Accordu di Cooperazione per Smart City Solutions in Diyarbakır

accordu di cuuperazione per soluzioni smart city in Diyarbakir
accordu di cuuperazione per soluzioni smart city in Diyarbakir

U "Accordu di Cooperazione per Soluzioni Smart City" trà a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır è Aselsan hè statu firmatu in una cerimonia.

Un "Accordu di Cullaburazione per Soluzioni Smart City" hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır è ASELSAN, chì sviluppa applicazioni in i campi di tecnulugii intelligenti, ambiente, trasportu, gestione, sicurezza, salute è sistemi d'infurmazione geografica per chì e municipalità furnissi servizii più efficaci. à i citadini. Una cerimonia di firma hè stata tenuta in un hotel in Kayapınar per u "Accordu di Cullaburazione per Soluzioni Smart City", chì hè statu firmatu in u quadru di a Strategia Naziunale di Città Intelligenti è u Pianu d'Azzione di a Presidenza datatu u 23 di dicembre di u 2019. A cirimonia di firma hè stata assistita da u nostru Onorevoli Guvernatore è Sindaco Metropolitanu V. Hasan Basri Güzeloğlu, ASELSAN Presidente di u Cunsigliu Prof.Dr. Haluk Görgün, Comandante di a Gendarmeria Regionale Brigadier General Mustafa Başoğlu, Cumandante di a Brigata Mecanizzata 16th Brigadier General Ali Fuat Arıkan, Rettore di l'Università Dicle Prof.Dr. Talip Gül, Vice Governatore è Direttore Generale di DİSK, V.Dr. Ahmet Naci Helvacı, Vice Governatore Şemsettin Erkaya, Capu di a Pulizia Provinciale Şükrü Yaman, Vice Comandante Provinciale di Gendarmeria Gendarmeria Senior Colonel Fatih Kılınç, Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Muhsin Eryılmaz, Sindaco di Bağlar Hüseyin Beyoğlu, rappresentanti di ASELSAN in Distrettu di ASELSAN.

Un accordu chì migliurà a qualità di vita di Diyarbakır

Dopu un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale, u filmu promozionale di Diyarbakır è u video promozionale Smart cities di ASELSAN sò stati guardati. Dopu à a proiezione di cinevisione, u presidente di u Cunsigliu ASELSAN Prof. Dr. Haluk Görgün hà fattu u discorsu d'apertura di a ceremonia di firma. Dichjarà chì ASELSAN hà servitu u paese per 45 anni, Görgün hà dettu chì a cunniscenza, l'esperienza, e soluzioni sviluppate in u campu di i sistemi, l'ingegneria è u disignu di ASELSAN, per cuntribuisce à l'indipendenza tecnologica è ecunomica di u paese, sò basati nantu à u campi di trasportu, sicurità, energia è salute, soprattuttu in e cità, hà dettu ch'ellu era implicatu in studii chì dirigenu a vita di a cità, rispondenu à l'aspettattivi è creanu suluzioni. Enfatizendu chì sò entusiasti di inizià un prughjettu esemplariu in Diyarbakir, Görgün hà dettu: "Per aumentà a qualità di vita di Diyarbakir, per preparà a cità per u futuru, per fà Diyarbakir una cità preferita chì attrae l'investimentu, creendu novi valori. per a cunniscenza, a cultura è i valori esistenti, hà nutatu chì l'Acordu di Cuuperazione per e Soluzioni di a cità hè un passu impurtante. Dà infurmazioni nantu à a struttura è e caratteristiche di ASELSAN, Gürgün hà dichjaratu chì ASELSAN compie i prughjetti chì intraprende in u modu megliu è più veloce cù tutta a so sperienza.

