A lotta contru a pandemia di Coronavirus in Ankara cuntinueghja senza rallentà

A lotta contru l'epidemie di coronavirus cuntinueghja senza sospensione in Ankara
A lotta contru l'epidemie di coronavirus cuntinueghja senza sospensione in Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua a so lotta contru l'epidemie di coronavirus. U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà dettu chì susteneranu i citadini di 65 anni è più, à quale hà chjamatu "Stà in casa", cù i so bisogni dopu u curfew.

Affrontendu i citadini di 65 anni è più attraversu i so cunti suciali, u sindaco Yavaş hà annunziatu ch'elli anu assuciatu corrieri di motociclette per travaglià in 17 mercati è filiali è chì tutti i bisogni di questi citadini seranu soddisfatti. ASKİ carricà l'acqua per l'abbonati residenziali di 65 anni è più chì anu un contatore d'acqua di carta à i so indirizzi, à partesi da u marti 24 di marzu. Squadre di a Municipalità Metropolitana, chì travaglianu 7/24 in u campu per a salute publica, disinfettanu i veiculi di trasportu publicu, i spazii cumuni è l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche ogni ghjornu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua a so lotta contru l'epidemie di coronavirus senza rallentà.

Aumentendu i sforzi di disinfezione per a salute publica, a Municipalità Metropolitana implementa ancu novi misure per risponde à i bisogni di i citadini. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu in a so dichjarazione nantu à i so cunti suciali chì i bisogni di l'alimentazione di ogni ghjornu di i citadini di 65 anni è più, per i quali hè statu impostu un curfew è per quale ellu hà chjamatu "Stay at Home", seranu soddisfatti per via di a moto. corrieri affittati da a Municipalità Metropolitana.

CURRIERI DI MOTO SIANU AFFUTATI

U sindaco Yavaş, chì inizialmente hà spartutu i listi di 17 mercati è filiali chì servenu in Ankara sia nantu à i so cunti suciali sia in u situ web di a Municipalità Metropolitana, hà indirizzatu i citadini di 65 anni è più cù e seguenti parolle:

Cari compatrioti, prima di tuttu, vi pregu à tutti una pronta guariscenza. Speremu, avemu da passà inseme sti ghjorni cattivi, manu in manu. Comu hè cunnisciutu, un curfew hè statu impostu à e persone di 65 anni è più. I nostri negoziati cù e catene di u mercatu cuntinueghjanu à risponde à i bisogni di quelli chì anu bisognu. Prestu publicheremu tutti cù e so locu, l'infurmazioni di l'indirizzu, a succursale è l'infurmazioni di cuntattu. Puderete facilmente ottene ciò chì vulete. Semu ancu in discussioni cù cumpagnie di messageria. Cum'è a municipalità, avemu da pruvà à aiutà vi cù i vostri bisogni. A pratica di a nostra municipalità in quantu à e zone di serviziu di casa cuntinueghja a stessa. Continuemu ancu à furnisce pasti caldi à circa 20 mila famiglie chì vivenu sottu à a linea di fame. Spergu chì passerete questi ghjorni cattivi senza danni. Ci uniremu tutti e mani. Offro i mo rispetti à tutti voi.

U Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana coprerà i tariffi di i currieri affiliati à a Federazione di Corrieri di Motocicletta All Anatolian. Agendu cù a cunniscenza di u municipalismu suciale, a Municipalità Metropolitana furnisce stu serviziu gratuitamente à i citadini di 65 anni è più, è impedisce ancu à i currieri chì portanu i salari di ogni ghjornu in casa soia da esse disoccupati.

Çağdaş Yavuz, presidente di a Federazione di Corrieri di Motocicletta All Anatolian, si riunì davanti à a Municipalità Metropolitana è hà dichjaratu ch'elli eranu pronti per u duvere, è disse:

In a prima tappa, furniremu u serviziu cù 100 corrieri. Continueremu cù più currieri secondu l'aumentu di a dumanda. Cum'è una Federazione, avemu un duvere. Cunsegnaremu l'alimentariu è i bisogni basi di i citadini di 65 anni è più è di quelli chì anu malatie croniche à i so indirizzi trà 12.00-17.00 finu à a fine di u curfew parziale. Duranti stu periodu, tutti i ristoranti è l'unità sò stati chjusi, è i nostri corrieri di motociclette sò stati disoccupati. U nostru sindaco metropolitanu hà ancu pigliatu l'azzione annantu à sta situazione è almenu i nostri currieri avianu una opportunità di travagliu induve puderanu piglià soldi in casa ogni ghjornu. Esprimemu a nostra gratitudine è ringraziu à u nostru presidente.

