera quandu hè necessariu. Pudete evitari evitendu u cuntattu. U nostru statu hè forte in sta lotta. Semu quelli chì utteneranu risultati cù questu putere ", disse.

"U numeru di casi in età mediana ùn hè micca bassu"

Affrontendu quelli chì sò più vechji, Koca hà dettu: "U numeru di casi in a mezza età ùn hè micca bassu. U virus ùn discrimina micca trà ghjovani, vechji è di mezza età. Sì avete una malatia chì ùn sapete micca, u virus a revelarà è u trattamentu serà più difficiule di ciò chì avete mai aspettatu.

"Per piacè ùn vede micca l'applicazione cum'è una festa"

Ricordendu chì l'educazione di i zitelli cuntinua, u Ministru Fahrettin Koca hà dettu:

"L'educazione hè datu nantu à Internet è televisione per un tempu. Per piacè ùn vede micca l'applicazione cum'è una festa, è impedisce à i vostri figlioli di capisce u sughjettu cusì. Ch'elli ùn ritardi micca daretu à e so classi è amichi ".

L'infurmazioni seranu aghjurnati ogni ghjornu in l'ambiente digitale è spartuti cù u publicu.

U Ministru Koca hà trasmessu e seguenti informazioni nantu à l'applicazione chì deve esse fatta in modu chì u publicu pò uttene infurmazioni più faciule è più chjaru in u prossimu periodu:

"In u prossimu periodu, sparteremu regularmente u numeru tutale di pazienti, u numeru di teste, u numeru di casi chì avemu persu, u numeru di pazienti in l'unità di terapia intensiva, u numeru di pazienti chì sò intubati, vale à dì, numeru di pazienti cunnessi à u ventilatore, è u numeru di pazienti chì si recuperanu, aghjurnenduli ogni ghjornu in l'ambiente digitale ".

Medicine da a Cina

In riferimentu à u numeru di droghe pigliate da a Cina è u so usu in i pazienti, u Ministru Koca hà dettu: "I nostri 136 pazienti sò stati cuminciati. A dosa di trattamentu hè determinata. Sapemu chì una dosa cù una ricunniscenza di u Cumitatu Scientificu è una scatula media hè aduprata per un paziente, è hè almenu 5 ghjorni di usu. Pudemu parlà più chjaramente in a prossima settimana se furnisce un benefiziu o micca ", disse.

"83 milioni ùn anu micca bisognu di avè a prova"

Facendu dichjarazioni nantu à quale deve esse pruvatu, Koca hà dettu, "83 milioni di persone ùn anu micca bisognu di esse testate, ùn ci hè micca una tale applicazione in u mondu. Perchè quandu avete a prova, pò esse negativu, ma 3 ghjorni, 5 ghjorni dopu, pò esse pusitivu. Pudete infettà assai persone in quellu tempu. Tutti duveranu agisce vedendu si cum'è un portatore di virus ", disse.

I punti salienti di e dichjarazioni di u Ministru Selçuk sò i seguenti:

U Ministru Ziya Selçuk hà dichjaratu chì, cù a raccomandazione di u Cumitatu Scientificu, anu decisu di lascià e scole in vacanze finu à u 30 d'aprile è di cuntinuà l'educazione à distanza in u scopu di e misure coronavirus.

Apuntendu chì u prucessu attuale hè un prublema scontru per a prima volta in a storia di u mondu, Selçuk hà enfatizatu chì, cum'è u Ministeru, fighjenu stu prublema da una perspettiva pedagogica è chì a priorità hè a salute di i zitelli.

"Semu pronti per ogni tipu di scenarii in quantu à a compensazione di bisogni educativi è esami"

Dichjarà chì continuanu à cuntinuà a so educazione cù prugrammi cumpleti è di qualità assai megliu da a prossima settimana, Selçuk hà dettu:

"Vogliu chì tutti i nostri citadini è genitori sò in pace. Semu pronti per ogni tipu di scenarii riguardanti u cumpletu è a compensazione di ogni tipu di bisogni educativi di i vostri figlioli è esami. Nimu ùn deve esse preoccupatu chì faremu ciò chì hè necessariu.

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì da u tempu à u tempu, ci sarà una situazione d'informà u publicu è di sparte qualchi prublemi riguardanti altre legislazione, bisogni è esami ligati à u Ministeru di l'Educazione Naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*