"Vivere in Diyarbakir hè un privilegiu è una bellezza"

Indirizzendu i participanti à a ceremonia, u nostru Onorevoli Governatore è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır V. Hasan Basri Güzeloğlu hà dettu chì anu avutu un ghjornu assai speciale è bellu per Diyarbakır. Enfatizendu chì anu pigliatu l'azzione per fà Diyarbakır una cità intelligente nantu à a basa di a tecnulugia di l'informazioni di u 21u seculu, Güzeloğlu hà dettu: "Oghje, per a prima volta in u cuntestu di a cità intelligente in Turchia, una nova putenza emerge in ASELSAN cù Diyarbakır. . Cum'è avemu prumessu Diyarbakir, Diyarbakir face un grande saltu avanti chì purterà a ricchezza è a prufundità di a so ricca accumulazione da a so storia in u futuru. Diyarbakir, a cità di 10 mila anni di stabilimentu civilisazione, hè esse integrata cù a cunniscenza è a tecnulugia basatu a scienza, chì hè a realità di u seculu 21, è vive in Diyarbakir hè avà un privilegiu è una bellezza. Una grande trasfurmazioni chì si pò sente in ogni campu è ogni passu di a strada in Diyarbakir principia oghje. Questu hè u sine qua non di u nostru approcciu di gestione centrata in l'omu. A tecnulugia esiste per l'omu, tuttu deve dipende è appartene à l'omu. Oghje, Aselsan principia a so grande sperienza cù suluzioni civili è a scala di a cità cù Diyarbakır ".

"Diyarbakir serà a cità di i primi"

Esprimendu chì Diyarbakır serà a cità di i primi è l'innuvazioni, Güzeloğlu hà dettu: "Avemu sempre dettu è diceremu. Diyarbakır serà a cità di i primi è l'innuvazioni. In i ghjorni à vene, implementeremu un prucessu à cortu, mediu è longu tempu cù Aselsan. Una identità di a cità chì vene in prima linea cù soluzioni di cumunicazione è infurmazione in ogni campu chì tocca a ghjente, rende a vita più faciule è trasforma a vita in piacè in Diyarbakır serà in Diyarbakır. Da l'infrastruttura di fibra à l'applicazioni, suluzioni cum'è a salute, u trasportu, a sicurità, l'industria, chì sò assai sfide in a vita urbana, simu pienamente impegnati in prughjetti chì facenu a vita in Diyarbakır un piacè. U putere, l'accumulazione è a capacità di ASELSAN per fà questu hè ancu pienu. A partesi d'oghje, serà da mette in pratica. À questu puntu, Diyarbakır hè ambiziosu è serà u primu in Turchia, grazie à Diu ".

"Preparà Diyarbakir per l'avvene significa preparà tutte e pruvince in a so sfera d'influenza".

Dichjarà chì a preparazione di Diyarbakir per u futuru significa preparà micca solu Diyarbakir, ma ancu tutte e pruvince è l'insediamenti in a so zona di influenza per sta rivendicazione, Güzeloğlu hà dettu: "Per quessa, Diyarbakir, chì hè un centru di fornitura di a produzzione Aselsan è un sughjettu di stabilimentu. à a pruduzzione, ùn hè micca solu trasfurmà sè stessu, ma ancu tutta a regione, scuntrà ancu stu momentu pusitivu. Credu chì tutti questi ci purteranu à a cunclusione è a riescita di sta bella unione chì principia oghje, u più prestu pussibule. Diyarbakır Aselsan, chì hè un primu è un esempiu in Turchia, vole chì a cuuperazione sia benefica" è hà finitu u so discorsu dicendu.

U "Accordu di Cuuperazione per Soluzioni Smart City" firmatu trà a Municipalità Metropolitana è ASELSAN hè finitu dopu à a ripresa di foto cullettiva.

In u scopu di l'accordu firmatu trà a municipalità metropolitana di Diyarbakır è ASELSAN, ASELSAN svilupperà applicazioni in i campi di trasportu intelligente, gestione di u trafficu, fonti d'energia alternativa, applicazioni ambientali, trasportu citadinu, infrastruttura di cumunicazione di a cità, sistemi di pagamentu intelligenti, monitoraghju di città intelligente è sistemi di gestione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*