Trasportu gratuitu sospesu in Izmir da 65 anni è più ..!

Trasportu gratuitu per età è sopra suspesi in Izmir
Trasportu gratuitu per età è sopra suspesi in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà chjusu temporaneamente e carte per quelli di più di 65 anni.

A nova decisione hè stata presa dopu chì i citadini di più di 65 anni anu cuntinuatu à aduprà u trasportu publicu intensivamente, malgradu a chjama di u Ministeru di a Salute è tutti i livelli di u statu per stà in casa è micca per esse in publicu.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u 20 di marzu, 65 mila 36 citadini di più di 630 anni sò stati trovati chì utilizanu sistemi ferroviari è trasportu publicu, è chì u dirittu à l'usu gratuitu di u trasportu publicu aumentava u trasportu publicu è questu aumentava u risicu di epidemia. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i citadini di 65 anni è più, chì sò i più affettati da u virus è sò in u gruppu di risicu altu, ùn beneficeranu micca temporaneamente di u "Regolamentu di carte di viaghju gratuiti o scontate", è hè statu nutatu u seguente:

"In u scopu di e misure pigliate per prutege a salute di i nostri citadini di più di 65 anni, hè statu decisu di suspende temporaneamente l'usu gratuitu di tutti i veiculi di trasportu publicu in Izmir da i citadini di più di 65 anni cum'è una misura di precauzione. ."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*