Alerta di Sensibilizazione cù Mantene i Vostri Stickers à Distanza à AŞTİ

Avvisu di sensibilizazione cù mantene i vostri stickers di distanza
Avvisu di sensibilizazione cù mantene i vostri stickers di distanza

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à avvistà i citadini prendendu novi misure in a so lotta contru l'epidemie di coronavirus. Cù a nova applicazione lanciata in a Capitale, i stickers "mantene a vostra distanza" sò stati posti nantu à l'edifici di serviziu di a Municipalità Metropolitana, in particulare AŞTİ. Dichjarà chì anu cuminciatu à distribuisce "stickers" d'avvertimentu à i mercati, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Koç, hà dettu chì anu u scopu di sensibilizà i citadini per a so propria salute è a salute di l'altri.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja a so lotta contru l'epidemie di coronavirus pigliendu novi misure.

Cuntinuendu i so avvisi via i cunti di e social media, i schermi di a cità è i manifesti cù a chjama à "Stà in casa", a Municipalità Metropolitana hà preparatu stickers "mantene a vostra distanza" per sensibilizà.

A PRIMA APPLICAZIONE hè IN AŞTİ

Ponendu questi "stickers" in AŞTİ, induve u trafficu di passageri hè sperimentatu, a Municipalità Metropolitana assicura chì i citadini chì aspettanu in fila per i biglietti, in particulare davanti à l'uffizii di e cumpagnie di autobus, prestanu attenzione à questu avvisu.

Dichjarà chì i travaglii di disinfezione cuntinueghjanu ogni ghjornu in AŞTİ per a salute publica, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana Mustafa Koç hà dichjaratu chì vulianu sensibilizà i citadini cù l'adesivi chì anu postu in terra è hà dettu:

"Allemu impurtanza à i sforzi di disinfezione di a nostra municipalità metropolitana in a so lotta contru a diffusione di coronavirus. Oltri a chistu, facemu sta lotta un passu più avanti è travagliendu per sensibilizà u nostru populu à mantene a distanza suciale. Ci hè una seria diminuzione di u numeru di passageri, ma in AŞTİ, avemu avutu "stickers" fatti in i spazii d'attesa davanti à e piattaforme è davanti à l'ascensori. A circular di u Ministeru di l'Affari Interni hè stata messa in vigore, chì impone una persona à pusà in doppia sedia in autobus è à pusà in diagonale in i sedili davanti è in daretu. Avemu infurmatu questu à e cumpagnie di autobus interurbani. Seguimu a so implementazione per mezu di agenti di polizia è guardiani di sicurità. L'imprese anu perdite significative di entrate. Cù l'istruzzioni di u nostru presidente, u sgiò Mansur Yavaş, è a decisione di u Cunsigliu di Amministrazione BUGSAŞ, avemu dimezzatu a tarifa pagata per l'autobus chì partenu da AŞTİ. Avemu vistu una sensibilità trà i nostri citadini. "Chiamu à tutti i residenti di Ankara, per piacè stà in casa, mantene a distanza suciale quandu esce, è impedisce a diffusione di u virus."

Mehmet Bingöl, chì travaglia in l'uffiziu di vendita di biglietti, hà dichjaratu chì a nova applicazione era utile è hà dettu: "L'adesivi di distanza suciale eranu assai utili. Per sensibilizà i passageri entranti, li dumandemu di stà nantu à l'adesivi è di parlà cun noi. A Municipalità Metropolitana cuntinua i so sforzi per cumbatte u virus diligentemente in AŞTİ. "Vogliu sprimà a mo satisfaczione à Mansur Yavaş", disse, mentre chì un citadinu chjamatu Faruk Çayan, chì hà viaghjatu à Denizli, hà ancu enfatizatu chì l'avvirtimenti è e precauzioni pigliati eranu impurtanti è hà dettu: "Anu messu una camera termica in u tubu. passaghju, sta applicazione hà particularmente attiratu a mo attenzione. Aghju trovu sta applicazione assai successu, cù stickers attaccati à i pavimenti è l'elevatori per mantene a distanza suciale. Mentre venenu à l'autobus, u pruprietariu di a cumpagnia hà distribuitu maschere, è a Municipalità Metropolitana hà criatu una sensibilizazione trà tutti. Un spaziu di postu hè lasciatu nantu à l'autobus per a distanza suciale. "Credu chì, se tutti piglianu e precauzioni necessarie, passeremu questi ghjorni difficili u più prestu pussibule", disse.

HÈ ANCHE DISTRIBUTU À I MERCATI

Dichjarà chì anu distribuitu stickers d'avvertimentu à i mercati chì i citadini usanu spessu, u Capu di u Dipartimentu di Pulizzia Mustafa Koç hà dettu chì anu ancu fattu una chjama à "Stà in casa" cù i poster chì anu preparatu.

Koç, chì hà inspeccionatu i mercati induve l'applicazione hè stata realizata inseme cù e squadre di polizia, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Appunchemu cartelli d'avvertimentu à l'entrata di i mercati dicendu "Vai in casa immediatamente dopu avè finitu a vostra compra". Un'altra circular da u nostru Ministeru di l'Affari Interni hè stata mandata à a nostra municipalità. Per rispettà a circular chì determina u numeru di clienti chì ponu esse in i mercati secondu u metru quadru di i mercati, avemu publicatu avvirtimenti à l'entrata di i mercati indicà u numeru massimu di clienti chì ponu entre. Per prevene l'accumulazione davanti à a cassa, avemu incollatu stickers "mantene a vostra distanza" nantu à u pavimentu. "Vulemu sparghje sti studii in tutta Ankara".

Dichjarà chì hà vistu l'adesivi mentre comprava l'alimentazione, Tuncer Ömür hà dettu: "Ci deve esse una distanza per a salute. Una applicazione assai logica. Sò assai cuntentu di a pratica di mantene a distanza trà i clienti mentre face transazzione à u cash register. "Vogliu ringrazià u nostru presidente è tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

ADESIVI ANCHE À L'ASCENSORI

L'adesivi, chì anu cuminciatu à esse piazzati in l'edifici di serviziu di a Municipalità Metropolitana, sò ancu applicati in l'elevatori.

A Municipalità Metropolitana, chì dà ancu priorità à a salute di i so impiegati cù stickers chì avvisanu di mantene a distanza suciale, avvirtenu chì solu 4 persone duveranu cavalcà l'ascensori contr'à u risicu di epidemie. Başak Yılmaz, unu di u persunale di a Municipalità Metropolitana, hà dettu: "Sò cuntentu di e misure pigliate per prutege a salute di u persunale. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Mansur Yavaş", disse Esra Okkalı, aghjustendu: "Eru veramente piacè di a pratica di distanza suciale iniziata in a municipalità". Osman Özcan, chì hà dettu chì pensava chì l'adesivi chì cuntenenu avvisi di distanza suciale per a salute eranu efficaci, hà ancu evaluatu: "Truvu chì e pratiche di a nostra municipalità per mantene a distanza suciale iniziata per via di a malatia epidemica sò adattate".

L'adesivi di u pavimentu seranu prestu applicati à e stazioni di Metro è ANKARAY, induve i citadini viaghjanu ogni ghjornu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*