U Cunsigliu di a cità di Ankara hà ancu chjamatu "Stay at Home" in a capitale, è hà attiratu l'attenzione nantu à l'impurtanza di a cooperazione trà a Federazione di i Corrieri di Motociclette di l'Anatolia, l'Associazione di Mercati Locali è l'Associazione di Commercianti, grazia à u supportu di corriere di motocicletta di u Metropolitanu. Municipalità.

SUPPORTU ALIMENTARI À I COLLECTORI DI CARTA

Dopu à a pruibizione di a cullezzione di carta in a Capitale cum'è parte di a lotta contru l'epidemie di coronavirus, u sustegnu di l'alimentariu hà cuminciatu à esse furnitu in e regioni induve queste persone vivenu densamente, secondu l'urdinazioni di u sindaco Yavaş.

U Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Koç, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un travagliu di disinfezione in a zona induve i cullettori di carta vivenu densamente in u Distrettu di Çiğdem Sirindere Location è hà datu e seguenti informazioni:

"Questu hè un locu induve campanu circa 600 cullezzione di carta. I cullezzione di carta ùn solu custituiscenu u più grande gruppu di risicu individualmente, ma ponu ancu un periculu seriu in quantu à purtà è sparghje u virus. Hè per quessa chì avemu pruibitu a cullezzione di carta. Cum'è una cumuna, avemu pigliatu l'alimentazione di i cullezzione di carta. Avemu creatu un sistema chì risponde à i bisogni di e famiglie in a matina è a sera ogni ghjornu. Distribuemu l'alimentariu à 5 200 persone è e so famiglie chì vivenu in XNUMX regioni diverse. Disinfettemu l'area induve si trovanu è i documenti raccolti ogni ghjornu. Sicondu i scientisti, u spaziu di vita più longu di u virus hè nantu à carta. "Preveneremu a vittima è eliminà a diffusione di u risicu finu à truvà una suluzione permanente".

Abdülkadir Aşık, chì hà beneficiatu di l'aiutu alimentariu preparatu è distribuitu in BELPA Kitchen, hà dettu: "A causa di u virus, ùn andemu più à cullà carta. In famiglia, simu in una situazione svantaggiata, ma a cumuna hà pensatu à noi è ùn ci hà lasciatu fami o sete. "Ringraziu assai à a Municipalità Metropolitana", hà dettu, mentre chì un altru cullettore di carta, Ceylan Avcı, hà dettu: "Ùn raccogliemu più rottami è carta. Hà ringraziatu à a Municipalità Metropolitana cù e parolle "A municipalità ci porta cibo è sprays sta zona regularmente".

U Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute, Seyfettin Aslan, hà dettu ancu chì anu iniziatu u travagliu di disinfezione in 10 regioni in tutta a cità induve si trovanu animali vaganti alimentati da amanti di l'animali vuluntarii.

CONVENIENZA DA ASKİ PER L'ABBONATI DI HOUSING 65 ED OLDER

Mettendu in vigore novi misure contr'à a minaccia di l'epidemie, a Municipalità Metropolitana hà da cumincià à carricà l'acqua nantu à i metri di carte di abbonati residenziali di 65 anni è più da u marti 24 di marzu.

In u scopu di u serviziu, chì l'abbonati residenziali di 65 anni o più chì ùn ponu micca esce ponu prufittà, chjamendu Başkent 153 o (0312) 616 10 00, e squadre ASKİ realizaranu u prucessu di carica d'acqua per l'abbonati chì utilizanu i contatori d'acqua di carta à i so indirizzi.

