U Sistema di Aria Condizionata serà chjusu in autobus EGO, Metro è ANKARAY

U sistema di climatizazione serà chjusu in l'autobus ego metro è ankaray
U sistema di climatizazione serà chjusu in l'autobus ego metro è ankaray

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, avvisa spessu i citadini attraversu i so cunti suciali cum'è parte di a lotta contru l'epidemie di coronavirus. Nutendu chì ci hè statu un aumentu di u numeru di passageri di più di 65 anni chì utilizanu u trasportu publicu in l'ultimi ghjorni, u sindaco Yavaş hà fattu una chjama à "Stà in casa finu à chì passanu questi ghjorni difficili". Affrontendu i citadini ghjovani è anziani, u sindaco Yavaş hà dettu: "A prutezzione di a sucetà principia cù a prutezzione di noi stessi". Mentre a Direzzione Generale EGO hà avvistatu i citadini chì utilizanu u trasportu publicu per mantene a so distanza suciale, a linea di Cable Car hè stata temporaneamente chjusa à u serviziu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dumandatu à a ghjente di Ankara "Stà in casa" per piglià misure contr'à e malatie epidemiche è a minaccia di coronavirus (Covid-19) è per prevene a diffusione di u virus.

Affrontendu tutti i citadini attraversu i so cunti suciali, u sindaco Yavaş hà dichjaratu ch'elli anu osservatu un aumentu di u numeru di citadini di più di 65 anni chì utilizanu u trasportu publicu in l'ultimi ghjorni, è hà dettu: "Cari concittadini, avemu osservatu chì u tassu. di usu di trasportu publicu, soprattuttu da i nostri citadini di più di 65 anni, hè altu. Per piacè stà in casa finu à chì passanu questi ghjorni difficili, avvisate i vostri anziani. A prutezzione di a sucetà principia cù a prutezzione di noi stessi.

NOVE MISURE SONT IN ACTION

Utilizendu e social media in modu efficace per sensibilizà è sensibilizà i citadini contr'à u coronavirus in a capitale, u sindaco Yavaş hà dettu chì trà u 16 è u 20 di marzu, una media di 65 citadini di 55 anni o più anu utilizatu u trasportu publicu.

U presidente Yavaş, chì hà ripetutu i so avvirtimenti chì i citadini in u gruppu di risicu ùn devenu micca esse affettati negativamente da u virus, hà dumandatu u sustegnu di i ghjovani per avvistà i so anziani contr'à l'epidemie. U presidente Yavaş hà dettu ancu: "Andate, ghjovani, prutegemu i nostri anziani", è hà datu i seguenti missaghji:

"Cari ghjovani, u trasportu gratuitu di i nostri citadini di 65 anni è più in trasportu publicu hè determinatu da u Regolamentu nantu à e carte di viaghju gratuiti o scontate preparatu da u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, chì hè autorizatu secondu l'articulu 4736 di u Legge n ° 1. Sè amate i vostri anziani, assicuremu chì passanu stu prucessu inseme in casa, per mantene a vostra salute è a vostra famiglia, in particulare a so salute, sicura in u scopu di e misure coronavirus. "

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà implementatu e novi misure, hà publicatu una circular per più di 4 mila travagliadori, funzionari è persunale di l'impresa chì travaglianu in a municipalità metropolitana, eccettu per i permessi amministrativi, per passà à u travagliu di turnu da u luni 23 di marzu. .

U TELEFONU DI CORDA NON SERÀ USAT

Enfatizendu chì continuà à piglià misure chì dà priorità à a salute publica, u sindaco Yavaş hà annunziatu chì a linea di funivia chì serve in u distrittu di Yenimahalle ùn servirà micca contru u periculu di coronavirus.

U presidente Yavaş hà fattu un annunziu annantu à i so cunti suciali, "Avemu chjusu temporaneamente a nostra linea di funivia per via di a diminuzione di u numeru di passageri di ogni ghjornu è e cabine ùn sò micca adattate per mantene a distanza suciale. Per ùn esse interrotti u trasportu, 2 autobus articulati anu cuminciatu à serve nantu à a linea pertinente.

A Direzzione Generale EGO hà aghjustatu un novu à i so avvirtimenti per i citadini chì utilizanu veiculi di trasportu publicu è hà dumandatu a prutezzione di a distanza suciale. Municipalità Metropolitana; EGO Buses hà ancu annunziatu chì u sistema di climatizazione serà chjusu in tutti l'edifici di serviziu, in particulare in Metro è ANKARAY.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*