ASKİ, chì informa i so abbonati ogni ghjornu via missaghji di testu (SMS) è avvisi è opera nantu à una basa di 24 ore, hà decisu di posponà u prucessu di chjusu per 2 mesi per via di u debitu d'acqua di l'abbonati residenziali per via di l'epidemie. A Direzzione Generale ASKİ, chì cuntinueghja à accende l'acqua per 22 mila abbonati residenziali chì avianu precedentemente chjusu l'acqua per via di i so debiti impagati, hà cambiatu à un sistema di appuntamentu per l'operazioni in u centru da u 23 di marzu. I vostri abbonati www.aski.gov.tr ASKİ hà annunziatu chì pudete ancu fà un appuntamentu à; Realizzerà ancu novi abbonamenti, cambiamenti di abbonati, abbonamenti di custruzzione è transazzioni di scaricamentu di l'abbonati, annullamentu di l'abbonamentu, obiezione di fattura, rimpiazzamentu di metru (applicazione di malfunzionamentu di metru), dumanda di fattura è transazzioni di pagamentu in linea.

I VEHICULI DI TRANSPORTI PUBLICI SONT DISINFECTED TODAY

E squadre di u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Ambiente è di u Dipartimentu di Estetica Urbana, chì realizanu un travagliu intensivu di disinfezione in spazii cumuni è istituzioni è urganisazioni pubbliche in tutta a cità, disinfettanu i veiculi di trasportu publicu ogni ghjornu.

Mentre i squadre di u Dipartimentu di l'Estetica Urbana puliscenu i mobili di a cità è si fermanu, in particulare in e strade è e strade principali, cù prudutti disinfettanti speciali, l'autobus ANKARAY, Metro è EGO, i taxi è i minibus sò sottumessi à a disinfezione ogni ghjornu sottu e struzzioni di u sindaco Yavaş. .

Dichjarà chì sò soddisfatti di i travaglii di disinfezione in corso in e fermate di minibus, u cummerciante di minibus Fatih Özden hà dettu: "Stu virus hà causatu un grande prublema per tutti noi in tuttu u paese. U nostru sindaco, u sgiò Mansur Yavaş, hà disinfettatu i nostri veiculi ogni ghjornu. I nostri veiculi sò igienici. "Vogliu ringraziallu in nome di i nostri cummercianti", disse Ender Yılmaz, aghjustendu: "Prima di tuttu, vulemu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Mansur Yavaş per e prucedure di disinfezione. "I nostri veiculi sò disinfettati ogni ghjornu", disse. Dichjarà chì u sensu di fiducia di u publicu hè aumentatu grazia à stu serviziu di a Municipalità Metropolitana, Murat Karakoca hà dettu: "U nostru populu pò guidà i veiculi in modu sicuru. "Ringraziemu à a nostra municipalità è u nostru sindaco Mansur Yavaş per i so sforzi".

BELPLAS A.Ş. cuntinueghja u prucessu di disinfezione per i taxi in l'area di Kızılay Güvenpark Taxi Storage. I cunduttori di taxi anu ringraziatu e squadre di pulizia è anu manifestatu a so satisfaczione per stu serviziu cù e seguenti parolle :

  • Dursun Göloğlu: "Cum'è i tassisti, vulemu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş. "I nostri veiculi anu da esse spruzzati contr'à u virus ogni ghjornu è sò spruzzati ogni ghjornu."
  • Ensari Guzelyurt: "Spergu chì passeremu questi ghjorni. Semu assai piacè cù stu serviziu. Vulemu chì sia fattu ogni ghjornu per noi stessi è per i nostri clienti ".
  • Levent Altınok: "Avemu rispettu è sustenemu sta decisione presa da a nostra sucità è da a Municipalità Metropolitana di Ankara per furnisce un serviziu megliu à a ghjente di Ankara. Cum'è cunduttori di taxi, simu pruvendu di fà u nostru megliu per serve a ghjente di Ankara in cundizioni migliori. "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara per furnisce stu serviziu."

A Municipalità Metropolitana, chì svolge un travagliu cuntinuu di disinfezione in parechji punti, da i complexi sportivi à l'edificazioni di l'urganisazioni non governamentali, da i tribunali à l'unità militari, da i dipartimenti di polizia à l'edificazioni di servizii municipali, da l'ospedali à i principali boulevards, svolge un travagliu di disinfezione cù l'ecologica. veiculi atomizzatori in u distrettu di Altındağ Önder è i zoni di slum, induve i citadini siriani vivenu densamente.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*